Gå til innhold

Hvordan tanker har du om disse menneskene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De som er ca. 25 år. Har hus. Barn. Bil. Høyere utdanning og 100 % jobber, gift, trener osv. Hva tenker dere om de? 

Anonymkode: 0bdf2...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de har vært effektive.

• Liker 3
Skrevet

Oftest at de er mennesker med stå-på-vilje og har klare mål i livet (ikke alltid store, men også delmål). Hender at jeg går innom tanken "det kan ha vært tilfeldig" med f.eks. barn, og at de derfor har flyttet sammen, deretter blitt gift. Utdannelsen og jobb er flott uansett.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som er ca. 25 år. Har hus. Barn. Bil. Høyere utdanning og 100 % jobber, gift, trener osv. Hva tenker dere om de? 

Jeg tenker veldig sjelden noe som helst om andre mennesker. Man får passe på seg selv og sine,  og respektere andre mennesker helt uavhengig av deres livsvalg, uansett om de i andres øyne er gode eller dårlige. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting.

Anonymkode: bc6d3...026

AnonymBruker
Skrevet

Hva skulle jeg tenke? Bryr meg ikke.

Anonymkode: ba82b...5f5

Skrevet
1 minutt siden, Veslefrikk skrev:

Jeg tenker veldig sjelden noe som helst om andre mennesker. Man får passe på seg selv og sine,  og respektere andre mennesker helt uavhengig av deres livsvalg, uansett om de i andres øyne er gode eller dårlige. 

Det er mulig å tenke selv om man respekterer et annet menneske. Når du skriver "uansett om de i andres øyne er gode eller dårlige" har man en formening om det. Om du selv hadde vært fornøyd er det bra, eller kanskje du hadde klart det "bedre" i dine øyne. Dermed har man tanker om det.

Uavhengig av hva jeg hadde skrevet i innlegget mitt ovenfor her, respekterer jeg andre mennesker. De har egne liv, tar egne valg av egne grunner. Hva har jeg liksom med det å gjøre...men tenke kan man ikke unngå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At de blir nok skilt innen 45 årene de og. De fleste 20 åringer i dag som får barn klarer ikke holde sammen dessverre. Det skjer for mye. Jobb sluker mye av tiden og barna blir sett for lite. Tidsklemma og jaget etter perfeksjon dreper all kjærlighet og ønske om å bli trofast hos den ene.

Anonymkode: 2ad7f...f41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At de er fra bygda, eller dvs. ikke en av Norges byer av en viss størrelse. 

Anonymkode: 675fb...485

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe spesielt det vel? Bortsett fra at jeg ikke hadde 100% jobb beskriver du oss for noen år siden...

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Vkvinne skrev:

Det er mulig å tenke selv om man respekterer et annet menneske. Når du skriver "uansett om de i andres øyne er gode eller dårlige" har man en formening om det. Om du selv hadde vært fornøyd er det bra, eller kanskje du hadde klart det "bedre" i dine øyne. Dermed har man tanker om det.

Uavhengig av hva jeg hadde skrevet i innlegget mitt ovenfor her, respekterer jeg andre mennesker. De har egne liv, tar egne valg av egne grunner. Hva har jeg liksom med det å gjøre...men tenke kan man ikke unngå.

Tror hun mente at hun driter i det og faktisk ikke gidder å bruke tid på å tanke hva andre gjør.

Det gjør ikke jeg.

Anonymkode: bc6d3...026

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at pg alt du nevnte har de bundet opp livet sitt til iallefall 70% av døgnet. 

Jobb 8 timer

Trening 1 time

Barn 4 timer

Sove 8 timer.

3 timer igjen...ufffff.

Anonymkode: 2baee...ad4

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke noe spesielt. Synes kanskje synd på de som har fått barn så tidlig, men siden det er valget de har tatt er de vel fornøyd med det. 

Anonymkode: b3f58...351

Skrevet

herregud som de stresser med den a4 greia da..

Gjest Badebuksa
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ikke noe spesielt. Synes kanskje synd på de som har fått barn så tidlig, men siden det er valget de har tatt er de vel fornøyd med det. 

Anonymkode: b3f58...351

Ja, tenk noe så grusomt? 

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg tenker ingenting, jeg legger ikke merke til det. Hvis jeg mot formodning skulle tenkt noe hadde det vel vært at de er normale og virker OK.

Gjest Adipose
Skrevet

At jeg syns det høres sinnsykt slitsomt ut å ha så mange forpliktelser når man er så ung. Men hver sin lyst. 

AnonymBruker
Skrevet

Takler hva da? At de er effektive? Bra for dem. 

Anonymkode: 10aa2...d9e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker bare at jeg er glad det ikke er meg.

Anonymkode: 6fc1c...ba0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...