AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Jeg har en stund vurdert å melde meg inn i en BDSM-forening, og lurer på om der er noen her på forumet som har erfaringer fra en slik forening? Leter etter en dame som vil dominere meg seksuelt, og da tenker jeg at en BDSM-forening er min beste mulighet for å treffe blink. Anonymkode: 221ba...a65 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Jeg bor ikke i Trondheim -TS Anonymkode: 221ba...a65
Fjompen Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en stund vurdert å melde meg inn i en BDSM-forening, og lurer på om der er noen her på forumet som har erfaringer fra en slik forening? Leter etter en dame som vil dominere meg seksuelt, og da tenker jeg at en BDSM-forening er min beste mulighet for å treffe blink. Anonymkode: 221ba...a65 Det er lettest å svare om du forteller oss hvor du bor.
atropos Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Smil-Norge.no . Der vil du finne din lokale klubb. Gå på introkurs på nonna hvis du bor i Oslo. Mange hyggelige folk der 1
Fjompen Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en stund vurdert å melde meg inn i en BDSM-forening, og lurer på om der er noen her på forumet som har erfaringer fra en slik forening? Leter etter en dame som vil dominere meg seksuelt, og da tenker jeg at en BDSM-forening er min beste mulighet for å treffe blink. Anonymkode: 221ba...a65 For å svare mer generelt: Det finnes mange gode lokalforeninger rundt om i landet. Den beste måten å oppnå kontakt med dominante damer er ved å delta i miljøet, omgås dem som vanlig, bli kjent med mennesket bak rollen, og så ta videre lek/forhold etterhvert. Du vil merke at du blir mer attraktiv om du er "et kjent fjes i miljøet"--det vil si at folk vet hvem du er, og at du er seriøs, og videre at du er real, respektfull og ærlig. I tillegg vil du få gode venner, oppleve mye nytt&kult, og få nye impulser du kan legge til på kinklisten din. Å registrere deg på Fetlife, søke opp din nærmeste lokalforening og melde deg inn i Fetlife-gruppen, skrive en presentasjon av deg og søke opp åpne event er å anbefale. 1
SlemUlv Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Han har fått tipsene jeg ville gitt selv, smil norge, fetlife og losje sol og måne 1
Fjompen Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Trådstarter har vel ikke tilkjennegitt kjønn, så da er det greit å nevne WISH-nettverket for kvinner av alle kjønn som liker kvinner av alle kjønn. Oslobasert.
SlemUlv Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Jeg ser NÅ at det står TS ikke var fra trondheim.. leste feil.. skylder på at det er sent? :D
SlemUlv Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 bare et litt sånn BTW: Smil norge er ikke egentlig en lokalforening, men en landsdekkende politikk forkusert organisasjon. Grunnen til at vi anbefaler smil, er at det er informasjon om de lokale foreningene på nettsiden dems Og de sitter på mye god informasjon om BDSM, på hjemmesidene sine
Mippi Skrevet 14. juni 2016 #10 Skrevet 14. juni 2016 Hei TS! Anbefaler deg å lage deg en bruker på smil-norge.no og fetlife.com. På disse nettstedene vil du finne mye informasjon. Du vil også lett finne ut av hvilken lokal BDSM-forening som ligger nærmest der du bor. Denne vil du kunne melde deg inn i og møte likesinnede. Noen foreninger har opptaks-intervjuer, slik som Losje Sol og Måne i Trondheim, mens andre har ikke dette kravet til opptak, slik som i Oslo. På de forskjellige foreningenes egne nettsider og foreningenes sider på fetlife, vil du kunne få mye informasjon om de forskjellige måtene å treffe folk på. Ofte har foreningene egne "åpne cafeer", som betyr at alle som er interessert i å sjekke ut miljøet kan komme og ta en kaffe eller noe lett å spise og snakke med likesinnede. Slike kvelden arrangeres ofte i foreningens lokaler eller ute på byen. Det er også mange andre tilbud. F.eks. kurs-kvelder, der man kan gå og få informasjon om f.eks. bondage, after-are, Dom- og sub-roller, osv osv. Det er også fester med forskjellige teamer, f.eks. ageplay, playparty, Helloween, o.l. Du er alltid noe som vil passe for deg! Seksuelle predatorer finnes over alt i samfunnet. BDSM-miljøet er intet unntak. Dersom vi tror det er færre overgripere i miljøet fordi "alle kjenner alle", så mener jeg vi er vi naive. Sannsynligheten for at minst en av flere hundre medlemmer er en overgriper er stor. Men dette er ikke spesielt for BDSM-miljøet, ingen interesseorganisasjon som samler folk fra alle samfunnslag kan helgardere seg mot utskudd. Overgrep skjer selv i barnehager, der de ansatte blir nøye intervjuet, jobben de gjør blir vurdert og må de levere politiattest. Jeg tror ikke at det er flere overgripere i dette miljøet enn i andre miljøer. Men det som gjør det hele litt ekstra spesielt er at det ofte er en maktUbalanse i BDSM-lek. Dette, kombinert med at grenser ofte tøyes dersom partene ønsker det, kan gjøre at overgrep kanskje skjer fortere. Et overgrep kan også skje dersom to parter misforstår hverandre, ikke bare da den ene går inn for å ødelegge den andre. Dette har jeg hørt folk snakke om mange ganger, og jeg har følt på det selv. Men da er spørsmålet om noe kan være overgrep når den ene parten ikke gjorde overgrepet med vilje og derfor ikke kan kalles en overgriper. Kanskje vi mangler et beskrivende ord for slike misforståelser. For den om føler seg krenket har absolutt all rett til å kjenne at h*n har vært utsatt for et overgrep. Men blir det rett å kalle en som misforsto for en overgriper? Det viktigste er å gå rolig frem, kjenne på egne grenser, respektere egne grenser og bruke tid på å finne en partner man kan stole på. Jeg liker veldig godt breath-play blandet med bondage. Kunne aldri hatt slik lek alene med en fremmed mann. Det er ekstra viktig å ta flere forhåndsregler enn vanlig når man gir fra seg all makt og kontroll til et annet menneske. Men alle typer overgrep skjer i dette miljøet. Også de overgrepene der overgriperen gjør overgrepet med overlegg. Det er ikke bra å tie det stille. Men det er viktig å tenke på at det ikke er spesielt for miljøet, men at det skjer over alt ellers også. Så man burde ikke bli ekstra skremt over det.
Phaedra Skrevet 15. juni 2016 #11 Skrevet 15. juni 2016 Diskusjon om voldtekt i BSDM-miljøet er splittet ut hit. Phaedra,adm
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #12 Skrevet 15. juni 2016 Jeg var i kontakt med Val Eyja eller hva de het. Virket som veldig trivelige folk via nett men jeg turte aldri å dra på noen av de sosiale treffene deres, selvom de foregikk helt casual med kaffe og kaker og ikke sex. Anonymkode: 37abf...c6d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #13 Skrevet 15. juni 2016 På 15.6.2016 den 4.17, Phaedra skrev: Diskusjon om voldtekt i BSDM-miljøet er splittet ut hit. Phaedra,adm På 14.6.2016 den 14.52, Mippi skrev: Hei TS! Anbefaler deg å lage deg en bruker på smil-norge.no og fetlife.com. På disse nettstedene vil du finne mye informasjon. Du vil også lett finne ut av hvilken lokal BDSM-forening som ligger nærmest der du bor. Denne vil du kunne melde deg inn i og møte likesinnede. Noen foreninger har opptaks-intervjuer, slik som Losje Sol og Måne i Trondheim, mens andre har ikke dette kravet til opptak, slik som i Oslo. På de forskjellige foreningenes egne nettsider og foreningenes sider på fetlife, vil du kunne få mye informasjon om de forskjellige måtene å treffe folk på. Ofte har foreningene egne "åpne cafeer", som betyr at alle som er interessert i å sjekke ut miljøet kan komme og ta en kaffe eller noe lett å spise og snakke med likesinnede. Slike kvelden arrangeres ofte i foreningens lokaler eller ute på byen. Det er også mange andre tilbud. F.eks. kurs-kvelder, der man kan gå og få informasjon om f.eks. bondage, after-are, Dom- og sub-roller, osv osv. Det er også fester med forskjellige teamer, f.eks. ageplay, playparty, Helloween, o.l. Du er alltid noe som vil passe for deg! Og, fordi tråden har blitt litt avsporet, så vil jeg si lit hva jeg tenker om det som har kommet opp angående overgrep. Seksuelle predatorer finnes over alt i samfunnet. BDSM-miljøet er intet unntak. Dersom vi tror det er færre overgripere i miljøet fordi "alle kjenner alle", så mener jeg vi er vi naive. Sannsynligheten for at minst en av flere hundre medlemmer er en overgriper er stor. Men dette er ikke spesielt for BDSM-miljøet, ingen interesseorganisasjon som samler folk fra alle samfunnslag kan helgardere seg mot utskudd. Overgrep skjer selv i barnehager, der de ansatte blir nøye intervjuet, jobben de gjør blir vurdert og må de levere politiattest. Jeg tror ikke at det er flere overgripere i dette miljøet enn i andre miljøer. Men det som gjør det hele litt ekstra spesielt er at det ofte er en maktUbalanse i BDSM-lek. Dette, kombinert med at grenser ofte tøyes dersom partene ønsker det, kan gjøre at overgrep kanskje skjer fortere. Et overgrep kan også skje dersom to parter misforstår hverandre, ikke bare da den ene går inn for å ødelegge den andre. Dette har jeg hørt folk snakke om mange ganger, og jeg har følt på det selv. Men da er spørsmålet om noe kan være overgrep når den ene parten ikke gjorde overgrepet med vilje og derfor ikke kan kalles en overgriper. Kanskje vi mangler et beskrivende ord for slike misforståelser. For den om føler seg krenket har absolutt all rett til å kjenne at h*n har vært utsatt for et overgrep. Men blir det rett å kalle en som misforsto for en overgriper? Det viktigste er å gå rolig frem, kjenne på egne grenser, respektere egne grenser og bruke tid på å finne en partner man kan stole på. Jeg liker veldig godt breath-play blandet med bondage. Kunne aldri hatt slik lek alene med en fremmed mann. Det er ekstra viktig å ta flere forhåndsregler enn vanlig når man gir fra seg all makt og kontroll til et annet menneske. Men alle typer overgrep skjer i dette miljøet. Også de overgrepene der overgriperen gjør overgrepet med overlegg. Det er ikke bra å tie det stille. Men det er viktig å tenke på at det ikke er spesielt for miljøet, men at det skjer over alt ellers også. Så man burde ikke bli ekstra skremt over det. Hvorfor har dere ikke gjort som dere pleier? Redigere innlegget, den siste delen burde å være i den andre tråden, og tillegg har dere slettet mitt svar til dette innlegget. Mitt poeng hele tiden er at man skille mellom lek hvor noen grenser blir brudd- mot overgrep/voldekt, Det er to vid forskjelliget ting som ikke kan sammenlignes. I det hele tatt! mer forklaring inne i den andre tråden. Anonymkode: e4b10...738
SlemUlv Skrevet 15. juni 2016 #14 Skrevet 15. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i kontakt med Val Eyja eller hva de het. Virket som veldig trivelige folk via nett men jeg turte aldri å dra på noen av de sosiale treffene deres, selvom de foregikk helt casual med kaffe og kaker og ikke sex. Anonymkode: 37abf...c6d Så kjipt, Val Eyja er en koselig gjeng mennesker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå