Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prövd denne maskaraen?

:kyss: Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Den har vært diskutert masse her i forumet, og de fleste er enige om at det er en bra mascara :)

Jeg liker den kjempegodt; det eneste dumme er at den har en tendens til å tørke ut litt fort (men det gjør egentlig alle curl-mascaraer).

Skrevet

Det er en bra forlengende mascara, men jeg synes ikke den gir nok volume.

Gjest Ethereal
Skrevet
Det er en bra forlengende mascara' date=' men jeg synes ikke den gir nok volume.[/quote']

Men det er først og fremst en forlengende/curl-mascara; det finnes veldig få som faktisk gjør alt på en gang (selv om de lover gull og grønne skoger)

Gjest the imp
Skrevet

Jeg liker den veldig godt. Spesielt fordi den har såpass hyggelig pris og i tillegg finnes den som vannfast.

Skrevet

Jeg liker den kjempegodt :) Synes ikke den tørket ut fort heller, min har vart lenge.

Skrevet

Jeg liker den også kjempegodt! En god mascara i den prisklassen! :)

Gjest malie i.i.
Skrevet

liker også denne mascaraen, og anbefaler den gjerne!

Skrevet
Jeg liker den også kjempegodt! En god mascara i den prisklassen! :)

:Nikke:

Skrevet

Er enig med alle dere andre - en kjempe bra mascara i forhold til prisklassen :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er også enig med alle andre her. Jeg kjøpte den 3 ganger allrede. Den virker veldig bra på mine korte, ikke så tykke vipper. Jeg får både lengde og curl effekten som varer hele dagen. Synes ikke at den tørker ut fort.

Skrevet

Jeg kjøpte meg den for et par uker siden etter tips fra flere her inne, og er veldig fornøyd med den! Genial mascara til den prisen. :tommelsmil:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Nå har jeg prövd den og er veldig fornöyd jeg også! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...