Gå til innhold

Dobesøk i barnehagen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, om det er noe galt med tørkingen i barnehagen, så må du jo ta det opp, ikke spørre her!

Alle vet med seg selv hva som er "riktig" tørking....oh hva som kanskje er litt på kanten..

Hvem skulle jeg ha snakket med i barnehagen? Styrer sier ting som senere ikke viser seg å stemme, bare for å slippe unna ansvar antagelig. (Jeg har sjekket opp om det var sant noe hun har sagt, og jeg fikk til svar at det var det ikke. Om den andre også snakket usant , vet jeg ikke..)

Vel, det er kanskje ikke så alvorlig...får se det an litt. Tenkte jeg bare skulle høre her inne, om man hadde noen "instrukser" mht dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvem skulle jeg ha snakket med i barnehagen? Styrer sier ting som senere ikke viser seg å stemme, bare for å slippe unna ansvar antagelig. (Jeg har sjekket opp om det var sant noe hun har sagt, og jeg fikk til svar at det var det ikke. Om den andre også snakket usant , vet jeg ikke..)

Vel, det er kanskje ikke så alvorlig...får se det an litt. Tenkte jeg bare skulle høre her inne, om

man hadde noen "instrukser" mht dette.

For å være helt ærlig så forstår jeg ingenting av dette. Hva er det du mener har foregått under denne tørkingen da? Dette høres helt merkelig, hvordan i huleste tørker man for mye da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For å være helt ærlig så forstår jeg ingenting av dette. Hva er det du mener har foregått under denne tørkingen da? Dette høres helt merkelig, hvordan i huleste tørker man for mye da?

Det spørs vel hva man har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes dette virker veldig diffust. Det er vanskelig

ut fra hva trådstarteren skriver her å gjette hva som er

problemet. Hvis trådstarteren er like "sjenert" i

andre sammenhenger (f.eks. barnehagen) så forstår

jeg at kommunikasjonen er dårlig.

Mener du at det foregår noen slags seksuelle overgrep

eller andre overgrep. Mener du at de tørker for mye

slik at barnet blir sårt?

For meg er det opplagt at man hjelper barna så mye

som man mener de trenger. De gjelder uansett om

man jobber i barnehagen, er barnevakt, er onkel/tante

med barna på besøk etc. Det er vel ikke noe å gjøre

noen stor sak ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Men herregud da, er det nødvendig å ha detaljinformasjon om alt? Enten har man vel visse regler , instrukser man forholder seg til eller så har man det ikke? Jeg tenker sånn generelt. Det kommer vel an på grensene til foreldrene også hva de synes om dette.

Som sagt så har styrer løyet om ting før, og jeg antar de ser på meg som pesten(jeg sier ifra ja!!!), derfor tenkte jeg at jeg ville avvente å spørre til jeg visste mere. Jeg er SÅ lei av å spørre her inne, og hele tiden måtte forsvare hvorfor jeg spør. Jeg angrer at jeg stilte spørsmålet her inne, at jeg ikke har lært.

Har dere noen kommentarer om styrer som lyver da, tror dere det er lett å ta opp ting med henne????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da, er det nødvendig å ha detaljinformasjon om alt? Enten har man vel visse regler , instrukser man forholder seg til eller så har man det ikke? Jeg tenker sånn generelt. Det kommer vel an på grensene til foreldrene også hva de synes om dette.

Som sagt så har styrer løyet om ting før, og jeg antar de ser på meg som pesten(jeg sier ifra ja!!!), derfor tenkte jeg at jeg ville avvente å spørre til jeg visste mere. Jeg er SÅ lei av å spørre her inne, og hele tiden måtte forsvare hvorfor jeg spør. Jeg angrer at jeg stilte spørsmålet her inne, at jeg ikke har lært.

Har dere noen kommentarer om styrer som lyver da, tror dere det er lett å ta opp ting med henne????

Kjære deg.

Ettersom jeg kan se så har du jo fått svar! De hjelper til med det som er nødvendig. Det vil si at klarer barnet å tørke seg selv etter at det har tisset så hjelper ikke personalet til, om det trenger hjelp etter å ha gjort andre ting så får det hjelp. Det er da ikke så vanskelig? Og, om de gjør noe annet hos deg og du mener at det er feil så må du si ifra da. Det hjelper ikke å bli sint på de som svarer deg her inne.

Forøvrig syns jeg også det er vanskelig å forstå hva det er du mener de gjør feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Om du kommuniserer med barnehagepersonalet slik du kommuniserer her inne er det ikke rart at det blir bråk.

Om jeg hadde sagt alt rett ut her inne som jeg gjør ute, så hadde jeg både rammet barnehagen og andre!

Nå begynner jeg å bli lei denne hetsen mot meg personlig hver gang.

Jeg har også sagt at styrer har løyet, dette har jeg dokumentasjon på.....men INGEN ser ut til å kritisere det. :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel en grunn til at barne- og familiedep. ikke anser det for å være så viktig at man MÅ ansette førskolelærere i barnehagene lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde sagt alt rett ut her inne som jeg gjør ute, så hadde jeg både rammet barnehagen og andre!

Du fikk et spørsmål om hva som egentlig var å tørke et barn "for mye"! Hvordan vil det ramme barnehagen om du svarer på dette?

Jeg har også sagt at styrer har løyet' date=' dette har jeg dokumentasjon på.....men INGEN ser ut til å kritisere det. [/quote']

Vi aner jo ikke hva styrer har løyet om, så det er ikke så enkelt å kommentere eller kritisere! Har styrer sagt at barnet ikke har blitt tørket "for mye", men så har h*n blitt overtørket allikevel?

I denne tråden var det jammen ikke enkelt å holde tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Du fikk et spørsmål om hva som egentlig var å tørke et barn "for mye"! Hvordan vil det ramme barnehagen om du svarer på dette?

Om det var dette tema Tex tenkte på, eller andre ting, er jammen ikke godt å si. Har inntrykk av at det er om å gjøre å slenge dritt til meg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom det enda et innlegg som ikke inneholdt et eneste svar, bare personangrep. Jeg gir opp.

Tenk deg om: jeg etterlyser informasjon for å kunne kommentere styrers kommunikasjon/løgn med deg. Du klarer å tolke det dithen at jeg synes løgner er ok bare man har en eller annen grunn. Du værer ikke en logisk brist et eller annet sted?

Eller er alt du vil høre: Har styrer løyet? Så grusomt!

I så fall har du fått høre det nå, og det er alt jeg er i stand til å svare slik du fremstiller saken.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er at det er snakk om overgrep... at noen er vel ivrige når de tørker barna ... er det det som kan "ramme" barnehagen??? - for er det det du bekymrer deg over må du melde fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Og der kom det enda et innlegg som ikke inneholdt et eneste svar, bare personangrep. Jeg gir opp.  

Er det personangrep om jeg spør om ikke alle løgner er like ille? Jeg har ihvertfall ikke sagt at jeg værer noen logisk brist hos deg.

Tenk deg om: jeg etterlyser informasjon for å kunne kommentere styrers kommunikasjon/løgn med deg. Du klarer å tolke det dithen at jeg synes løgner er ok bare man har en eller annen grunn. Du værer ikke en logisk brist et eller annet sted?  

Hvorfor skal du ha denne informasjonen? Da må du da mene at noen løgner kan forsvares, godtas etc.

Jeg kan fortelle om omstendighetene rundt løgnen, og så kan du jo se hvordan du tolker løgnen utifra det.

Denne løgnen kom i forbindelse med noe annet vi snakket om. Jeg spurte derfor ikke om å få denne opplynsingen, og jeg presset det ikke ut av henne.  

Jeg antar den ble sagt for at hun skulle slippe unna ansvar for noe barnehagen hadde gjort, at hun trodde jeg ville godta at de handlet slik de gjorde, bare de ble "kommandert" av andre. Men det viste seg at denne andre faktisk ikke hadde gjort det hun sa. (DET kan være andre som lyver også, men...)

Jeg skjønner ikke hvorfor man serverer løgner i det hele tatt, hva er vitsen? Hun er jo leder og ansvarlig, og jeg må kunne stole på at det som blir sagt er sant.

Eller er alt du vil høre: Har styrer løyet? Så grusomt!  

Nei, jeg vil at man skal forstå at det var grunnen til at jeg ikke gikk direkte til henne og spurte.

I så fall har du fått høre det nå, og det er alt jeg er i stand til å svare slik du fremstiller saken.  

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting, når du får så krafitg "motbør" som du får her, stopper du da aldri opp og tenker at det kan være noe i det, eller tenker du "det må-være-noe-galt-med-ALLE-andre"?

Bare lurer, for når jeg får massiv kritikk som det virker som du har fått før også, så går jeg litt i meg selv for å se om jeg kanskje kan endre på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvem kan jeg spørre om dette i barnehagen?

Den som har gjort det? Avdelingsleder, som er helt ny?

Styrer, som har løyet tidligere?

Kan jeg spørre andre folk, hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Denne personen som har gjort dette, skal antagelig bli mitt barns faste holdepunkt i barnehagen! Jeg synes det er helt grusomt å tenke på....Og det finnes ikke andre tilbud her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...