AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Hei! Jeg møtte en gutt ute på byen hvor jeg bor, men det viste seg at han bor i en helt annen by. Han skal flytte hit snart. Han dro dagen etter, men vi snakket sammen i 2-3 uker hver dag på facebook. Nå begynner det å dabbe og jeg føler at det er fordi jeg klarer ikke å holde en samtale gående, samtalene blir kjedelig, og jeg sliter med å komme på spørsmål. Samtalene blir sånn typisk hei og hva skjer, men ikke noe mer enn det. Før så tok han alltid kontakt, men ikke i det siste. Føler det hadde vært enklere hvis vi hadde ringt, men hvordan ta initiativ til det? Jeg vet han er interessert fordi vi skal på date når han kommer, men vil ikke ødelegge i mellomtiden. Noen som har tips til hvordan jeg kan bli kjent med noen over nettet som jeg allerede har møtt, Setter stor pris på svar Anonymkode: 31248...5cf
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Hvorfor dabber samtalen av? Hvorfor er det kjedelig? Det kan jo hende at han ikke er så glad i å prate over nett. Eller så kan det dreie seg om at dere ikke interesserer hverandre nok og dermed ikke finner det så gøy å prate med hverandre. Eller så kan det dreie seg om noe helt annet. Jeg ville hvertfall ikke ha mast på han om han gir litt kvasse signaler. Anonymkode: 6bb1c...f65 2
Ardenus Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Skrive til hverandre blir gjerne krampaktig og lett missforstått, da man gjerne får sagt 1000ganger mer over tlf enn over en chat, bare spør han om det er greit at du ringer han, verste svaret du får er at det ikke passer. 1
ajarRun Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 Skaff deg et liv og fortell om det? Ofte er det så enkelt. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 8 minutter siden, amativeReflection skrev: Skaff deg et liv og fortell om det? Ofte er det så enkelt. håhÅ nå snakker vi Anonymkode: 7d33d...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 Kanskje kjemien bare ikke er der helt? Skype eller discord er bra for å ringe hverandre. Dere kan også avtale å se en serie eller film sammen mens dere er på "telefon". Da gjør man noe sammen, på en måte Anonymkode: 34039...fb8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #8 Skrevet 14. juni 2016 Overfladiske samtaler er kjedelig, som "hva skjer", "hvordan går det", "hva gjorde du i dag", "hva gjorde du i helga" etc. Dype/intelligente samtaler er mer interessant, det får den andre personen til å tenke. Du lærer hvordan personen tenker og hans oppfatning. Som brukeren over sier "skaff deg et liv og fortell om det", evt. følg med på hva som skjer på nyhetene og diskuter med han om det. Anonymkode: dd22e...402 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå