AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Er det noen som har lyst til å dele erfaringer med Paula's Choice? Gjerne sammenlignet med Excuviance. Trenger produkter for store porer, rynker og slapp hud, pigmentdorandringer og fukt, og en god øyekrem mot linjer og innsunken hud. Anonymkode: fe173...561
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Jeg har prøvd litt men ikke lenge nok til å få skikkelig intrykk. Men leser mye på hjemmesiden deres og lærer masse nytt. Du kan også sende dem mail å spør hva som passer for deg, jeg fikk kjapt svar. Men det var mer rettet mot kombinert hud med litt kviser. Bestiller fra Skincity.se kjempebra service, fine pakker med samples Anonymkode: c815e...c69
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Den 15. juni 2016 at 7.38, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd litt men ikke lenge nok til å få skikkelig intrykk. Men leser mye på hjemmesiden deres og lærer masse nytt. Du kan også sende dem mail å spør hva som passer for deg, jeg fikk kjapt svar. Men det var mer rettet mot kombinert hud med litt kviser. Bestiller fra Skincity.se kjempebra service, fine pakker med samples Anonymkode: c815e...c69 Takk for svar! Jeg bestiller også fra Skincity.se, de har virkelig super service! Veldig koselig med smågaver i tillegg til det man bestiller også. Det var forresten der jeg kom over Paula's Choice ettersom serien ble anbefalt meg da jeg tok hudtesten deres. Andre som har erfaringer med PC de vil dele? Anonymkode: fe173...561
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Ja, er veldig fornøyd:) De produktene der forandret huden min! Bruker fortsatt. Huden var nuppete av småkviser og komedoner, hadde også akne. Nå tilnærmet fri, bare litt oppbluss rundt eggløsning. Anonymkode: 0657c...8d9
Trykkikkepåknappen Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Jeg hadde PC i ca 1,5 år for 3 PR siden- veldig fornøyd. Det jeg likte best var utbudet av produkter som kompletterer hverandre sånn at det var lett å anpasse etter sesong/problem. Ofte synes jeg det er vanskelig å finne produktet som hjelper på alt samtidig, blir man kvitt et problem så dukker det kanskje opp et nytt. Og da fantes det liksom et produkt som kunne hjelpe på vei videre Det var litt fjernt forklart, håper det gav mening. Er litt sensitiv, Exuviance funket ikke for meg, føltes mye "hardere" på huden enn PC selvom de også har relativt mye syre i en del produkter. Stort pluss for hygieniske forpakninger også, ingen ekle krukker uten spatel og nesten alt på tube/pumpeflaske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå