Gjest Badebuksa Skrevet 13. juni 2016 #1 Del Skrevet 13. juni 2016 Troller du på kg innimellom, eller er du snill og grei hele tida? Må innrømme at jeg har hatt mine trolletråder her inne. Noen ganger på grensen til kjedelige tråder, andre ganger litt sprø tråder. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Del Skrevet 13. juni 2016 Har tøysa en del, ja. mvh Pet Anonymkode: fb174...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 13. juni 2016 #3 Del Skrevet 13. juni 2016 Nei, kun seriøse tråder og innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 13. juni 2016 #4 Del Skrevet 13. juni 2016 Nei, jeg ser ingen grunn til å trolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 13. juni 2016 #5 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NydeligMann Skrevet 13. juni 2016 #6 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg starter ikke tråder her, men svarer kun i trolletråder. Bortsett fra akkurat nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Del Skrevet 13. juni 2016 Ser at det er mest menn som svarer at de troller. Typisk menn å lage kvalm Anonymkode: d7790...58b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #8 Del Skrevet 14. juni 2016 7 timer siden, NydeligMann skrev: Jeg starter ikke tråder her, men svarer kun i trolletråder. Bortsett fra akkurat nå da. Hvordan vet du at det er trolletråder da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #9 Del Skrevet 14. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser at det er mest menn som svarer at de troller. Typisk menn å lage kvalm Anonymkode: d7790...58b Nå hørte jeg bare Oslo-losen, hva sa De, sa De? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #10 Del Skrevet 14. juni 2016 7 timer siden, visningsnamn skrev: Jeg er et gråsone-troll. Utdyp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #11 Del Skrevet 14. juni 2016 9 timer siden, Jolene skrev: Nei, jeg ser ingen grunn til å trolle. Hva bruker du Kvinneguiden til, det Kvinneguiden (egentlig) er ment for? Å få skjønnhetstips etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #12 Del Skrevet 14. juni 2016 9 timer siden, amativeReflection skrev: Nei, kun seriøse tråder og innlegg. Anonymkode: c54fe...213 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #13 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg startet min tid på KG som troll, og jeg savner den tiden egentlig. Folk gikk på så mye rart og det er endel brukere jeg synes det er trist at har falt fra etterhvert. Jeg savner en likemann, en som blir med på leken. Idag er alle så grinete Alt skal være så tørt og seriøst. Jeg ønsker meg en skikkelig klovn her inne som jeg kan le av og plusse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 14. juni 2016 #14 Del Skrevet 14. juni 2016 Nei ,har faktisk ikke trollet, ser ikke noe poeng i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 14. juni 2016 #15 Del Skrevet 14. juni 2016 17 timer siden, Badebuksa skrev: Troller du på kg innimellom, eller er du snill og grei hele tida? Må innrømme at jeg har hatt mine trolletråder her inne. Noen ganger på grensen til kjedelige tråder, andre ganger litt sprø tråder. Hva med deg? ..tralllaallaa...det bor et troll i oss alle..om vi tar av ytterskallet....trallaallaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 14. juni 2016 #16 Del Skrevet 14. juni 2016 Har aldri startet trolletråder, men det hender jeg svarer ting som er bare tøys og tull, og da som anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 14. juni 2016 #17 Del Skrevet 14. juni 2016 11 timer siden, Badebuksa skrev: Hva bruker du Kvinneguiden til, det Kvinneguiden (egentlig) er ment for? Å få skjønnhetstips etc? Diskutere. Det er svært sjeldent jeg skriver som anonym i tillegg. Da skal jeg ha en god grunn til det, ergo ikke for å trolle Elsker å diskutere ulike emner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 14. juni 2016 #18 Del Skrevet 14. juni 2016 Noen fortjener å bli latterliggjort for det de skriver her inne (typ "dyr er mye mer verdt enn mennesker fordi jeg ble misbrukt som tenåring og ikke lenger stoler på mennesker og nå går jeg gjennom en fase i livet der jeg er vegetarianer" eller den velkjente "Alle kjerringer i hele verden er duperduster fordi kona forlot med til fordel for en mann med større penis"). Men ellers er jeg som regel seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amfeila Skrevet 14. juni 2016 #19 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg synes trolling er ødeleggende for et forum, det skaper et uheldig diskusjonsmiljø. Jeg troller ikke, men jeg er ærlig og direkte i tilbakemeldingene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 14. juni 2016 #20 Del Skrevet 14. juni 2016 24 minutter siden, Jolene skrev: Diskutere. Det er svært sjeldent jeg skriver som anonym i tillegg. Da skal jeg ha en god grunn til det, ergo ikke for å trolle Elsker å diskutere ulike emner Men da elsker du å diskutere kjedelige emner? (Basert på det faktum at engasjerende innlegg her inne er synonymt med trolling ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå