Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jeg vil ha. Men bukser blir varmt og glemte å pakke fornuftige klær før jeg dro på ferie.

Videoannonse
Annonse
Gjest Edain
Skrevet

Du bør nesten komme med noen alternativer 

Skrevet
3 minutter siden, Edain skrev:

Du bør nesten komme med noen alternativer 

Men jeg er åpen for alt som kan kjøpes i Oslo, så det er ganske mange alternativer.

Skrevet

Noe på Branstad, mph, urban, jack and jones, g-star, diesel... Finnes uendelig mange valg i Oslo.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Har de fysiske butikkker i Oslo da?

urbanwear ble startet i 1999 i mote hovedstad Trondheim, Norge. Vi startet med å selge varer som var populære og etterspurt blant de yngre befolkning Celebrity, Hip Hop, Skate og Streetwear. Snart ved å brukeinnså at vi kunne bringe Internett til millioner av elementer avhandling hjemmene rundt om i verden. Lansert i 2006 vi og våre nettsider snart urbanwear.no ble # 1 leverandør av ekte urban street wear, med globalEksepsjonell kundeservice. Vårt selskap har vokst og utvidet år etter år salg. Vi vil fortsette å gi forbrukerenmed gode år og sikreste online shopping opplevelse, og alle de nyeste sikkerhets iverksette tiltak for åbeskytte ditt privatliv. Team-urbanwear.

Nei, det virker ikke slik. De har "globalEksepsjonell kundeservice" da, så de leverer sikkert raskt.

Anonymkode: ac536...b7a

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp et skjørt så du slipper å bli så varm og klam mellom beina. Hjelper for meg :) . Hater shorts når det er varmt.

Anonymkode: 9a260...e67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare den slutter et godt stykke over knærne og er litt smal, burde det meste gå greit. Vide, lange manneshortser ser helt fryktelig ut, og hvis de i tillegg har store lommer, gir jeg bare opp. 

Anonymkode: 944db...f28

AnonymBruker
Skrevet

Sykkelshorts eller 3/4tights er best å gå med i varmen.

Anonymkode: ddd4f...aa9

AnonymBruker
Skrevet

Noe mer klassisk (som ikke ser ut som ei utvaska underbukse eller ei avklipt joggebukse)

Gucci Classic cotton chino shorts  

Anonymkode: 3aab5...3e8

Gjest Badebuksa
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Noe mer klassisk (som ikke ser ut som ei utvaska underbukse eller ei avklipt joggebukse)

Gucci Classic cotton chino shorts  

Litt sånn nymotens Freddy Krueger. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Badebuksa skrev:

Litt sånn nymotens Freddy Krueger. 

:ler:

Kan nesten putte hvemsomhelst oppi sånne shorts uten at det trigger trash- eller desperado tanker hos hverken bestemor eller lillesøstra di.

Kjedelige? Ganske sikkert, men du slipper å bytte dem til neste år så lommeboka har ganske godt av det, og du slipper inn nesten alle steder i dem :nigo:

Husk tennisracket under armen så er alt bankers.

Gjest Badebuksa
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:ler:

Kan nesten putte hvemsomhelst oppi sånne shorts uten at det trigger trash- eller desperado tanker hos hverken bestemor eller lillesøstra di.

Kjedelige? Ganske sikkert, men du slipper å bytte dem til neste år så lommeboka har ganske godt av det, og du slipper inn nesten alle steder i dem :nigo:

Husk tennisracket under armen så er alt bankers.

Jeg stemmer for rosa badebukser. 

AnonymBruker
Skrevet

Denne sexy kreasjonen kan kjøpes på Manglerud senter i Oslo. Løp og kjøp!

image_1567.jpg

Anonymkode: b75eb...06b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...