Gå til innhold

Bacimycin i øret ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Står veldig lite om dette på nett annet enn at det ikke skal brukes i øret fordi man kan bli døv. Men ser det er mange som bruker det på ørepiercing? Skal det mye til før man blir døv av bacimycin? Brukte det på et sår å 1 time senere så klødde jeg meg i øret med den samme fingeren jeg brukte til å påføre med. Men skal kanskje mer til enn det. Men greit å høre med andre som Evt har noen erfaring med dette. Hehe ble litt stresset men hadde det hvert så lett hadde vel salven kommet med resept. 

Anonymkode: 65a77...cbf

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det er forskjell på øreflipp og øregang. Det går nok heeelt fint :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Badebuksa skrev:

Det er forskjell på øreflipp og øregang. Det går nok heeelt fint :)

Takk for svar:) men jeg klødde meg inni øret ikke på flippen :/ men er 5 timer siden så hadde kanskje skjedd noe nå om det var farlig? 

TS 

Gjest Badebuksa
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar:) men jeg klødde meg inni øret ikke på flippen :/ men er 5 timer siden så hadde kanskje skjedd noe nå om det var farlig? 

TS 

Jeg skjønte det, men det skal mer til altså. Det er snakk om hvis du klemmer ut masse inn i øregangen. Det gjorde du ikke.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Badebuksa skrev:

Jeg skjønte det, men det skal mer til altså. Det er snakk om hvis du klemmer ut masse inn i øregangen. Det gjorde du ikke.

Åja :fnise: Nei det gjorde jeg ikke. Men det er betryggende å lese. For har tenkt på det mye siden i dag morges. Takk for svar! 

Gjest Badebuksa
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Åja :fnise: Nei det gjorde jeg ikke. Men det er betryggende å lese. For har tenkt på det mye siden i dag morges. Takk for svar! 

Men ring gjerne legen og hør hvis du er usikker ;) Jeg skal ikke ha rykte på meg for å gjøre folk døve, asså

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Badebuksa skrev:

Men ring gjerne legen og hør hvis du er usikker ;) Jeg skal ikke ha rykte på meg for å gjøre folk døve, asså

:) Tror det går bra. Har gått så langt tid mellom nå å da det skjedde å merker ingenting. Hadde vel skjedd noe allerede om det var noe. Men man blir litt stresset når man leser ting på Google. Hadde det hvert så enkelt å bli døv tror jeg de hadde solgt den med resept. Å man tenker ikke akkurat logisk med engang. Er vel som du sier skal mer til en å klø seg litt i øret med fingeren timer etter påføring. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...