Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til Tyrkia på ferie snart, og burde vært en tur til frisøren også.... Noen som har erfaring med å gå til frisør nedi der?

Jeg har helt blondt hår, men vurderer å farge det nærmere min egen naturlige farge, evt bare ta etterveksten. 

Anonymkode: 4c297...93d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri gått til frisør i tyrkia, men vat hos en liten frisør salong i en kjempe liten by i frankrike. Frisør dama klippa og stripet håret mitt blond. Første frisyren jeg har vært fornøyd med i hele mitt liv. Var da 17 år gammel.  Jeg var kjempe fornøyd! 

Så det har ikke alltid noe å si hvor man gjør det. Men frankrike høres litt tryggere ut enn tyrkia for meg. Samboeren min går til en utlending og klipper håret her i byen. Han er flink! :)

Ta en titt på hvordan salongen ser ut og. Og viktig at de er hyggelige og hører på hva du har å si. Ta med et bilde av hvordan farge og frisyre du vil ha, så de kan se :)

Anonymkode: 0fde6...e4c

Skrevet

Jeg er alltid hos frisør i Tyrkia (Alanya). Opplever at de er både flinke, servicemindede og billige.
Jeg har lært meg å si nei til føning, da jeg så ut som en husfrue på 50-tallet den gang jeg prøvde det, men klippen var veldig bra.

Har både stripet, farget, klippet og satt Extensions og vært fornøyd hver gang.

Skrevet

Har ikke farget, men vært fornøyd med klipping :) så mange på hotellet som farget håret der også, så bra ut i mine øyne.

AnonymBruker
Skrevet

Hva koster det med klipp og farge i tyrkia da? 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva koster det med klipp og farge i tyrkia da? 

1/4 kamel eller to kopper kaffebønner.

Anonymkode: 1a374...d30

• Liker 1
Skrevet
Den 15.06.2016 at 15.22, AnonymBruker skrev:

Den 15.06.2016 at 15.22, AnonymBruker skrev:

1/4 kamel eller to kopper kaffebønner.

Anonymkode: 1a374...d30

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikker de kan så mye om blondt hår da. Ellers hadde jeg bare testet det ut. Jeg har bare nappet bryn der. Dødsbillig, mannlig napper som brukte sånn tråd. Eneste er at brynmoten nok er litt annerledes (jf føringen nevnt over), så jeg fikk helt rette, tynne bryn. :fnise: 

Anonymkode: 0ca23...f24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...