AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 hei, har skrevet et dikt. Hva syntes du om det, hva tror du det handler om? Døden er over livet Bikkjen i mørke Forskremt og borte Månen skinner over Men vi, oss Er fanget i skyggene I et evig mørke Uønsket av lyset Kom til oss I månens skygge Danse med bikkjen Sloss med fantasiens mørke tradisjoner Drinkene er gratis De har vi nok av Servert av ham Du kan gjerne velge Ellers tar vi valget! En slurk av ensomhet? En av ondskap Kanskje en dram med misunnelse! Kom kom Bli med i dansen For evig til ingen slutt Fantasien går ned Realiteten står opp Bikkjen drar til et hjem den ikke har Flaskene er tomme Synet er blendet Lukten tam Ørene er døvhet Døden er over livet Anonymkode: 69666...1ef
Rumle Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Jeg synes personlig det mangler litt flyt, tror jeg ville strammet inn og skjært vekk overflødige ord og setninger? Jeg liker best begynnelsen
Leppefisken Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Tusen takk for kritikken og rosen!:) skal jobbe litt mer med flyten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå