AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Er det noen av typene jeg nevner, som du omgås med på en eller annen måte? Verdensmesteren Rundbrenneren Perfeksjonisten Den dominerende Lærertrynet (som har typisk læreroppførsel) Snylteren Luremusen Politikeren (væremåte deretter) Latsabben Anonymkode: bb3a1...417
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Jeg er nok perfeksjonisten selv, muligens med snev av både dominerende og verdensmester I omgangskretsen har jeg både personer som kan ha en belærende holdning (hvis det er det du mener med Lærertrynet), noen som snur kappen etter vinden (Politikeren) og noen som på ulike måter er snyltere. Selv om disse trekkene ikke kan sies å være udelt sjarmerende, så er de jeg kjenner, som alle andre, personer med både positive og negative egenskaper. Heldigvis overskygger som regel de positive trekkene de negative. Anonymkode: 50f16...918 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Nei, egentlig ikke. Anonymkode: dfabd...8f9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Psykopaten manglet. Jeg jobbet med henne før jeg gikk under psykisk. Det gikk tre år før jeg har kommet over det. Anonymkode: c9933...8d0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykopaten manglet. Jeg jobbet med henne før jeg gikk under psykisk. Det gikk tre år før jeg har kommet over det. Anonymkode: c9933...8d0 Han har jeg jobbet med også. Det er ett og et halvt år siden jeg sluttet i desperasjon, og det tar nok såpass med tid før jeg kommer over det, jeg også. Anonymkode: 50f16...918
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 Kan vi få en beskrivelse av disse karakterene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå