Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #61 Del Skrevet 12. november 2004 Hadde det vært en idè og kanskje flyttet fra dete lille stedet til en annen plass i landet? Kanskje dere får det bedre der? Det er ikke bare en ide, det er også planen. Å bo her er sm å ha et skytevåpen mot hodet, og folk ikke skjønner hvorfor man ikke er glad og fornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 12. november 2004 #62 Del Skrevet 12. november 2004 Dette her blir bare for dumt.... Når trådstarter ikke kan si hva som egentlig har skjedd, så er det liten vits i å forsøke å hjelpe trådstarter!! ...Jeg orker ikke å begi meg uti det en gang.... Det er rett og slett HÅPLØST å hjelpe noen som i mine øyne gjør ting UTROLIG vanskelig for de som virkelig legger sjela si i å prøve å hjelpe..!! *tusler meg stille ut igjen, for akkurat denne tråden her er jeg LEI av.. Det blir bare For dumt!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 12. november 2004 #63 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg må jo også ta hensyn til den som har gjort dette... Jeg ville heller tatt hensyn til barnet mitt, dersom jeg hadde en ørliten mistanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. november 2004 #64 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg ville heller tatt hensyn til barnet mitt, dersom jeg hadde en ørliten mistanke. Helt enig med deg .. barnet mitt er opplagt det viktigste for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #65 Del Skrevet 12. november 2004 Takk til de som har svart litt saklig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 12. november 2004 #66 Del Skrevet 12. november 2004 Det er ikke bare en ide, det er også planen. Å bo her er sm å ha et skytevåpen mot hodet, og folk ikke skjønner hvorfor man ikke er glad og fornøyd... Nå ble jeg nysgjerrig på hvor dette er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå