Gå til innhold

Har du prøvd baby foot fotpeeling-sokker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har prøvd baby foot fotpeeling-sokker? 

Jeg tenker å prøve, men det står at huden flasser av etter 5-7 dager og at dette kan vare i opptil 2 uker. Hvordan foregår flassingen? Siden det er sommer vil jeg ikke gå rundt i sandaler dersom føttene flasser mye. 

Anonymkode: 5de46...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det kan flasse mye, og du må nok regne med å bruke sokker sånn at du ikke legger igjen et spor av hudflak på gulvet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne problemstillingen burde jo dukke opp igjen i år og. 

Søk og du finner skrekkeeksempler fra 2015 på at produktet burde være forbudt å selge. Tenk å frivillig utsette føttene for noe som gjør at enkelte ikke kan gå på beina i ukesvis etterpå. Noe lærer en da å holde seg unna, etter å ha lest på kg. 

Anonymkode: 75dc4...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Og dessuten er det et ubrukelig produkt. I alle fall hvis man har hard hud av betydning på deler av føttene. Man flasser nemlig jevnt like mye over alt, så den mikrometeren med hud som ble borte fra mine hæler hadde ingen ting å si. 

Kost heller på deg en time eller to hos en fotpleier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer helt fint hvis du kjøper det ekte produktet fra baby foot og ikke noen kopi som disse skrekkeksemplene må ha gjort☺

google baby foot erfaringer så finner du mer omtale en  noen som aldri har prøvd ekte vare og som ikke vet hva de snakker om☺☺☺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri hatt noen problemer med baby foot, og syns det fungerer ganske bra. Du kan flasse en del, i alle fall en ukes tid. Og når jeg har tatt baby foot blir huden myk og god (jeg har veldig tørr og hard hud på hælene). Dessverre er jeg ikke så flink til å vedlikehold huden etter en runde med baby foot, men hadde jeg vært det så hadde nok resultatet vart lengre.

Anonymkode: 1dc61...580

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Margit Spat

@SunnivaOslo Din påstand om at ingen som er kritiske til produktet har prøvd «ekte vare» faller på sin egen urimelighet.

Jeg har forsøkt «the real shit» og jeg står ved det jeg sier: det er et ubrukelig produkt. At en skokk med sponsede og betalte bloggere har «god» erfaring med det betyr ingen ting. Det funker kanskje for de som har babymyke føtter fra før; ellers ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, Margit Spat skrev:

Og dessuten er det et ubrukelig produkt. I alle fall hvis man har hard hud av betydning på deler av føttene. Man flasser nemlig jevnt like mye over alt, så den mikrometeren med hud som ble borte fra mine hæler hadde ingen ting å si. 

Kost heller på deg en time eller to hos en fotpleier. 

Det er mye bedre! Neglene blir jo finere også.

Anonymkode: 8fd43...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Margit Spat skrev:

@SunnivaOslo Din påstand om at ingen som er kritiske til produktet har prøvd «ekte vare» faller på sin egen urimelighet.

Jeg har forsøkt «the real shit» og jeg står ved det jeg sier: det er et ubrukelig produkt. At en skokk med sponsede og betalte bloggere har «god» erfaring med det betyr ingen ting. Det funker kanskje for de som har babymyke føtter fra før; ellers ikke. 

Rart erfaringer fra helt vanlige personer er annerledes ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat
Et øyeblikk siden, SunnivaOslo skrev:

Rart erfaringer fra helt vanlige personer er annerledes ☺

Utrolig nok er jeg også en helt vanlig person, og jeg har en annerledes erfaring enn de annerledes erfaringene du påstår at noen har. Teller ikke min erfaring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med den ekte baby foot og de lignende fra Korea. Jeg har ganske mye hard hud på føttene, og det meste blir vekk. Har brukt slike mange ganger, men ville ventet til høsten om du går mye i åpne sko. 

Anonymkode: e6a46...f9c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Margit Spat skrev:

Utrolig nok er jeg også en helt vanlig person, og jeg har en annerledes erfaring enn de annerledes erfaringene du påstår at noen har. Teller ikke min erfaring? 

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg har veldig tykk og hard hud på føttene, og med baby foot skreller alt sammen av på en uke! Selv ikke en ordentlig spa-kur hos fotpleier gir meg så myke føtter som baby foot.

Anonymkode: f7d06...926

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bruker å ta ett fotbad etter 1 1/2+ uke hvis flassingen "aldri" stopper. Da kan mye tas vekk med en gang.

Anonymkode: fdd80...738

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt det et par ganger. Flassingen er jo greit, men jeg får tett i tett med kløende prikker på oversiden av føttene. Akkurat som stikk, og det gjør at det overhodet ikke frister med en runde til med babyfoot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette produktet var elendig! Flasset minimalt hver dag og det holdt på 1 mnd. Føttene mine var stygge og til de var ferdigflasset var den tørre og harde huden tilbake. Er ikke som man ser på video. Ihvertfall ikke for meg. Jeg måtte file føttene for å få av huden. Falt nesten ikke av selv. Prøver det aldri igjen. Går heller til fotpleier og pleier føttene skikkelig så er de fine i et par mnd. I mellomtiden smøre føttene selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det fungerer helt fint, selv om den hardeste huden på hælene ikke forsvinner. Likevel er det mye som blir borte, og prisdifferansen til en fotpleier er ganske betydelig ;)

Når det flasser som verst dusjer jeg føttene to ganger om dagen og tørker med håndkle etterpå, så er det ikke så sjenerende. Ferdig på 5-6 dager for mitt vedkommende.

Anonymkode: 1ba3b...7bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gode erfaringer med produktet og bruker det ofte. Har svært hard hud på føttene, denne forsvant etter ca 1 uke med flassing. Jeg brukte fotbad når flassingen startet for å få fortgang i prosessen. 

Er i perioder svært plaget med fotsvette. Synes føttene lukter mye mindre i perioder etter at jeg har brukt Baby Foot.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...