AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Er det noen som vet hvor man kan kjøpe ekte Louis Vuitton på nettsider som sender til Norge? Er på jakt etter et spesifikt Iphone cover. Vet de har butikk i Oslo, men bor på andre siden av landet og har ikke tenkt å dra til Oslo med det første. Ser ikke ut som at de sender til Norge på den offisielle nettsiden deres... Anonymkode: 8551f...d3c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 2 minutter siden, Christiane_W skrev: Ring butikken i Oslo og bestill derfra. Er du sikker på at det er mulig? Kan jeg bare ringe å be dem sende varen med faktura? TS Anonymkode: 8551f...d3c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at det er mulig? Kan jeg bare ringe å be dem sende varen med faktura? TS Anonymkode: 8551f...d3c Hvorfor må den sendes med faktura? Jeg vil tro det er akkurat å sende med faktura som vil være utfordringen (vet ikke altså). Anonymkode: b6ab1...f9e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må den sendes med faktura? Jeg vil tro det er akkurat å sende med faktura som vil være utfordringen (vet ikke altså). Anonymkode: b6ab1...f9e Tenkte kanskje faktura var den letteste måten å få betalt på, men jeg vet ikke hvordan de tar betalt for varer de sender, hvis de i det hele tatt gjør det da.. TS Anonymkode: 8551f...d3c
Gjest Solsmil Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Louis Vuitton har ikke nettbutikk som sender til Norge, og det er ingen andre butikker enn Louis Vuitton sine egne som fører merke. Du kan dermed ikke være garantert at noe du kjøper på nett er ekte LV. det du kan gjøre, som noen over her sier, er å bestille fra butikken i Oslo. Da betaler du med kort (du oppgir kortinformasjon over telefon) og så blir du belastet for varen + 150kr i frakt, eller noe sånt.
Christiane_W Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at det er mulig? Kan jeg bare ringe å be dem sende varen med faktura? TS Anonymkode: 8551f...d3c De sender ikke med faktura, du forhåndsbetaler med kort over telefon. Jeg gjorde det et par ganger hos LV i København før de fikk butikk i Oslo og det var ikke noe problem den gangen i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #8 Skrevet 14. juni 2016 16 timer siden, Solsmil skrev: Louis Vuitton har ikke nettbutikk som sender til Norge, og det er ingen andre butikker enn Louis Vuitton sine egne som fører merke. Du kan dermed ikke være garantert at noe du kjøper på nett er ekte LV. det du kan gjøre, som noen over her sier, er å bestille fra butikken i Oslo. Da betaler du med kort (du oppgir kortinformasjon over telefon) og så blir du belastet for varen + 150kr i frakt, eller noe sånt. Jeg bor i på vestlandet, og gjorde akkurat dette som Solsmil skriver. Ikke noe problem Anonymkode: eb6a1...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå