Gjest Klopp Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 (endret) Skjerp dere! Tviler på at dere er voksne. Uansett hva jeg skriver så er det visse brukere som hakker på ALT! Jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffen kanskje. Skriver mye dumt jeg har gjort. Men jeg har aldri gjort dere noe vondt! Nesten alle trådene mine blir ødelagt av negative, stygge, frekke kommentarer. Ikke minst ordet TROLL! Trolleri trollera hele jævla tiden. Har dere så mye imot meg så hold dere unna, og ignorer. Så trenger dere ikke ha noe med denne jævelen å gjøre. Jeg blir nok hakket på utenfor nett, og trodde ikke fremmede voksne fremmede folk på nett skulle plage meg også. Jeg er tross alt bare et menneske med følelser. Dere trenger ikke tro på alt jeg skriver. Men i mine tråder vil jeg ha svar på det tråden handler om så skal jeg svare på det tråden handler om i andre sine tråder. Er jeg frekk mot noen så har de lov å svare frekt tilbake. Men jeg har ikke gjort dere noe vondt. Jeg kjenner dere ikke for faen! Jeg er ikke vond mot folk jeg ikke kjenner. Jeg er en svak fyr egentlig, en taper i samfunnet, uten utdanning. Bare problemer. Selvskader. Ikke bare kniv og lager arr og sånt typisk. Mer sånn som ikke lager arr. Jeg kan gjøre med vilje at jeg får vondt. Synes jeg fortjener det. Jeg er her for å skrive med folk, diskutere med folk, prøve å glemme litt, få råd. Håpet å ikke bli hakket på, og hatet så mye her. Endret 13. juni 2016 av Klopp
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 er vel det at mange føler seg ovenpå av og se at andre har problemer. de har vel alderi opplevd og ha et problem selv men de kommer til og falle hardt den dagen de selv skule få noen problemer. Anonymkode: c3fae...beb
Gjest Klopp Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 1 minutt siden, Sh999 skrev: Skjønner at du ikke har det lett. Og jeg skjønner hva du mener, men tror det er viktig å ikke ta seg så nær av alt! Shake it off. Forstår at det er lettere sagt enn gjort altså. Du høres sint, frustrert og ensom ut og det er trist og høre at du har det så vondt! Du slår meg som en person som ikke er så lett å gi råd heller, fordi du kan ta det opp i verste mening. Ønsker deg alt godt. Takk. Jeg tar alltid til meg råd selv om det ikke alltid fungerer så leser jeg alt.
Gjest Klopp Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 (endret) Akkurat det med at folk roper troll er vel ikke akkurat mobbing, men det er jo ikke moro å få det slengt etter seg hele tiden. Det er plagsomt at voksne folk driver å roper det etter folk. Tenåringer holder jo på sånn. Slettet sitat fjermet. Mynona, mod. Endret 14. juni 2016 av Mynona
Sh999 Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 1 minutt siden, Klopp skrev: Takk. Jeg tar alltid til meg råd selv om det ikke alltid fungerer så leser jeg alt. Bare hyggelig! Virker som du ser veldig ned på deg selv og av den grunn overreagerer litt på hvordan andre oppfatter deg. Hvis man ikke er så trygg på seg selv er jo det selvfølgelig lett for. Og så kommer man i forsvar før det er nødvendig for å beskytte seg selv. Det vil jo være helt naturelig når man har opplevd mye vondt. Du virker som en fin fyr på bunn, tror bare du blir missoppfattet mye! Håper du klarer og jobbe med deg selv for og få det bedre! 😊 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 33 minutter siden, Klopp skrev: Akkurat det med at folk roper troll er vel ikke akkurat mobbing, men det er jo ikke moro å få det slengt etter seg hele tiden. Det er plagsomt at voksne folk driver å roper det etter folk. Tenåringer holder jo på sånn. Det er da plagsomt med troll også! Anonymkode: 8dd70...ee9 2
Gjest supernova_87 Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 (endret) Til TS: Du fortjener ikke å bli plaget og mobbet av andre, og du fortjener like lite å bli skadet av deg selv. Forsett å jobbe med deg selv, en dag så kommer du til å ha sluttet med skadingen, og ha det bedre enn du har det nå. Ikke slutt å tro på det! Slettet sitat fjermet. Mynona, mod. Endret 14. juni 2016 av Mynona
Gjest Hapi Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, Klopp skrev: Skjerp dere! Tviler på at dere er voksne. Uansett hva jeg skriver så er det visse brukere som hakker på ALT! Jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffen kanskje. Skriver mye dumt jeg har gjort. Men jeg har aldri gjort dere noe vondt! Nesten alle trådene mine blir ødelagt av negative, stygge, frekke kommentarer. Ikke minst ordet TROLL! Trolleri trollera hele jævla tiden. Har dere så mye imot meg så hold dere unna, og ignorer. Så trenger dere ikke ha noe med denne jævelen å gjøre. Jeg blir nok hakket på utenfor nett, og trodde ikke fremmede voksne fremmede folk på nett skulle plage meg også. Jeg er tross alt bare et menneske med følelser. Dere trenger ikke tro på alt jeg skriver. Men i mine tråder vil jeg ha svar på det tråden handler om så skal jeg svare på det tråden handler om i andre sine tråder. Er jeg frekk mot noen så har de lov å svare frekt tilbake. Men jeg har ikke gjort dere noe vondt. Jeg kjenner dere ikke for faen! Jeg er ikke vond mot folk jeg ikke kjenner. Jeg er en svak fyr egentlig, en taper i samfunnet, uten utdanning. Bare problemer. Selvskader. Ikke bare kniv og lager arr og sånt typisk. Mer sånn som ikke lager arr. Jeg kan gjøre med vilje at jeg får vondt. Synes jeg fortjener det. Jeg er her for å skrive med folk, diskutere med folk, prøve å glemme litt, få råd. Håpet å ikke bli hakket på, og hatet så mye her. Dette er kanskje et av de verste stedene å velge da. Det er jo en kjent sak at det er mye troll, mobbere og folk som lager drama og liker å sitte og slenge dritt på forum. De bryr seg ikke om hvordan du føler det, for "hvordan kan du ta det personlig når det blir sagt om en avatar" etc.... Og det er voksne folk som holder på sånn, det vet jeg også fra andre forum.
Cashbah Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Hvor mye fritids skal noen ha for å ta seg nær av noe en random sier på nettet... 4
Metalcharted Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 Du må ikke ta KG seriøst eller andre nett forumer, her er man for å lese, diskutere og bla tidsfordriv, ikke prøve å få aksept. Du har sikkert hatt en dårlig start, dumt, men du må tenke deg 17 ganger om før du skriver fremover.
Gjest Spiderman Skrevet 13. juni 2016 #11 Skrevet 13. juni 2016 Enig. Skjønner ikke hvorfor folk legger for mye i hva andre måtte mene om en på et intetnettforum. Om man har et godt eller dårlig rykte her er verdt null i det virkelige liv Blir man furten over kommentarer fra anonymbrukere og brukere som sanker poeng med å vise attitude så burde man finne et annet tidsfordriv.
DizzyRonson Skrevet 14. juni 2016 #12 Skrevet 14. juni 2016 Jeg prøvde å skrive noe lurt. Men det skjedde noe med det på veien ut:/ Så jeg sier bare dette. Internett er som en stor samtale som aldri stopper. Ikke si noe du ikke ville sagt rett opp i tryne på noen, uten å være klar med flamme drakt og troll spray. Etter en stund får du så tjukk bark att Internett ikke kan skade deg lenger:) da først kan du i ro og mak trolle og herje rundt. Hm. Klarte jeg å si no lurt allikevel? Meh. Sikkert ikke smartere enn mye annet som er sagt allerede.. 2
Mari Y Skrevet 14. juni 2016 #13 Skrevet 14. juni 2016 10 timer siden, Sh999 skrev: Skjønner at du ikke har det lett. Og jeg skjønner hva du mener, men tror det er viktig å ikke ta seg så nær av alt! Shake it off. Forstår at det er lettere sagt enn gjort altså. Du høres sint, frustrert og ensom ut og det er trist og høre at du har det så vondt! Du slår meg som en person som ikke er så lett å gi råd heller, fordi du kan ta det opp i verste mening. Ønsker deg alt godt. Jeg har en venn som av og til er sånn. Blir litt plagsomt når man av og til føler at man må gå på tå hev, men jeg vet at det er fordi h*n har problemer. Ergo er det vedkommende som selv sliter.
Sh999 Skrevet 14. juni 2016 #14 Skrevet 14. juni 2016 3 minutter siden, Mari Y skrev: Jeg har en venn som av og til er sånn. Blir litt plagsomt når man av og til føler at man må gå på tå hev, men jeg vet at det er fordi h*n har problemer. Ergo er det vedkommende som selv sliter. Ja det kan bli slitsomt, ofte når mennesker sliter med seg selv blir de (uten og mene det stort sett) veldig egoistiske dessverre! Og det igjen resulterer i at folk trekker seg unna og de synes enda mer synd i seg selv! 1
Mari Y Skrevet 14. juni 2016 #15 Skrevet 14. juni 2016 9 timer siden, Metalcharted skrev: Du må ikke ta KG seriøst eller andre nett forumer, her er man for å lese, diskutere og bla tidsfordriv, ikke prøve å få aksept. Du har sikkert hatt en dårlig start, dumt, men du må tenke deg 17 ganger om før du skriver fremover. Jeg tror noen er opptatt av status på forskjellige nettforumer, liker ikke at noen(fysj og fy), skulle 'vinne' over dem i en diskusjon, og derfor troller. Det finnes alltid dem som skal lage en stor sak ut av en diskusjon, men jeg tar det aldri personlig. Alt dette er jo heller ikke trolling, vil jeg si. Men så svarer jeg gjerne på tiltale, også. Andre ganger ikke. 1
Mynona Skrevet 14. juni 2016 #16 Skrevet 14. juni 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Mynona, mod.
Gjest Klopp Skrevet 14. juni 2016 #17 Skrevet 14. juni 2016 Prøver å ikke bry meg så mye men føler det er noen som er ute etter å angripe meg uansett når jeg skriver noe. Om det er på gøy, om de ikke liker meg vet jeg ikke. Synes uansett det er unødvendig. I virkeligheten er jeg ganske følsom og tar ting til meg når noen sier noe til meg. Så jeg er verre utenfor nett. Blir også lett forbanna og sur. Her blir jeg mer irritert og sur. Alle kommetarer er jo ikke moro å få slengt etter seg. Synes ikke noe skal bli hatet på nett.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #18 Skrevet 15. juni 2016 Den 13.6.2016 at 21.39, Klopp skrev: Jeg er her for å skrive med folk, diskutere med folk, prøve å glemme litt, få råd. Håpet å ikke bli hakket på, og hatet så mye her. Man kommer langt med litt høflighet, litt respekt og litt empati, så fortsett å jobbe med deg selv. Å si at du er en taper i samfunnet er ingen unnskyldning for å være stygg mot andre mennesker. Jeg husker flere av trådene dine. Du har spyttet på folk som ligger nede, du har latterliggjort mennesker som har det vanskelig, og du har rett og slett kalt mennesker i en vanskelig situasjon for utrolig stygg ting. Jeg tror mange folk kanskje er litt lei av din aggressive væremåte og svar som "jeg sier bare meningen min" når man sier at svarene dine er langt over streken. Javel, du skal få lov til å si meningen sin men andre skal ikke få lov til å si et pip? Anonymkode: 04960...d31 6
Gjest Klopp Skrevet 15. juni 2016 #19 Skrevet 15. juni 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kommer langt med litt høflighet, litt respekt og litt empati, så fortsett å jobbe med deg selv. Å si at du er en taper i samfunnet er ingen unnskyldning for å være stygg mot andre mennesker. Jeg husker flere av trådene dine. Du har spyttet på folk som ligger nede, du har latterliggjort mennesker som har det vanskelig, og du har rett og slett kalt mennesker i en vanskelig situasjon for utrolig stygg ting. Jeg tror mange folk kanskje er litt lei av din aggressive væremåte og svar som "jeg sier bare meningen min" når man sier at svarene dine er langt over streken. Javel, du skal få lov til å si meningen sin men andre skal ikke få lov til å si et pip? Anonymkode: 04960...d31 Jeg har ikke kommet med stygge svar eller kalt folk ting. At jeg skriver ting rett ut er bare sånn jeg er. Men jeg kommer ikke med personangrep. Jeg var frekkere når jeg kom hit i 2014(?). Første gangen jeg var her. Jeg skjerpet meg! Jeg synes ikke visse brukere hakker på meg for jeg har vert frekk men for tråder jeg skriver, ting jeg kommenterer som ikke er frekt, og bare jeg viser meg i en tråd. F.eks i tråden om tenåringer som suger kuk. Jeg ble angrepet uten å ha gjort de en dritt! Jeg spurte om en mening om hvorfor folk tror tenåringer OVER den seksuelle lavalder holder på sånn. Tråden måtte bli ryddet hvertfall to ganger. Mine tråder må alltid bli ryddet og tilslutt slettet for de blir ryddet gang på gang. Endret 15. juni 2016 av Klopp
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #20 Skrevet 15. juni 2016 Hvis du er lei av at folk er lei av deg, så slutt å stikk frem hodet på en negativ måte. Det går fint ann å skrive meningene sine om diverse ting, men trådene dine... Det er skriking, hyling, banning og fordømmelse over folk som gjør samme ting som du selv har innrømmet at du har gjort. Det er hat mot alle som ikke stryker deg med hårene her inne. Den dobbelmoralen der er veldig slitsom, samtidig som du ikke vil høre på noen av rådene du får her inne. Hvis du ikke vil ha råd, så kanskje dagbok-delen av forumet mer er plassen for deg. Da kan du spy ut alt du har lyst, de fleste er ikke der inne likevel. Anonymkode: 492e9...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå