Gå til innhold

hva koster lamisil tabletter i Sverige i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått resept på Lamisil. Det koster 1420 i Norge, men har pleid å koste mye mindre i Sverige. Det er bare det at jeg finner ikke prisen i Sverige noe sted. Det kan jo godt hende at prisene har forandret seg fra noen år siden. (alle innlegg om lave priser i Sverige er gamle) Lite gøy å ta turen til Sverige for ingenting. Er det noen som kan hjelpe meg med info om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan nevne at jeg prøvde den svenske felleskatalogen, men der prisen skulle vært oppgitt sto det bare "ej formån".

Det gikk heller ikke å sende e-post med spørsmål til oppnevnt adresse på siden.

Så jeg lurer på om det er noen som selv har kjøpt Lamisil tabletter 98 stk, i Sverige i det siste?

Skrevet

Takk!

Det er altså dyrere i Sverige i dag. Rare greier..

Daa blir det ingen tur.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er så dyrt fordi patentbeskyttelsen ikke har gått ut? Det er slik at nye preparater har en patentbeskyttelse på ti år. Deretter kan billigere kopipreparater slippes ut på markedet, til nytte for forbrukeren. 

Anonymkode: 5552f...75e

Skrevet

Terbinafin tabletter er billigere i Sverige. :) ca 200 kr, tror jeg

Skrevet

Hvis du klikker på linken til anonym, ser du at det ikke stemmer, da koster de i Sverige 2200,- (for 98 stk)

mot 1420,- i Norge.

Kanskje du Yougogirl også har lest gamle innlegg, der det snakkes om hvor billig de tablettene er (var) i Sverige?

Skrevet

Nå, det viste seg at medikamentet fantes i en kopi-variant som kosta ca. halvparten. Her i landet altså. Så alt i orden:tongue:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...