AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Det har vært slutt i 8 år men vi har et barn sammen, og han er med på alt av sosiale aktiviteter barnet vårt er på, dermed blir det mye sosial kontakt med andre i denne foreldre gruppa. Nå ser det ut som om han passer på meg overfor de mannlige i denne gruppa. Jeg er ikke på jakt etter noe nytt forhold, bare vanlig sosial kontakt som han har med de kvinnelige, likevel så sjekker han ut hvor mye jeg liker de mennene jeg snakker med. Jeg gidder ikke å svare han men liker ikke overvåkningen. jammen hva faen da? det var jo han som ville ha brudd, jeg trenger da faen ikke "barnevakt" Anonymkode: 41b56...bd0
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Hvor finner dere kvinner slike menn? Anonymkode: aa766...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Det vekker jaktinnstinktet hans. Han er vant til at du er hans. Nå trigger oppmerksomheten fra andre menn hans ego. Han er mann! Anonymkode: 3e086...742
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det vekker jaktinnstinktet hans. Han er vant til at du er hans. Nå truer oppmerksomheten fra andre menn hans ego. Han er mann! Anonymkode: 3e086...742 Sånn skulle det stå. Anonymkode: 3e086...742
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 ts: oh yeah, vel denne gangen taper exen i kampen om meg. Anonymkode: 41b56...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå