Gå til innhold

Hans venninner som aldri prater til meg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Samboer har venner eller jenter han pleier å møte på fest fordi man henger med samme folka. Reagerer veldig på 3 av de som aldri ser i min retning eller prater til meg. Med han så er de drit hyggelige, fnisete og frempå med kødding og masse internt. Jeg stoler på typen og lurer dælt på hvorfor disse oppfører seg slik. Tips?

Anonymkode: 11ab5...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor lurer du på hvorfor de oppfører seg slik? Du vet jo også hvordan mange jenter kan tenke/oppføre seg. De ser jo på deg som en slags inntrenger, og sannsynligheten er høy for at minst en av disse jentene har hatt/har følelser for typen din eller tidligere har holdt på med han også backer de andre jentene henne (eller dem) opp.

Anonymkode: 625b2...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er tydeligvis ikke interesserte i å føre en samtale med deg. Det kan skyldes mange årsaker og er vanskelig for oss å svare på med så lite informasjon. De er jo uansett vennene til kjæresten din, og ikke dine venner, så jeg ville nok ikke ha tatt det så til deg. De virker uforskammede ut ifra hva du forteller, men enkelte mennesker er jo slik. Da er det muligens greiest å ikke ha noe særlig med dem å gjøre. 

Anonymkode: a21c1...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det sies at hun ene var bestevennen hans i mange år så der har jeg flere ganger prøvd å føre en samtale. Føler hun bare kikker rart på meg og snakker til andre i stedet. Selv har jeg ikke sett noe til vennskapet da hun brøyt litt med han etter hun kom i et nytt forhold. Hun var sammen med kompis av typen i mange år. 

For meg vil det være normalt å bli kjent med dama til kompis. Hvis man kun ser på komposen sin som kompis vil man alltid prøve å bli kjent med den han er glad i. 

Hun andre har aldri sagt hei en gang. Har kjørt henne hjem fra byen f.eks så ligger penger igjen i bilen og hun har bare gått, uten å si et ord. Hun har også dukket uanmeldt på fest. Her har de bare egentlig hatt felles venner, ingenting har skjedd mellom de og de har aldri hengt sammen alene. Han syns hun egentlig er veldig rar. 

De har begge en tendens til å glemme å invitere meg på ting. Alltid. 

Har sagt til min samboer hva jeg tenker om slik oppførsel. Har vært slik de siste 2 årene, altså så lenge vi har vært sammen. De er venner med venninna mi og jeg ser stor forskjell på hvordan de behandler henne. 

Hun siste har vært interessert i typem over lang tid. Hun lå med bestekompisen i håp om at han ble sjalu. Hun har vært rundt oss så intenst mye. Uanmeldt på fest, tar seg til rette i mitt hjem. Var noe som skjedde på ene festen da skulle hun og typen ordne opp og fysisk dyttet meg unna, men satte foten bestemt ned at jeg bor her. 

Andre ganger ekstremt opptatt av å prate med typen. Helt til han satte ned foten han og. Han så heldigvis hvordan hun var mot meg og helt annen mot han. Etter dette ignorerte hun oss begge fullstendig. Men har sett hun legge an på venniinners kjæreste. 

Der var det litt mer info. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I så fall skjønner jeg ikke hva de er sjalu på.. at jeg har han da eller? 

Jeg vet jeg er lett å prate med, åpen for å prate med alle og alt det der. Jeg smiler mye og sitter ikke som jeg eier typen heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I så fall skjønner jeg ikke hva de er sjalu på.. at jeg har han da eller? 

Jeg vet jeg er lett å prate med, åpen for å prate med alle og alt det der. Jeg smiler mye og sitter ikke som jeg eier typen heller. 

:Nikke:

Kan du prøve å spørre den av de som er minst tilbaketrukket? Synes jo virkelig du fortjener et svar på slik oppførsel. Tenk så kleint det blir om dere gifter dere, får barn, og blir enda mer etablerte, de fortsetter å omgås ham og behandler deg som luft...Kan jo ikke holde på sånn i lengden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sjalu som bare det.:biggrin: At du klarte å ta den kjekke mannen og ikke de, det svir sikkert. Derfor må du tenke at det ikke er DEG det er noe gale med, typen din valgte jo DEG for en grunn og ikke de rare jentene. Ignorer de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være så enkelt som at de vil "ha" han, men ikke nødvendigvis som en kjæreste. 
At de ønsker å "hevde revir" på han og at det vanker mindre tjenester og interesse fra hans side til dem når han nå er sammen med deg. 

Og så godt gammeldags sjalusi, selvfølgelig, i det tilfellet der en av de ville ha han selv. 

Det viktige her er at HAN setter foten ned og ikke tillater at de oppfører seg negativt mot deg. Det er ikke så mye du kan gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...