Jolene Skrevet 14. juni 2016 #21 Skrevet 14. juni 2016 18 minutter siden, Badebuksa skrev: Men da elsker du å diskutere kjedelige emner? (Basert på det faktum at engasjerende innlegg her inne er synonymt med trolling ) Hva noen definerer som kjedelig og engasjerende er da høyst subjektivt Ergo blir det opp til individet selv å definere hva som er engasjerende og hva som er kjedelig
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #22 Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, Jolene skrev: Hva noen definerer som kjedelig og engasjerende er da høyst subjektivt Ergo blir det opp til individet selv å definere hva som er engasjerende og hva som er kjedelig Tørt stoff er jo tørt stoff. Og ja, noen finner tørt stoff interessant.
Gjest eksiltronder Skrevet 14. juni 2016 #23 Skrevet 14. juni 2016 Jeg troller som anonym bruker innimellom. Ler godt hver gang noen blir sjokkerte over at jeg skriver akkurat hva jeg tenker Starter ikke trolle-tråder da, men noen (mange!) av trådene her inne er så dumme at de fortjener ikke noe ordentlig svar uansett.
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #24 Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, eksiltronder skrev: Jeg troller som anonym bruker innimellom. Ler godt hver gang noen blir sjokkerte over at jeg skriver akkurat hva jeg tenker Starter ikke trolle-tråder da, men noen (mange!) av trådene her inne er så dumme at de fortjener ikke noe ordentlig svar uansett. Sant
Jolene Skrevet 14. juni 2016 #25 Skrevet 14. juni 2016 47 minutter siden, Badebuksa skrev: Tørt stoff er jo tørt stoff. Og ja, noen finner tørt stoff interessant. Igjen, det er en subjektiv oppfatning.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #26 Skrevet 14. juni 2016 Trollet første gangen jeg skrev inn her på KG. Alle gikk rett på limpinnen. Jeg fikk så utrolig dårlig samvittighet, fordi så mange brukte av tiden sin på å engasjere seg i mitt liksom-dilemma, at etter den ene gangen har jeg aldri trollet! Synes egentlig det er ganske dumt å legge ut trolletråder, da må man kjede seg godt liksom. Jeg synes også det er innmari dølt når jeg gjennomskuer enkelte tråder. Hadde det vært avstemming vill jeg sagt nei til trolling! Anonymkode: 50db2...17a
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #27 Skrevet 14. juni 2016 13 minutter siden, Jolene skrev: Igjen, det er en subjektiv oppfatning. Jada, det er nok det.
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #28 Skrevet 14. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trollet første gangen jeg skrev inn her på KG. Alle gikk rett på limpinnen. Jeg fikk så utrolig dårlig samvittighet, fordi så mange brukte av tiden sin på å engasjere seg i mitt liksom-dilemma, at etter den ene gangen har jeg aldri trollet! Synes egentlig det er ganske dumt å legge ut trolletråder, da må man kjede seg godt liksom. Jeg synes også det er innmari dølt når jeg gjennomskuer enkelte tråder. Hadde det vært avstemming vill jeg sagt nei til trolling! Anonymkode: 50db2...17a Det er nok mer trolling her enn du tror. Folk troller jo om "kjedelige" temaer også
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #29 Skrevet 14. juni 2016 Fasinerende hva folk faktist går på her inne. Sist jeg leste en trolletråd var det en som sammen med fire kamerater hadde blitt sugd av fire tenåringsjenter på en benk i byen, han var oppgitt over dagens ungdom og tilbudet disse hadde kommet med til dem. Han ble jo lynsjet her inne så klart. Den der avslørte jeg etter ca 2. sek., skjønner ikke at folk lar seg lure så lett. Dette var jo en trolletråd ment kun for å provosere så klart Men hvorfor i alle dager troller folk om "kjedelige" temaer også, tror du? Anonymkode: 50db2...17a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #30 Skrevet 14. juni 2016 Og hvorfor kaller du deg Badebuksa? Anonymkode: 50db2...17a
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #31 Skrevet 14. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fasinerende hva folk faktist går på her inne. Sist jeg leste en trolletråd var det en som sammen med fire kamerater hadde blitt sugd av fire tenåringsjenter på en benk i byen, han var oppgitt over dagens ungdom og tilbudet disse hadde kommet med til dem. Han ble jo lynsjet her inne så klart. Den der avslørte jeg etter ca 2. sek., skjønner ikke at folk lar seg lure så lett. Dette var jo en trolletråd ment kun for å provosere så klart Men hvorfor i alle dager troller folk om "kjedelige" temaer også, tror du? Anonymkode: 50db2...17a Jeg? Jeg har sett opptil flere her innrømme at de dikter opp situasjoner bare fordi de tenker at det var en interessant tanke. F.eks i samliv og kjærlighetsrelasjoner. "Hva hvis", ikke godt å vite, jeg vil tro det er mange årsaker. Det er nok noe i det at det er subjektivt hva som er kjedelig
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #32 Skrevet 14. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor kaller du deg Badebuksa? Anonymkode: 50db2...17a Hvorfor kaller du deg AnonymBruker?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #33 Skrevet 14. juni 2016 20 minutter siden, Badebuksa skrev: Hvorfor kaller du deg AnonymBruker? Fordi jeg er dødssjenert! Anonymkode: 50db2...17a
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #34 Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er dødssjenert! Anonymkode: 50db2...17a Jeg kaller meg det fordi jeg er 100% useriøs.
Gjest Aye Skrevet 14. juni 2016 #35 Skrevet 14. juni 2016 (endret) Nei. Løy om noe for 1-2 år siden men det innrømmet jeg. Siden har jeg ikke løyet. Synes det er teit med trolling. Spess de som troller så det går utover andre. Endret 14. juni 2016 av Aye
FayFerner Skrevet 14. juni 2016 #36 Skrevet 14. juni 2016 Et øyeblikk siden, Aye skrev: Nei. Løy om noe for 1-2 år siden men det innrømmet jeg. Siden har jeg ikke løyet. Synes det er teit med trolling. Spess de som troller som troller så det går utover andre. Enig! Spesielt det du sier om at det går ut over andre! Det misliker jeg sterkt! Folk bruker av tiden sin på å gi råd og skrive i vei, og så er det bare trolling fra et troll liksom. Nei, huff! 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #37 Skrevet 14. juni 2016 4 minutter siden, Badebuksa skrev: Jeg kaller meg det fordi jeg er 100% useriøs. Ok, klar tale Anonymkode: 50db2...17a
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #38 Skrevet 14. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, klar tale Anonymkode: 50db2...17a Er det du som har klippet og limt inn noe herfra i en tråd om gulrøtter? Skulle vært forbudt å skrive som AB, folk kan jo hetse i hytt og pine
Mari Y Skrevet 10. januar 2020 #39 Skrevet 10. januar 2020 De færreste vet egentlig hva et nettroll er. Et nettroll er mer enn usaklig person. Det er heller ikke en netthater. Det er ganske enkelt en person som poster meningsløse innlegg og tråder for å skape oppmerksomhet for å underholde seg selv. Det har mange ganger hendt at jeg har blitt kalt nettroll, men jeg tar det ikke så seriøst, for folk vet egentlig ikke hva det betyr. Så svaret er nei. Men selvsagt kan jeg irritere folk. På en annen side, vil de legge ut sine meninger for alt og alle så bør de regne med å bli utfordret. Irriterende? Ja. Men den prisen får de bare regne med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå