AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Hei mann på 28 her, har noe på gang med ei, men det er noe so jeg kvier meg for å gjøre så er det å begynne og ha sex med henne, ikke fordi jeg er noe religiøs eller noe, men fordi jeg er så uffatelig dårlig på det. Var sammen med ei, men med henne så: kom jeg verken av suging eller ronking eller sex. Aldri prøvd noen fancy stillinger. Tror ikke jeg har fått noen til å få orgasme heller. Vet ikke helt hvem sin skyld det var, kanskje begge, vi kommuniserte vel heller ikke så veldig bra. Og jeg har helt siden det vegret meg. Jeg tror noe av det skyldes av at jeg synes sex er noe nært som bare skal deles med ei man skikkelig har følelser for. Skal jeg bare lyve hvis temaet kommer opp? Eller fortelle det som det er. Og synes du at dette er rart? Og er det dumping grunn? Anonymkode: 9cf2b...5ab
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror noe av det skyldes av at jeg synes sex er noe nært som bare skal deles med ei man skikkelig har følelser for. Si det som det er Jeg synes at det er fint og natulig at du føler det slik. Anonymkode: f4630...ef3 1
Ananas. Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Hvordan har du tenkt til å bli bedre om du ikke prøver..? Kanskje er dere en bedre match, kanskje trengs det mye kommunikasjon for å få det til. Uansett så kommer du og dere ingen vei om dere ikke prøver. Og hvilket tema skulle komme opp, egentlig? "Er du god i senga"? Det går av seg selv. Om sexen ikke blir så vellykket, så er det kommunikasjon som er nøkkelen. Dårlig sex over tid er dumpinggrunn, dårlig sex til å begynne med trenger ikke å være det, så lenge man merker at det er fremgang, den som dumper noen etter EN gang med dårlig sex går nok glipp av mye bra. 2
Gjest uN91s Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Ikke lyv og skryt på deg erfaring. Da vil jenta forvente erfaring og vil oppleve samleiet som keitete og dårlig. Hvis hun da tror du har erfaring er det ikke sikker hun gidder å fortsette. Fordi hun tror det rett og slett bare ikke funker. Hvis du derimot forteller henne det gir du henne både muligheten til å ta styringen, som kan føre til en bedre opplevelse og til å gi deg fler sjanser fordi hun vet du ikke har så mye erfaring. Sier man sannheten er det enklere å slappe av og nyte litt mer enn om man lyver og stresser med å leve opp til forventningene
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 19 minutter siden, uN91s skrev: Ikke lyv og skryt på deg erfaring. Da vil jenta forvente erfaring og vil oppleve samleiet som keitete og dårlig. Hvis hun da tror du har erfaring er det ikke sikker hun gidder å fortsette. Fordi hun tror det rett og slett bare ikke funker. Hvis du derimot forteller henne det gir du henne både muligheten til å ta styringen, som kan føre til en bedre opplevelse og til å gi deg fler sjanser fordi hun vet du ikke har så mye erfaring. Sier man sannheten er det enklere å slappe av og nyte litt mer enn om man lyver og stresser med å leve opp til forventningene This
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå