AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Til deg som kan squirte: Kan du sprute mens du blir penetrert/fingret? Anonymkode: 8a718...d8a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Eksen min kunne det. Grunnen til at jeg spør er at når jeg skal til å squirte får jeg en følelse av at det er noe som bare MÅ ut, og da må han slutte å penetrere meg. Det er nesten som om noe eksploderer inni meg, som gir seg med at jeg får en intens orgasme, samt at jeg spruter. Men det er tydeligvis ikke alle som har det sånn Anonymkode: 8a718...d8a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Ja. Det renner ut når han trekker seg ut. Om han fingrer meg så spruter det:) Anonymkode: 731cc...0a7
Katten.2.0 Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at jeg spør er at når jeg skal til å squirte får jeg en følelse av at det er noe som bare MÅ ut, og da må han slutte å penetrere meg. Det er nesten som om noe eksploderer inni meg, som gir seg med at jeg får en intens orgasme, samt at jeg spruter. Men det er tydeligvis ikke alle som har det sånn Anonymkode: 8a718...d8a Noen får det slik som deg, noen spruter mens de blir knullet/fingret. Har opplevd en del av begge.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 Nå har jeg bare opplevd det en eneste gang, og det var mens jeg ble penetrert, så bare rant det nedover låret. Anonymkode: c6e06...071
Ardenus Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 Bare fortsett med å squirte, vil bare legge denne her: http://www.iflscience.com/health-and-medicine/what-exactly-female-ejaculation/
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #8 Skrevet 15. juni 2016 Han må trekke ut fingrene første gangen, men etter det kan jeg sprute samtidig som han er inni. Blir jeg fingret til sprut før penetrasjon kan jeg fint sprute med han inni også om han kjører hardt nok på eller er ganske stor. Anonymkode: 9816d...abe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå