Gå til innhold

Jenter, tisse på meg!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hello there! Jeg er en gutt på 20 år som har veldig lyst til å oppleve wet-sex ("champagnesex") altså tisse mens man har sex!🚨 

Det kan høres veldig ekkelt ut, men har hørt at det er sjukt digg! Har lest at man skal drikke masse vann sånn at det ikke lukter. 

Har du noen erfaring som kan fortelle? 

Noen som har lyst til å prøve ut dette selv? 😎

Anonymkode: 783e9...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som en mann med betydelig mer alder på bena enn deg, vil jeg belære deg med at virkeligheten er betydelig mer komplisert enn å etterlyse kvinner du kan champagne-pisse på.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Som en mann med betydelig mer alder på bena enn deg, vil jeg belære deg med at virkeligheten er betydelig mer komplisert enn å etterlyse kvinner du kan champagne-pisse på.

Virkligheten er absolutt ikke mere komplisert enn å etterlyse kvinner jeg kan champagne-pisse på

AnonymBruker
Skrevet

Vil du at noen skal tisse på deg, eller motsatt? Det er garantert enklere å finne noen som vil tisse på deg, så klart.

Du klarer sikkert å finne noen som vil bli med på dette. Gjorde det selv i dusjen på et hotell en gang, veldig lite spennende for min del (partneren ble heller ikke imponert). Uansett, greit å ha prøvd sikkert. Lykke til!

Anonymkode: 7bfac...703

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du at noen skal tisse på deg, eller motsatt? Det er garantert enklere å finne noen som vil tisse på deg, så klart.

Du klarer sikkert å finne noen som vil bli med på dette. Gjorde det selv i dusjen på et hotell en gang, veldig lite spennende for min del (partneren ble heller ikke imponert). Uansett, greit å ha prøvd sikkert. Lykke til!

Anonymkode: 7bfac...703

Signerer den. Har gjort det en gang. Han ønsket det veldig. Ingen av oss ble videre imponert, og det ble aldri brakt på bane igjen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Okay takk for tilbakemelding. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virkligheten er absolutt ikke mere komplisert enn å etterlyse kvinner jeg kan champagne-pisse på

Jeg har vært der du er, og vet at det neppe hjelper å fortelle deg det du trenger å vite, men likevel, hva gjør man ikke for sine egne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...