Gå til innhold

Sendte nettopp inn selvangivelsen - kommee skatten i juni likevel...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier 🙈

Så plutselig på altinn at jeg ikke hadde sjekket og godkjent selvangivelsen, så gjorde det rett før helgen. Kommer skatten nå i slutten av juni som i fjor, eller havner  jeg bak i køen? :P

Anonymkode: f8c70...7a2

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde du noen endringer?

Anonymkode: 12b70...0d8

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde du noen endringer?

Nei, trykket ok og sendte inn alt!

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, trykket ok og sendte inn alt!

Det hadde du ikke trengt. Å ikke sende inn selvangivelsen er å samtykke til at opplysningene stemmer. Så lenge du ikke har gjort noen endringer burde du få pengene til normal tid, men det kan selvfølgelig forsinke prosessen noe. Kryss fingrene for at det går bra, og la være å sende inn neste gang (forutsatt at du ikke har noen endringer, så klart).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heisann :)

Var akkurat på tråden med Skatteetaten, jeg leverte selvangivelsen i går etter ei venninne gjorde meg oppmerksom på den utgåtte fristen. De sa at så lenge du ikke har endringer så "godkjenner" du selvangivelsen slik den er og de anser den som signert. Så oppgjøret kommer nok til onsdag. Han sa at jeg ikke hadde trengt å signere den i går. Han mente også på at det ikke ble noe forsinkelser (altså at de ikke ser på gårsdagens signering som en endring) pga for sen signering. 

Koz og klemz

Anonymkode: ef23f...597

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heisann :)

Var akkurat på tråden med Skatteetaten, jeg leverte selvangivelsen i går etter ei venninne gjorde meg oppmerksom på den utgåtte fristen. De sa at så lenge du ikke har endringer så "godkjenner" du selvangivelsen slik den er og de anser den som signert. Så oppgjøret kommer nok til onsdag. Han sa at jeg ikke hadde trengt å signere den i går. Han mente også på at det ikke ble noe forsinkelser (altså at de ikke ser på gårsdagens signering som en endring) pga for sen signering. 

Koz og klemz

Anonymkode: ef23f...597

Åh du var søt da, tusen takk!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...