AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Etter arbeid på eiendommen har blitt utført har arbeiderne greid å glemme en gjenstand på taket vårt. Man kommer seg ikke opp dit uten stilas, som har blitt fjernet. Gjenstanden kan ikke sees fra vei, men fra alle steder hvor man står noe høyere, og ligger henslengt over et vindu. Må jeg betale for at de må leie stillas på nytt for å ta ned gjenstanden? Er alternativet at jeg må ha en neon-farget gjenstand henslengt over taket til neste gang noe må gjøres på taket? Anonymkode: b5897...fed
Million Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Går det virkelig ikke an å komme seg opp dit med en god, gammeldags stige? 8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Bare be dem komme og hente den, så får det være deres problem hvordan de får den ned.. :-) Anonymkode: 6f85d...6d7 9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Snakker vi om en arbeidsjakke eller noe sånt? Kan du ikke åpne vinduet og rive ned gjenstanden? Hva med å bruke stige, hvorfor går ikke det? Anonymkode: be5ad...dff
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 2 minutter siden, Million skrev: Går det virkelig ikke an å komme seg opp dit med en god, gammeldags stige? Det er et 3-etg hus med veldig høye etasjer, og et meget bratt tak, så en stige fungerer dessverre ikke. Med mindre man har et dødsønske da. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare be dem komme og hente den, så får det være deres problem hvordan de får den ned.. :-) Anonymkode: 6f85d...6d7 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Snakker vi om en arbeidsjakke eller noe sånt? Kan du ikke åpne vinduet og rive ned gjenstanden? Hva med å bruke stige, hvorfor går ikke det? Anonymkode: be5ad...dff Det er et tau som er knyttet svært godt fast i noe. Har prøvd å rive i det fra vinduet, men det er for smalt til at jeg kan stå gjennom det. Kjenner jeg blir litt oppgitt over disse arbeiderne, det virker som om de bare vil la det henge der. Anonymkode: b5897...fed
SjiraffenLaffen Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 (endret) Hvorfor ringer du ikke bare til de som utførte atbeidet og sier i fra om at de har glemt noe på taket som dere ikke får ned selv? Er vel strengttatt ikke værre enn det. Endret 14. juni 2016 av SjiraffenLaffen Noen=noe 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 Har dere virkelig ikke pipe? Da er det jo krav til at man skal komme seg til pipa på taket for feiing. Ellers regner jeg med at de fint kan skaffe en lift for noen minutter, eller ordner seg med god nok stige. Anonymkode: be22b...335
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #8 Skrevet 14. juni 2016 4 timer siden, SjiraffenLaffen skrev: Hvorfor ringer du ikke bare til de som utførte atbeidet og sier i fra om at de har glemt noe på taket som dere ikke får ned selv? Er vel strengttatt ikke værre enn det. Jeg har gitt beskjed for nesten en uke siden, men de har fortsatt ikke hentet det ned. Skal purre i morgen og håper på det beste! 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere virkelig ikke pipe? Da er det jo krav til at man skal komme seg til pipa på taket for feiing. Ellers regner jeg med at de fint kan skaffe en lift for noen minutter, eller ordner seg med god nok stige. Anonymkode: be22b...335 Jo, vi har vel pipe, men jeg vet ikke om den er i bruk/funksjonell. Vår leilighet har iallfall ikke peis inne. Anonymkode: b5897...fed
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #9 Skrevet 14. juni 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gitt beskjed for nesten en uke siden, men de har fortsatt ikke hentet det ned. Skal purre i morgen og håper på det beste! Jo, vi har vel pipe, men jeg vet ikke om den er i bruk/funksjonell. Vår leilighet har iallfall ikke peis inne. Anonymkode: b5897...fed Så lenge dere har pipe har feiervesenet krav til den, og et av kravene er at det skal være mulig å komme seg dit. Anonymkode: 61e16...717 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå