AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Et bilde sier mer enn tusen ord. Tenk litt over denne dere! Anonymkode: e19b4...e24 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 beklager men dette er en meget overfladisk modell av samfunnet , det er ikke noe godt bilde på livet i norge eller samfunnet i det hele tatt. helt misvisende. Anonymkode: 92e51...6eb 7
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Jeg tror denne var myntet på alle nordmenn. Hverken Frp eller noen andre partier i Norge er i mot arbeidsinnvandring.
Gjest Bossa Nova Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 "Vi tigger for deg"? Skjønte ikke den, jeg.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 "Vi tigger for deg". De tigger da for seg selv. Anonymkode: 0a580...ceb 8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Trådstarter kan gjerne legge ved forslag til løsninger på "problemet" at et lands majoritetsbefolkning som regel alltid er på toppen av en slik pyramide. Opplys oss gjerne også hvilke land som ikke er organisert slik, der majoritetsbefolkningen blir undertrykket av "innvandrere/gjestearbeidere" Anonymkode: 7c6c9...295 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Gud, den var dårlig. Anonymkode: 14f32...6df 7
Beltedyr Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Tja, de fleste Somaliere jobber vel strengt tatt ikke da. 13
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trådstarter kan gjerne legge ved forslag til løsninger på "problemet" at et lands majoritetsbefolkning som regel alltid er på toppen av en slik pyramide. Opplys oss gjerne også hvilke land som ikke er organisert slik, der majoritetsbefolkningen blir undertrykket av "innvandrere/gjestearbeidere" Anonymkode: 7c6c9...295 Sverige. Anonymkode: b455c...914 1
Kamikatze Skrevet 14. juni 2016 #12 Skrevet 14. juni 2016 (endret) Hva har dette med FrP å gjøre? Står det på dem, skal de fleste av dem ut, og vi skal klare oss selv. Synes tegningen er rimelig rasistisk. Det finnes nok av etniske nordmenn som sliter med fattigdom og helse, og som står under renholdernes nivå. Dessuten er ikke dette en modell over Norge, til nød Oslo. I byen jeg bor finner du ikke en taxisjåfør som ikke er etnisk norsk. Kun en eneste bussjåfør er innvandrer - godt gift med etnisk norsk kvinne. De fleste tar driten etter seg selv eller bruker etnisk norske håndverkere. For det er hva de kan velge blant. Kun hvis en skal ha malt huset eller transportert noe kan vi velge "utlendinger", som har funnet sin nisje, og dekker en fjerdedel av markedet. Renhold til næringslivet er det eneste området der femti-seksti prosent av de ansatte er utlendinger. Østeuropeiske studenter som snakker for dårlig norsk til å jobbe innen service, og noen sørøstasiatere som har jobbet så lenge i bedriften at de er mellomledere. Norge er ikke Oslo, selv om våre folkevalgte gjør sitt ytterste for at det skal bli sånn. Enn så lenge har lokalsamfunnet her greid å absorbere utlendingene som har kommet hit, og som evner annet enn å leve på skattepenger. Slike flytter rimelig kjapt til Oslo, uansett. Først når lokalsamfunnet blir overveldet av mengde, oppstår det et integreringsproblem. Og når det kommer folk som føler seg bedre enn oss, uten at de eier nåla i veggen, sånn som flodbølgen av sinte menn fra midtøsten som politikerne nå forsøker å drukne oss med. Endret 14. juni 2016 av Kamikatze 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #14 Skrevet 14. juni 2016 I Norge er det mange, mange, mange mennesker som sliter med alvorlig fattigdom og alvorlig sykdom. Hele innlegget til TS er et hån på alle disse. Et bilde sier mer enn tusen ord, og jeg håper at TS prøver å få kontakt med virkeligheten igjen Anonymkode: 3db2c...2f9 1
Cashbah Skrevet 14. juni 2016 #15 Skrevet 14. juni 2016 Åååå, visste ikke at jeg skulle motta penger fra sigøynerne som tigger. Den var ny. Men siden de tjener penger på å stjele fra Kari og Ola Normann, er vel det ikke så langt bak mål. Fint at du også støtter rasisme! Nå lærte denne FrPeren noe nytt, takk skal du ha! 1
jabx Skrevet 14. juni 2016 #18 Skrevet 14. juni 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Et bilde sier mer enn tusen ord. Tenk litt over denne dere! Bildet sier at nordmenn er fredelige og gir muligheter til andre. Skulle man laget en tilsvarende modell for andre samfunn hadde det vært veldig mye jævelskap. Død og fordervelse. Vold. Overgrep. Vi har i det minste en fungerende pyramide der vi fredelig legger til rette for at andre kan bygge sitt eget liv.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #19 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har ikke bedt noen om å tigge for meg, og har ikke fått noen penger fra denne virksomheten heller. Så det kan dere bare slutte med sigøynere. Og hvis partysvenskene (eller noen av de andre gruppene) ikke vil tjene penger her i landet så står de fritt til å dra herifra. Jeg vil ikke savne dem, og det vil nok ikke norske fagarbeidere i byggebransjen eller folk som vil jobbe i service og utelivsbransjen heller. Anonymkode: deb1d...c91 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå