AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #21 Skrevet 16. juni 2016 Var på høyer overigår og så at de koster 7399kr nå Utvalget var kjempe bra akkurat nå. Anonymkode: b057d...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #22 Skrevet 16. juni 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på høyer overigår og så at de koster 7399kr nå Utvalget var kjempe bra akkurat nå. Anonymkode: b057d...1a5 Selvfølgelig er utvalget kjempebra nå, for det er vel ingen som kjøper det nå pga harrystempelet. Tidligere var det ventelister på rockstuds. Anonymkode: 2bbb0...cef 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #23 Skrevet 16. juni 2016 Den 14. juni 2016 at 9.42, AnonymBruker skrev: Er det seriøst fortsatt noen som kjøper disse? Syns jeg ser disse overalt. Jeg vil heller anbefale klassisk pumps enn å svi av penger på rockstuds. Jeg tipper at denne vil få Harry-stempel om ikke så lenge. Det fins mange kopier av denne allerede. Anonymkode: 2bbb0...cef asså det er jo harry. de er fine, men når det blir kommers så blir det jo harry. sånt er ikke harry en liten prikk av tid før det går ut på dato i in miljøene. Anonymkode: e2c75...4a8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #24 Skrevet 16. juni 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er utvalget kjempebra nå, for det er vel ingen som kjøper det nå pga harrystempelet. Tidligere var det ventelister på rockstuds. Anonymkode: 2bbb0...cef va er det som ikke er harry for deg? Alt som blir populært blir kalt harry.. Er Birkin veske med startpris på 90 000kr også harry? Det er flere tusen på venteliste for en Birkin bare i Oslo, ergo en meget populær veske. De som roper ut harry på absolutt alt av designer varer er som oftest de som ikke har råd til slike varer og føler de må kompensere for dette ved å overbevise alle om at tingen nå er harry Anonymkode: b057d...1a5 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #25 Skrevet 16. juni 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: va er det som ikke er harry for deg? Alt som blir populært blir kalt harry.. Er Birkin veske med startpris på 90 000kr også harry? Det er flere tusen på venteliste for en Birkin bare i Oslo, ergo en meget populær veske. De som roper ut harry på absolutt alt av designer varer er som oftest de som ikke har råd til slike varer og føler de må kompensere for dette ved å overbevise alle om at tingen nå er harry Anonymkode: b057d...1a5 Hahaha tenk å sammenligne ett par sko til 7000kr med en veske til 90000kr. Så lenge Birkins holder en øvre prissjikt, blir de ikke harry. Og takk og lov for det! Jeg har en fra før og venter på nummer to. Anonymkode: 2bbb0...cef 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #26 Skrevet 17. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha tenk å sammenligne ett par sko til 7000kr med en veske til 90000kr. Så lenge Birkins holder en øvre prissjikt, blir de ikke harry. Og takk og lov for det! Jeg har en fra før og venter på nummer to. Anonymkode: 2bbb0...cef Jeg har selv Birkin veske, jeg bare spurte hva som ikke er harry i vedkommendes syn? Folk her skriker jo ut harry om absolutt alt. Dra til Dubai, der ser du Birkin vesker overalt, ettersom folk mener at det som er populært er likt harry, så er vel Birkin vesker harry i Dubai da.. Anonymkode: b057d...1a5 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #27 Skrevet 17. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selv Birkin veske, jeg bare spurte hva som ikke er harry i vedkommendes syn? Folk her skriker jo ut harry om absolutt alt. Dra til Dubai, der ser du Birkin vesker overalt, ettersom folk mener at det som er populært er likt harry, så er vel Birkin vesker harry i Dubai da.. Anonymkode: b057d...1a5 Hva som er harry i Dubai, skal jeg ikke uttale meg om. Jeg snakker først og fremst om hva som er harry her hjemme. Anonymkode: 2bbb0...cef 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #28 Skrevet 17. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva som er harry i Dubai, skal jeg ikke uttale meg om. Jeg snakker først og fremst om hva som er harry her hjemme. Anonymkode: 2bbb0...cef Du mener jo at det er harry fordi alle har det, ergo ting alle har er lik harry.. Dubai var et eksempel for å sette ting i perspektiv. Ventelistene på Birkin veske i Oslo har blitt betydelig kortere nå enn før, fikk dette bekreftet senest forrige uke, da kan en forvente at man vil se flere og flere med Birkin veske i Oslo. Slutter du å bruke din da eller? Blir jo harry når så mange bruker den.. Anonymkode: b057d...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #29 Skrevet 17. juni 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener jo at det er harry fordi alle har det, ergo ting alle har er lik harry.. Dubai var et eksempel for å sette ting i perspektiv. Ventelistene på Birkin veske i Oslo har blitt betydelig kortere nå enn før, fikk dette bekreftet senest forrige uke, da kan en forvente at man vil se flere og flere med Birkin veske i Oslo. Slutter du å bruke din da eller? Blir jo harry når så mange bruker den.. Anonymkode: b057d...1a5 Så lenge det fortsatt er mindretall som bruker Birkins er det Ok for meg å bruke. Foreløpig har jeg ikke lagt merke til at alle bloggerne har det😉 Anonymkode: 2bbb0...cef
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #30 Skrevet 17. juni 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: va er det som ikke er harry for deg? Alt som blir populært blir kalt harry.. Er Birkin veske med startpris på 90 000kr også harry? Det er flere tusen på venteliste for en Birkin bare i Oslo, ergo en meget populær veske. De som roper ut harry på absolutt alt av designer varer er som oftest de som ikke har råd til slike varer og føler de må kompensere for dette ved å overbevise alle om at tingen nå er harry Anonymkode: b057d...1a5 Flere tusen på venteliste i Oslo? Seriøst? Anonymkode: d6169...2ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #31 Skrevet 17. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge det fortsatt er mindretall som bruker Birkins er det Ok for meg å bruke. Foreløpig har jeg ikke lagt merke til at alle bloggerne har det😉 Anonymkode: 2bbb0...cef Men når Birkin blir den nye classic flap veska slutter du da å bruke dine birkinvesker? Anonymkode: d6169...2ec 1
Million Skrevet 17. juni 2016 #32 Skrevet 17. juni 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har de i Oslo solgt sine til rimelige priser? Anonymkode: d6169...2ec Hvis du søker på Rockstuds på Finn.no, får du i dag 15 treff. Et par var vesker, men hovedsaklig sko.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #33 Skrevet 17. juni 2016 Et øyeblikk siden, Million skrev: Hvis du søker på Rockstuds på Finn.no, får du i dag 15 treff. Et par var vesker, men hovedsaklig sko. OK, synes ikke de blir solgt spesielt billig på Finn. Er ikke ute etter flere rockstud sko, er fornøyd med de jeg har. Anonymkode: d6169...2ec
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #34 Skrevet 17. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men når Birkin blir den nye classic flap veska slutter du da å bruke dine birkinvesker? Anonymkode: d6169...2ec Ja, da kommer det sikkert noe annet som er dyrere😊 Anonymkode: 2bbb0...cef 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #35 Skrevet 17. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, da kommer det sikkert noe annet som er dyrere😊 Anonymkode: 2bbb0...cef Krokodille Birkin Anonymkode: d6169...2ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #36 Skrevet 17. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Krokodille Birkin Anonymkode: d6169...2ec Med diamanter Anonymkode: 05777...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå