AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Hvor lenge har dere prøvd og er det noe håp? Her er det dessverre nesten ikke noe håp Vil ikke gå inn på hvorfor, men jeg håper på inspirasjon fra noen som har blitt gravide etter fylt 35. Og som har prøvd lenge Anonymkode: d4d9b...706
ajarRun Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Mor var sånn over 40 når hun fikk sine siste unger. Men hun har fått unger hele livet.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Vankelig å si når du ikke vil si hvorfor dere ikke klarer få barn. Det er jo ikke alderen som gjør det umulig.. Anonymkode: 9765a...f28 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Kjenner to stk som fikk sine barn nr to etter henholdsvis ni og elleve år etter førstemann. De hadde begge prøvd på andremann siden eldste var et par år gammel.. Og de var 38 og 41 når det klaffet andre gang. Uten ivf. Ene hadde forsøkt alle forsøkene i det offentlige på prøverør. Den andre ikke søkt hjelp av det jeg vet. Anonymkode: 14e77...e13
MTS Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 Er gravid nå etter å ha prøvd lenge. Har PCOS, så jeg måtte få hjelp med pergotime for å få eggløsning. Er 36 år. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Jeg er 36 og sluttet på prevansjon i april. Jeg har 3 barn fra før der jeg ble gravid på 1/2 forsøk alle gangene. Det er 10 år siden sist jeg ble gravid, så er spent hvordan det vil bli denne gangen. Vi har ikke vært sammen under el etter vi startet prøvingen, så jeg er ikke begynt å telle pp'r enda. Håper å treffe el iallefall i juli, selv om det er lav prosent sjangse for å rå klaff selv om vi treffer el. Vet om mange som er gravid i vår alder og flere på 40 som har blitt gravid relativt kjappt, så ikke gi opp håpet selv om det kan ta litt tid. Regner med at du har vært hos legen siden du har problemer med å bli gravid? Ønsker deg lykke til iallefall<3 Anonymkode: 65e74...183
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #7 Skrevet 15. juni 2016 Vi prøvde i 4 år med ivf. Hadde mange, mange innsett før det klaffet. Jeg er 35 nå som termin er. Anonymkode: eaab1...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå