Gå til innhold

Har noen opplevd at menn skifter mening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel ikke så uvanlig, men han jeg datet en stund sa han ikke hadde følelser for meg. Og det kom han ikke til å få heller 

Men hver gang han er ute vil han at jeg skal sove hos han. Han sender meldinger om jeg skal ut osv.

Det skal sies at han nåhar fått med seg at jeg er aktiv på tinder.

Kan han ombestemme seg?

Anonymkode: bb16e...7dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Boo ty call

Anonymkode: f2cfb...bca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Boo ty call

jepp

Anonymkode: 2c0c3...9ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel ikke så uvanlig, men han jeg datet en stund sa han ikke hadde følelser for meg. Og det kom han ikke til å få heller 

Men hver gang han er ute vil han at jeg skal sove hos han. Han sender meldinger om jeg skal ut osv.

Det skal sies at han nåhar fått med seg at jeg er aktiv på tinder.

Kan han ombestemme seg?

Han kan ombestemme seg. Men når en mann har sagt at han ikke har følelser for meg, så tror jeg at han ikke er redd for å gi slipp på meg, og da føler jeg at det ikke er noe vits i å satse å han. Altså etter erfaring. Men det kan jo være at han skifter mening. Kanskje du kan spørre han om det. 

Anonymkode: a674b...785

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Boo ty call

Litt vanskelig nett da, siden jeg er for tiden 3 timer unna 

AnonymBruker
Skrevet

Han kan være interessert uten å være interessert i forhold, det tror jeg vi kvinner har vanskelig for å skjønne.

Anonymkode: 1ba36...ed4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

overskriften

Nei jeg har aldri opplevd det.

k35

Anonymkode: 2c0c3...9ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ombestemme seg. Men når en mann har sagt at han ikke har følelser for meg, så tror jeg at han ikke er redd for å gi slipp på meg, og da føler jeg at det ikke er noe vits i å satse å han. Altså etter erfaring. Men det kan jo være at han skifter mening. Kanskje du kan spørre han om det. 

Tror vi gikk litt hardt ut i starten. Var med hverandre hver nesten hver dag og snakket med hverandre hver dag. Så spurte jeg hvor vi var på vei. Da sa han at han ikke hadde følelser. Så var det stille litt fra han. Nå er han tilbake på meldinger osv. Jeg har ikke tatt kontakt med han 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke svar ham. Eneste som kan få ham til å skifte mening er at du viser at du har verdighet.

Anonymkode: 06347...25f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror vi gikk litt hardt ut i starten. Var med hverandre hver nesten hver dag og snakket med hverandre hver dag. Så spurte jeg hvor vi var på vei. Da sa han at han ikke hadde følelser. Så var det stille litt fra han. Nå er han tilbake på meldinger osv. Jeg har ikke tatt kontakt med han 

Jeg tror at savn kan komme etterhvert, men dersom jeg hadde sagt til en person at jeg ikke hadde følelser for vedkommende, så føler jeg at jeg hadde sagt noen veldig "sterke" ord. Jeg er ikke den som sier det rett ut. Jeg sier det på en annen måte. Bruker ikke det ordet. Men folk må få gjøre som de vil. 

Jeg har troen på at man kan føle på savn etterhvert. Jeg lurer jo på om eksen min egentlig savner meg. Men jeg må velge å ikke tro det. For man forteller ikke at man ikke har følelser for en person man ikke vil miste. :) 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke svar ham. Eneste som kan få ham til å skifte mening er at du viser at du har verdighet.

Dette!

IKKE fortsett å ha sex med han  ts, for gjør du det betyr det at forholdet blir kun på hans premisser og det er ikke bra. Menn liker damer med selvrespekt. Viser du ikke resekt for deg selv, vil ikke andre gi deg respekt heller. 

Jeg tenker at han ikke forandrer mening så lenge du går med på å ha kontakt på hans premisser, når du egentig ønsker mer. Derfor , kutt kontakt med han er mitt råd. Si at du orker ikke se han mer siden han nå har sagt at han ikke har følelser for deg.

Da beskytter du deg selv og dine følelser, samtidig som han ser at han ikke kan kødde med deg.

Anonymkode: 0c304...695

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette!

IKKE fortsett å ha sex med han  ts, for gjør du det betyr det at forholdet blir kun på hans premisser og det er ikke bra. Menn liker damer med selvrespekt. Viser du ikke resekt for deg selv, vil ikke andre gi deg respekt heller. 

Jeg tenker at han ikke forandrer mening så lenge du går med på å ha kontakt på hans premisser, når du egentig ønsker mer. Derfor , kutt kontakt med han er mitt råd. Si at du orker ikke se han mer siden han nå har sagt at han ikke har følelser for deg.

Da beskytter du deg selv og dine følelser, samtidig som han ser at han ikke kan kødde med deg.

Anonymkode: 0c304...695

Sa til han at jeg ikke hadde følelser for han heller, men kan fort få det. Så har jeg litt selvrespekt. Falsk, men det vet ikke han.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drar du hjem til ham og har sex med ham når han spør da?

Anonymkode: c6d9f...461

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drar du hjem til ham og har sex med ham når han spør da?

Anonymkode: c6d9f...461

Nei, han vet at eg har ferie nå og er 3 timer unna han.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting kommer til å få han til å skifte mening, denne typen taktikk bør kun brukes om du selv er fornøyd med at all kontakt mellom dere dabber av og forsvinner.

Anonymkode: 5463a...361

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...