Gå til innhold

Dobesøk i barnehagen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Hadde det vært en idè og kanskje flyttet fra dete lille stedet til en annen plass i landet? Kanskje dere får det bedre der?

Det er ikke bare en ide, det er også planen. Å bo her er sm å ha et skytevåpen mot hodet, og folk ikke skjønner hvorfor man ikke er glad og fornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette her blir bare for dumt.... Når trådstarter ikke kan si hva som egentlig har skjedd, så er det liten vits i å forsøke å hjelpe trådstarter!! ...Jeg orker ikke å begi meg uti det en gang.... Det er rett og slett HÅPLØST å hjelpe noen som i mine øyne gjør ting UTROLIG vanskelig for de som virkelig legger sjela si i å prøve å hjelpe..!!

*tusler meg stille ut igjen, for akkurat denne tråden her er jeg LEI av.. Det blir bare For dumt!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg må jo også ta hensyn til den som har gjort dette...

Jeg ville heller tatt hensyn til barnet mitt, dersom jeg hadde en ørliten mistanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller tatt hensyn til barnet mitt, dersom jeg hadde en ørliten mistanke.

Helt enig med deg .. barnet mitt er opplagt det viktigste for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Det er ikke bare en ide, det er også planen. Å bo her er sm å ha et skytevåpen mot hodet, og folk ikke skjønner hvorfor man ikke er glad og fornøyd...

Nå ble jeg nysgjerrig på hvor dette er... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...