AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Noen av dere som opplever at hele kroppen, særlig hender og føtter, beveger seg ukontrollert i en god stund etter det begynner å gå for deg? Anonymkode: cc81a...dbb
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Jeg opplever det også, men mest i magen. Jeg kan ikke være på toppen, for da får jeg så lett orgasme og begynner å riste for mye til å holde meg oppreist. Anonymkode: 50ab8...8c9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever det også, men mest i magen. Jeg kan ikke være på toppen, for da får jeg så lett orgasme og begynner å riste for mye til å holde meg oppreist, men begynner også å riste en del når det går for meg. Er ristingen et problem, er ikke det bare en forlengelse av orgasmen? Anonymkode: cc81a...dbb
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ristingen et problem, er ikke det bare en forlengelse av orgasmen? Anonymkode: cc81a...dbb Ristingen er bare en del av orgasmen, men i noen stillinger er den så absolutt et problem. På ryggen er det derimot bare deilig, for oss begge. Anonymkode: 50ab8...8c9
Gjest 100%naturlig Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Den Tuesday, June 14, 2016 at 15.02, AnonymBruker skrev: Noen av dere som opplever at hele kroppen, særlig hender og føtter, beveger seg ukontrollert i en god stund etter det begynner å gå for deg? Anonymkode: cc81a...dbb Jeg rister veldig mye å intenst når jeg får orgasme. Ofte spenner jeg meg veldig, før orgasme å begynner å riste i hele kroppen, sprsielt i armer å beina å kaster kroppen fra side til side. Det starter med at jeg begynner å skjelve mens jeg stønner mer å mer å sekundene før orgasme, stivner kroppen helt å spenner meg i bue, før jeg begyner å riste å skjelve voldsomt. Får helt kranpe i kroppen å klarer ikke å stå oppreist, må ligge eller så kollapser jeg av orgasmekrampene. Ristingen varer ofte 2-3 minutter. Det er syykt deilig opplevelse å miste kontrollen på kroppen☺
Anonym90059005 Skrevet 17. juni 2016 #6 Skrevet 17. juni 2016 3 timer siden, 100%naturlig skrev: Jeg rister veldig mye å intenst når jeg får orgasme. Ofte spenner jeg meg veldig, før orgasme å begynner å riste i hele kroppen, sprsielt i armer å beina å kaster kroppen fra side til side. Det starter med at jeg begynner å skjelve mens jeg stønner mer å mer å sekundene før orgasme, stivner kroppen helt å spenner meg i bue, før jeg begyner å riste å skjelve voldsomt. Får helt kranpe i kroppen å klarer ikke å stå oppreist, må ligge eller så kollapser jeg av orgasmekrampene. Ristingen varer ofte 2-3 minutter. Det er syykt deilig opplevelse å miste kontrollen på kroppen☺ Og du er mann? ehh.... 2
Gjest 100%naturlig Skrevet 17. juni 2016 #7 Skrevet 17. juni 2016 2 timer siden, Anonym90059005 skrev: Og du er mann? ehh.... Ja, er gutt/mann ja. Noe rart med det?
Anonym90059005 Skrevet 17. juni 2016 #8 Skrevet 17. juni 2016 1 time siden, 100%naturlig skrev: Ja, er gutt/mann ja. Noe rart med det? Hørtes mer ut som beskrivelse av kvinnelig orgasme. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #9 Skrevet 17. juni 2016 Jeg får også sånn risting, både før, under og etter. Er kvinne. Kan bli litt problematisk når jeg er på topp for kan falle av:P Anonymkode: f5c7a...d6f
Gjest 100%naturlig Skrevet 17. juni 2016 #10 Skrevet 17. juni 2016 2 timer siden, Anonym90059005 skrev: Hørtes mer ut som beskrivelse av kvinnelig orgasme. Jeg får voldsomt kraftige orgasmer å rister mye. Mulig det er litt kvnnlig å få slike orgasmer? Har alltid vært sånn, fra første gang jeg fikk orgasme, men blitt mer når jeg blei viksen☺
Gjest 100%naturlig Skrevet 17. juni 2016 #11 Skrevet 17. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får også sånn risting, både før, under og etter. Er kvinne. Kan bli litt problematisk når jeg er på topp for kan falle av:P Anonymkode: f5c7a...d6f Ikke uvant at det kan skje, opplevd å ramle av selv ved kraftig risting å heftige kramper☺
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. juni 2016 #12 Skrevet 17. juni 2016 6 timer siden, Anonym90059005 skrev: Hørtes mer ut som beskrivelse av kvinnelig orgasme. Hvorfor det? Menn kan også besvime og riste av orgasmen. Like normalt det som på kvinner
Anonym90059005 Skrevet 17. juni 2016 #13 Skrevet 17. juni 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Hvorfor det? Menn kan også besvime og riste av orgasmen. Like normalt det som på kvinner Jeg tror ikke det er like normalt med ristende orgasmer hos menn som hos damer. Er det ikke for øvrig sånn at kvinnelige orgasmer er sterkere? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #14 Skrevet 17. juni 2016 Jeg rister også av og til når de er kraftige og jeg er mann Anonymkode: bb4f0...e3a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #15 Skrevet 18. juni 2016 10 timer siden, Anonym90059005 skrev: Jeg tror ikke det er like normalt med ristende orgasmer hos menn som hos damer. Er det ikke for øvrig sånn at kvinnelige orgasmer er sterkere? Veldig mange menn får skjelden en dyp orgasme. De får oftest en lett orgasme som fører til at de ejalulerer og penis deretter blir slapp. 100%naturlig har tidligere på forum beskrevet at han driver med edging, å holde igjen orgasme/ejakulasjon over lengre tid, hvilket hos menn er rapportert å ofte føre til dypere orgasmer som arter seg på samme måte som orgasmer hos kvinner. Selv er jeg kvinne og får mange ulike 'grader' av orgasme. Fra små dønninger som kan sammenlignes med det men flest opplever i forbindelse med ejakulering, til de sterke som lar meg miste totalt kontroll over kroppen - som ikke engang alle kvinner er så heldige å få oppleve. Anonymkode: cefa0...b92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå