Gå til innhold

Grille levende kattepus???

Kid-a

Anbefalte innlegg

Har begynt å forstå at det er nok av syke folk i her i verden...

Leste akkurat om et grillparty hvor det dreide seg om å grille en levende kattunge. Hvorfor de gjorde det, kom på ingen måte klart frem av artikkelen. For meg og sikkert mange med meg er det uforståelig at noen kan finne det interessant... de vet det kanskje ikke selv?

Det er fryktelig synd hvis livene til folk er så kjipe at folk ikke finner glede og spenning andre steder... hva har skjedd med oss og verden, lurer jeg på da. Går det ikke an å gjøre noe annet gøy?

Æsj og isj... sykt!!!

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaha...grille kattepus.... åssen fikk dem til det da? Bandt den fast med teip?

Det er sånn med dere jenter.... tror på den ene vandrehistorien etter den andre... men når Waco forteller littegranne om triksetrine eller andre lurendreiersker... da blånekter dere...

Skjønner at det kan være vanskelig å gå inn i sine egne rekker.....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål, egentlig, hvordan de fikk katten til å sitte fast på grillen. Tror ikke de brukte teip... kanskje de holdt han fast med grillspyd?? Hmm... dette må jeg nok tenke litt til på. Les dette imens, du:

http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=3&item=224062

Kid-a

...kanskje litt naiv, men det får så være...

(skrivefeil korrigert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting plager meg jæv*** mye!! Hvem som griller en søt forsvarsløs liten kattunge??

Jeg blir kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Å grille en levende kattunge er rett og slett grusomt.

Desverre virker det som om det ikke er så veldig uvanlig å torturere kattunger til døde. :cry:

Jeg har hørt flere historier om folk som "har det litt morro" med kattungene før de skal bli tatt livet av.

(kanskje folk kan bli LITT flinkere til å gi katten prevansjon også, så man slipper problemet med hva man skal gjøre med alle kattungene?..men det er vel en annen diskusjon..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(kanskje folk kan bli LITT flinkere til å gi katten prevansjon også, så man slipper problemet med hva man skal gjøre med alle kattungene

Du har helt rett. Min katt sterilisert, og håper andre katteeiere bruker p-piller eller annen prevensjon for å unngå uønskede kattunger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt! Ja!

Oppfordring til foreldre! Lær barna deres å være snill mot dyrene!

Jeg så en gang en flokk med unger som lo og hadde det fantastisk moro. de var i alderen ca. 4-8 år. De hadde det moro med å stikke pinner i en stakkars padde. Om de traff øyne o.l. Det var bare tøft. Og foreldrene? Jo, de stod smilende og så på!!! Hva skal man si?

Alt kan ikke skyldes på foreldrene til disse personene. Men, det er klart at hvis man ikke viser barna at slikt noe er galt, blir de ihvertfall ingen dyrevenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går ann!!!!!!!!! :sjokk::sjokk: Jeg fatter ikke at folk kan være så groteske.

Stakkars kattunge.... :(

PS:Er også enig med Miss Gemini.

Begge mine hannkatter er sterilisert. Det ble de med en gang de var store nok til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer slike ting, det finnes det ikke tvil om! Er du i tvil, kontakt dyrebeskyttelsen i Stavanger. De har etter det jeg husker fått inn flere katter med diverse skader, også brannskader. Påført av mennesker.

La oss ikke gruble på hvordan man rent praktisk gjør dette, det er ille nok at det skjer.

Jeg er med i Dyrebeskyttelsen Kristiansand, og heldigvis har vi sluppet slike ting der. Så vidt jeg vet i alle fall.

Men det finnes andre måter å mishandle dyr på, og vi ser slikt ofte nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så forferdelig! Jeg ser for meg min egen lille pus ligge der på grillen...Blir så lei meg når jeg hører sånt! Tenk å plage forsvarsløse små dyr på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Duchess

Jada det er mange syke mennesker her i verden, har sett mange eksempler på det (og hørt)

Folk som:

prøver å kvele katten sin så stakkaren og har et stort hull i halsen og må få intravenøst , henger den opp i en plastikkpose i et tre, sparker den, slår den, svir av værhårene, klipper av ørene med saks,sort sett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLIR SÅ FORBANNA! Hadde noen gjort det med pusen min vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Skulle grilla de som gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Uff. Veldig trist hva folk kan gjøre mot dyr...

Små barn er nysgjerrige og "utforsker", men større barn og voksne BØR ha bedre vett og mer respekt for levende vesener enn å gjøre slike ondskapsfulle ting. (Pick someone your own size!!)

Tror barn har godt av å ha ansvar for dyr hjemme slik at de lærer å sette pris på dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...