AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Del Skrevet 14. juni 2016 Hvor tynn må du være for å få thigh gap? Anonymkode: c93ee...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 14. juni 2016 #2 Del Skrevet 14. juni 2016 Forstår formlen ja, det er ikke akkurat snakk om avansert matte. Men mulig jeg trenger hjelp med å forstå vitsen med dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anybody Skrevet 14. juni 2016 #3 Del Skrevet 14. juni 2016 Det her må være det dummeste jeg har sett... Tenk så mange andre fine ting man kan bruke matte til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 17. juni 2016 #4 Del Skrevet 17. juni 2016 Det er jo bare å følge oppskriften. Det krever litt matte og engelsk kunnskap. Men det er jo mye enklere bare å måle. Det er jo det perfekte sjekketriks. Kan jeg få måle tightgapen din? Eller om du er jente, bli med så kan du måle tightgapen min😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DizzyRonson Skrevet 17. juni 2016 #5 Del Skrevet 17. juni 2016 Er mellomrom mellom låra noe du vil ha? Jeg har alltid følt att låra på jenter skal akkurat møtes uten mellomrom. Ellers blir det litt for tynt. Synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. juni 2016 #6 Del Skrevet 21. juni 2016 Mulig det var denne formelen nerdene puttet inn i datamaskinen i filmen Weird Science. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå