AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 http://www.vgtv.no/#!/video/128622/topploes-debatt-jeg-sitter-her-uten-bh-og-foeler-meg-som-et-sexobjekt Hva mener dere om dette? Hvem holder dere med? For min del er jeg helt enig med Julianne. Anonymkode: 9dd2f...15b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.vgtv.no/#!/video/128622/topploes-debatt-jeg-sitter-her-uten-bh-og-foeler-meg-som-et-sexobjekt Hva mener dere om dette? Hvem holder dere med? For min del er jeg helt enig med Julianne. Anonymkode: 9dd2f...15b Jeg er enig i pilotfrue. Hun andre virka stokk dum. Virker som at hun kun spiller en rolle for å komme i media. Har vanskelig for å tro at noen er så dumme. Meningene hennes er ikke problemet. Mange som er for toppløs soling. Men det er måten hun fremstår som blir for dumt. Anonymkode: 58cb2...e75 1
globalagogo Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 hHAHAHAHhaha helsefremmende å se pupper. Damer lever lengre enn menn fordi de ser pupper ofte... Altså. 1
Fashionistaen Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 (endret) Holder ikke med noen av de, egentlig. For jeg synes begge argumenterte ganske tullete. Lotte "ninja" eller hva hun heter tullet helt åpenbart, noe jeg synes var ganske morsomt. Pilotfrue brukte argumentene: 1. Det kan være støtende (javel, du kan jo se en annen vei...), 2. Det er ikke "inn" (så man får ikke lov til å gå med hippieklær om det ikke er på moten (?)). Jeg er for toppløs soling. Gjør det ikke selv, men har ikke noe i mot at andre gjør det. En pupp har aldri skadet noen og man kan velge å se en annen vei om det er et støtende. Endret 14. juni 2016 av Fashionistaen 2
Gjest Vause Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 Holder litt med Julianne her altså, lo høyt av Lotte sin kommentar angående at det er helsefremmende å sole seg toppløs. Dårligste argumentet jeg har hørt på en stund. Jeg er for at alle kan gjøre som de vil. Føler man seg brydd av at noen soler seg toppløs kan man se en annen vei, akkurat som at man kan se en annen vei om noen tar av seg sokkene. Om man derimot er redd for at en mann skal se på en bør en kanskje beholde toppen på. Menn liker pupper og syns det er sexy, så de vil så klart rette blikket mot frontpartiet ditt om de går fobi deg. Det er en helt naturlig reaksjon, det betyr ikke at man automatisk er et sexobjekt?
Katten.2.0 Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 Må jeg laste en VG-film for å se pupper? Totally not worth it.
LolitaGirl Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 Må ærlig si at Lotte sier ganske mye rart og at hun sier at det er helsefremmende å se pupper blir litt morsomt, men likevel så er jeg ikke fullt så enig med pilotfrue fordi pupper er ikke et kjønnsorgan. Pupper er naturlig og jeg ser hvertfall ikke noe galt i å se en pupp. Jeg soler meg ikke toppløs, snur meg bare på magen og tar toppen av. Men jeg blir ikke plaget hvis noen soler seg toppløse. Er bare å se vekk om det er så "støtende"
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #8 Skrevet 14. juni 2016 3 minutter siden, LolitaGirl skrev: Må ærlig si at Lotte sier ganske mye rart og at hun sier at det er helsefremmende å se pupper blir litt morsomt, men likevel så er jeg ikke fullt så enig med pilotfrue fordi pupper er ikke et kjønnsorgan. Pupper er naturlig og jeg ser hvertfall ikke noe galt i å se en pupp. Jeg soler meg ikke toppløs, snur meg bare på magen og tar toppen av. Men jeg blir ikke plaget hvis noen soler seg toppløse. Er bare å se vekk om det er så "støtende" Hva er det som gjør kjønnsorganer mindre naturlig en pupper? Man kan jo bare se vekk om man blir støtt av det også? Anonymkode: 5ee6d...d17 2
LolitaGirl Skrevet 14. juni 2016 #9 Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør kjønnsorganer mindre naturlig en pupper? Man kan jo bare se vekk om man blir støtt av det også? Anonymkode: 5ee6d...d17 Hvis du ser en mann på stranda, så er han toppløs, hvorfor kan ikke jenter også det? Du ser ikke en mann gå helt naken med mindre det er en nudiststrand da.
ajarRun Skrevet 14. juni 2016 #10 Skrevet 14. juni 2016 Jeg synes Lotte har et godt poeng. Hun andre er helt på jordet. Hun svarte ikke engang på beskyldningen om hun trollet for oppmerksomhet. 1
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2016 #11 Skrevet 14. juni 2016 Julianne Nygård er prippen som en 80 år gammel tante og Lotte N. er enten litt enkel, dum som et støkke brød eller så er alt hun sier kødd. Mer er det ikke å si om den saken. Greier ikke å ta slike kvinner seriøst.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #12 Skrevet 15. juni 2016 7 timer siden, LolitaGirl skrev: Hvis du ser en mann på stranda, så er han toppløs, hvorfor kan ikke jenter også det? Du ser ikke en mann gå helt naken med mindre det er en nudiststrand da. Vel, nå synes jeg det er en stor forskjell på manne og kvinnebryst jeg da. Enten man liker det eller ei så ER kvinnebryst mer seksuelt, og det har ingenting med feminisme å gjøre. Jeg synes ikke at man skal måtte få andres pupper trykket opp i ansiktet på stranda med det argumentet, og beskjed om å bare "se vekk". Anonymkode: 5ee6d...d17
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #13 Skrevet 15. juni 2016 8 timer siden, LolitaGirl skrev: Hvis du ser en mann på stranda, så er han toppløs, hvorfor kan ikke jenter også det? Du ser ikke en mann gå helt naken med mindre det er en nudiststrand da. Poenget ditt var forøvrig at du synes pupper var så naturlig at du ikke kan se problemet med at folk soler seg toppløse. Mitt poeng er at det finnes jo ikke noe mer naturlig en en helt naken kropp, og at kjønnsorganer er like naturlig som pupper -og albuer for den saks skyld! Likevel går vi jo ikke rundt nakne? Jeg har ingen problemer med amming i offentlighet eller jenter som soler seg toppløse på stranda personlig,men jeg synes "free the nipple" er tullete. Fordi det er en forskjell på kvinner og menns bryst! Sånn er det jo bare, og gjør det virkelig noe? Du bruker kanskje aldri pushup bh og utringede topper du da? Anonymkode: 5ee6d...d17
chouette Skrevet 15. juni 2016 #14 Skrevet 15. juni 2016 Liker pilotfrue, men her formulerer hun seg bare klossete, virker nervøs. Synes ikke hun klarer å begrunne standpunktet sitt på en seriøs måte i det hele tatt. Ninja er jo nutcase, og har aldri vært seriøs. Men hun sto for underholdningen i det klippet der, det skal hun ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå