AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Hei, Jeg begynner å bli lei av å dra høvlen over annenhver dag. Men føler nesten jeg må det når jeg skal gå i shorts eller kjole/skjørt på jobb i disse varme dager. Jeg prøvde slike strips for noen år siden, slike du bare legger på og drar av igjen. Men syns ikke det var noen suksess. Så har jeg hatt en epilator, men det syns jeg heller lite om. Den er ganske oppbrukt nå også. Så lurer jeg på hva dere andre bruker? Er det den gode gamle høvel, eller er det kommet noe bedre produkt for hjemmevoksing? Jeg er ikke interresert i å gå på den lokale salongen, så jeg ønsker helst tips til hjemmevoksing eller annet som kan holde hårene nede Tusen takk på forhånd Anonymkode: 26ef8...5c4
globalagogo Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Jeg bruker varmvoks fra veet, sånn krukke. Syns det var vanskelig å få teken på det, samt at det er tidkrevende. Ville helt klart valgt salong altså, det ER verdt pengene!!
Gjest Fjotteri Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Jeg gjør begge deler, og synes det er litt hipp som happ med epilator/voksing. Får ikke så glatt hud som i salong, så jeg er litt sånn meh. Har en sånn rulle fra veet som varmes opp i patron.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Jeg liker slike strips, ihvertfall på beina. Teknikken er viktig, hvis du drar feil fungerer det ikke like bra. Under armene derimot, grøss. Det har jeg prøvd to ganger, begge gangene ble det et blodig, klissete smertehelvete, uten noen effekt. Der er det best med høvel. Anonymkode: 27c44...b49
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 Jeg vokser eller epilerer selv. Både legger, underarmer, og bikinilinje. Synes det er helt greit. Epilatoren tar kortere hår enn voksen. Så vokser mest når det er en stund siden sist. Bruker vanligvis varm voks fra veet, men har funnet ut at wax strips fra veet tar kortere hår enn varm voks. Anonymkode: 95711...6c0
Forundret.. Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 Har erfaring med både strips, veetkrukka og salongutstyr. Strips er noe dritt, det blir bare kliss, dessuten så tar det ikke tak i håra. Veet krukka er grei men det blir litt søl av den også så en må ha rutine med å sitte på håndkle eller lignende for å ikke søle voksen på gulvet eller der man driver på med voksingen. Og så er det slik at stripsene man skal bruke som følger med, de holder ikke til hele krukka så hvis du ønsker å bruke opp krukka ( noe en bruker mnd på vanligvis) så må man vaske stripsene noe som er litt stress eller kjøpe/ lage tøystrips som man kan bruke istedet. Det enkleste hvis man skal gjøre det selv er å kjøpe voks patroner, tøystrips og en sånn voksvarmer. Det blir minst søl og går kjappest. Men i motsetning til å gå til salong så er det litt tidkrevende til en får skikkelig teken på det.
Forundret.. Skrevet 14. juni 2016 #8 Skrevet 14. juni 2016 Glemte å nevne at med veetkrukka så må man vanligvis varme opp voksen igjen mens man holder på. Det finnes også voks som man legger rett på huden og som en lar stivne litt før en bare tar tak i voksen og river av, men denne type har jeg ikke vært borti når det gjelder store partier som legger o.l Når det gjelder intimvoksing og til ansiktshår så synes jeg den er veldig grei, det blir veldig lite kliss og søl av den. Ellers så er det jo også en del ting en bør tenke på sånn generelt ved voksing, sånn som vokseretning, forbehandling og etterbehandling. Men slikt står det som oftest om i bruksanvisning.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #9 Skrevet 15. juni 2016 Hei, Jeg har nå googlet denne veet krukka, og syns ikke det så så gærnt ut? Jeg vurderer å kjøpe den. Kan voksen gjenbrukes dersom jeg ikke bruker opp alt?? Slik varm rulle med voks har jeg ikke sett i salg her.Men den virket jo også ganske grei, sikkert mindre søl enn krukka. Men disse stripsa likte jeg aldri, prøvde lenge å få til en god teknikk. Den lokale salongen vil jeg ikke gå til, jeg takler ikke de som jobber der. Hvor får man tak i voks man kun legger rett på uten å måtte varme, evt?? TS Anonymkode: 26ef8...5c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå