Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26år, er det en dårlig idé å se seg om etter menn som er rundt 35-38år?

På en side ser jeg for meg at en mann i denne aldersgruppen er mer stabil og trygg, på en annen siden virker det litt rart at en mann i tredveårene ser etter en yngre jente.

Hva tenker dere?

Anonymkode: cae8b...b36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På en side ser jeg for meg at en mann i denne aldersgruppen er mer stabil og trygg, på en annen siden virker det litt rart at en mann i tredveårene ser etter en yngre jente.

Hva tenker dere?

Hvorfor bryr du deg hva andre synes og spesielt på et forum med 30 pluss år eldre bitre kvinner? Om du trives med det, så kjør på.

Anonymkode: 43135...242

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere?

Jeg tror du kan bli skuffet over hvor stabil og trygg de som er single av dem er. Men ellers lurt trekk over tid. 

Anonymkode: d29d6...616

• Liker 2
Skrevet

Ingen dårlig ide, kjør på. Kommer jo helt an på kjemien mellom dere, ikke alderen. Men som min mor sa når jeg var 20; husk at selv om han bare er 35 nå, så er han pensjonist når du er 50, det er når man blir eldre aldersforskjellen merkes godt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så sant man er over midten av tyveårene betyr aldersforskjell langt mindre.

Problemstillingen blir jo livsfase. De fleste menn i den aldersgruppen som er i stand til, og ute etter, å slå seg til ro har allerede gjort det. De som er igjen er enten allerede fraskilt, eller er ikke ute etter, eller i stand til, noe seriøst. Så de er vel heller motsatt av "stabil og trygg". 

Jeg er (snart) like gammel som deg og jeg ser heller rundt 30. Da er de litt eldre, og i riktig alder dersom de er på jakt etter 'den rette'. 

Anonymkode: 4f562...a25

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bryr du deg hva andre synes og spesielt på et forum med 30 pluss år eldre bitre kvinner? Om du trives med det, så kjør på.

Anonymkode: 43135...242

Hvor gammel er du da, vennen?

Anonymkode: 0f3d6...4a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nyepoke skrev:

Ingen dårlig ide, kjør på. Kommer jo helt an på kjemien mellom dere, ikke alderen. Men som min mor sa når jeg var 20; husk at selv om han bare er 35 nå, så er han pensjonist når du er 50, det er når man blir eldre aldersforskjellen merkes godt.

Sant det.

Jeg har alltid vært tiltrukket av menn noe eldre enn meg selv, men der er det også et "tak". Man kan se bra ut for 40, men 60 er 60 uansett, for å si det slik... Det å bli "gammel" treffer folk ganske jevnt. 

Det er 18 år mellom foreldrene mine og da de traff hverandre var han en veldig sprek 55-åring. Nå er han over 70 og det er en ganske solid avstand mellom deres fysiske form og energinivå. I tillegg til at moren min antakeligvis vil møte alderdommen alene.

Skrevet

Jeg dater som regel kun menn på over 30 år, ellers så har alder veldig lite å si så lenge kjemien er der :)

Faren til barnet mitt er ni år eldre enn meg. 

Hvorfor skal det være noe negativt med det? 

AnonymBruker
Skrevet

En mann langt oppe i trettiåra som aldri har hatt et lengre samboerforhold ville jeg ihvertfall ikke rota meg bort i.

Anonymkode: c643e...aac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det rart at en mann ser etter en yngre jente? I mange tilfeller skjer det jo ganske tilfeldig. Jeg ser ikke hvorfor det skal være noe mer rart at en mann vil involvere seg med en yngre kvinne enn at du vil involvere deg med en eldre mann. Det viktigste er vel at dere er kompatible og er på omtrent det samme stadiet i livet. Det er det sistnevnte som gjør en stor aldersforskjell ofte vanskelig, men det trenger jo nødvendigvis ikke det. 

Anonymkode: c4032...909

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann langt oppe i trettiåra som aldri har hatt et lengre samboerforhold ville jeg ihvertfall ikke rota meg bort i.

Anonymkode: c643e...aac

Hvorfor ikke?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Hvorfor ikke?

Fordi det som regel er noe galt med dem. Jeg traff en som var ultraneedy, en annen hadde meget spesielle fetisher som måtte leves ut....

Og jeg er ikke samme AB som slengte ut den påstanden :)

Anonymkode: 01106...b15

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det som regel er noe galt med dem. Jeg traff en som var ultraneedy, en annen hadde meget spesielle fetisher som måtte leves ut....

Det er nok flesteparten av de som er slik, men så finnes det jo også en rekke andre oppegående menn som ikke har hatt behovet for seriøse forhold før de har kommet til den alderen. 

Anonymkode: c4032...909

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så sant man er over midten av tyveårene betyr aldersforskjell langt mindre.

Problemstillingen blir jo livsfase. De fleste menn i den aldersgruppen som er i stand til, og ute etter, å slå seg til ro har allerede gjort det. De som er igjen er enten allerede fraskilt, eller er ikke ute etter, eller i stand til, noe seriøst. Så de er vel heller motsatt av "stabil og trygg". 

Jeg er (snart) like gammel som deg og jeg ser heller rundt 30. Da er de litt eldre, og i riktig alder dersom de er på jakt etter 'den rette'. 

Enig.

Anonymkode: b7d30...921

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 26, straks 27. Han jeg dater er 31, han jeg datet før det var 37. Jeg synes det føles mer riktig å gå et par år opp, for jeg er ute etter å stifte familie innen kort tid. Menn på min alder er som regel ikke helt klar for det enda. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Pompom skrev:

Jeg er 26, straks 27. Han jeg dater er 31, han jeg datet før det var 37. Jeg synes det føles mer riktig å gå et par år opp, for jeg er ute etter å stifte familie innen kort tid. Menn på min alder er som regel ikke helt klar for det enda. 

Uff, det blir for gammelt for meg. Heldigvis har jeg funnet en del menn på 30 og under som virker seriøse og ønsker å stifte familie de og, så tydeligvis begynner ting å forandre seg hos menn også :P

Anonymkode: b7d30...921

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er enig med deg og tror det stemmer i ca 80% av tilfellene,men så har du de som alltid har vært "tapere"på sjekkemarkedet. De snille,stille mannfolka som ikke brøyter seg frem for å få det de vil ha. Veldig mange menn tar selvmord og en av grunnene kan være at de kanskje faller utenfor på forhold og samliv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 og dater en på 36 nå. Han har barn, trygg jobb og er stabil. Har vært i forhold og datet menn på min egen alder men er ofte så mye frem og tilbake med de. Jeg er ute etter en som har "festet" fra seg og klar for et seriøst forhold med kanskje stifting av familie i nærmeste fremtid. Føler ofte at menn på min alder ikke er helt klare for det ennå. Derfor har jeg kun datet menn over 30 i det siste.

Anonymkode: 3a918...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...