Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg røyker de få gangene jeg er på fest, og tenkte å kjøpe en pakke før helgen. Selges Marlboro Gold 20pack? Hvis ikke, hva kan dere ellers anbefale for fest. 

Anonymkode: 76783...444

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, malboro gold 20 pakning selges i butikk. 10-pakninger derimot, har gått ut, men det gjelder alle sigarettmerker. 

Anonymkode: 89615...8dc

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, malboro gold 20 pakning selges i butikk. 10-pakninger derimot, har gått ut, men det gjelder alle sigarettmerker. 

Dette må være den mest idiotiske reguleringen noen sinne. Det lurer jo folk til å begynne å røyke.

Det blir som å påby at sprit selges i 3-liters flasker og at øl selges i hele kasser for å stoppe alkoholisme. Idiotisk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Okei, takk! Er helt enig i at å kutte ut 10 pakning er et idiotisk virkemiddel for å få slutt på røyking. Ikke at jeg skal ha så mye å si siden jeg røyker på fest, men hadde 10 pakning fantes enda hadde jeg heller kjøpt det enn 20 pakningen jeg skal kjøpe.

Anonymkode: 76783...444

Skrevet

kjøp en pakke med knaske -gulrøtter i steden for røyk

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er egentlig enig i at det var idiotisk å kutte 10-pakning, det er jo ikke verre enn at to tenåringer går sammen om å kjøpe en 20-pakning, eller at en ender med å kjøpe 20, føler hn må røyke opp hele når den først er kjøpt, så er er det i gang..

Men det er vel liksom for å forhindre at unge får tak i billig røyk, og dermed dropper hele røyken. Hvor godt det fungerer derimot, aner jeg ikke, selv begynte jeg med rulletobakk for 12 år siden, så hadde ikke hatt noe å si om det fantes 10-pakninger eller ei den gangen jeg begynte. :P

Gjest Vause
Skrevet

Lenge siden jeg har drukket men når jeg festet i ungdomsårene (oh lord, nå hørtes jeg gammel ut, men jeg er ikke det, altså) røkte jeg alltid Lucky Strike. :) Marlboro Gold selges forøvrig enda. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...