Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #1 Skrevet 3. november 2004 http://home.no/nondal/ ....kommentarar??
maki Skrevet 3. november 2004 #3 Skrevet 3. november 2004 flott side, blir spennene når det kommer mere info
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #4 Skrevet 3. november 2004 Det vart ikkje slitsomt med den hjerteramma då? Er litt usikker på om eg vil bruke den.. Kjem forresten til å bytte ut bildene, skal ta nokon av samme slaget, men foreløpig brukar eg dei eg allereie har. Gledar meg til å fortsette å dille med den. :-)
Calla Skrevet 3. november 2004 #5 Skrevet 3. november 2004 Hjerter gjør ikke meg noe... handler jo om kjærlighet.. men kanskje du kan gjøre hjertene mindre?
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #6 Skrevet 3. november 2004 Hjerter gjør ikke meg noe... handler jo om kjærlighet.. men kanskje du kan gjøre hjertene mindre? Kanskje.. Er ikkje så flink til denslags.. Har lasta ned bakgrunnen.. Men eg kan no prøve meg fram, så finn eg vel ut kva eg vil!
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #7 Skrevet 3. november 2004 Et par kommentarer/tips: Rødt og grønt ble litt voldsomt sammen på den måten (og grønnfargen var ikke så veldig fin). Jeg ville valgt mer duse farger (beige/krem bakgrunn kanskje). Røde hjerter var greit!
Arwen Skrevet 3. november 2004 #8 Skrevet 3. november 2004 Det vart ikkje slitsomt med den hjerteramma då? Er litt usikker på om eg vil bruke den.. Kjem forresten til å bytte ut bildene, skal ta nokon av samme slaget, men foreløpig brukar eg dei eg allereie har. Gledar meg til å fortsette å dille med den. :-) jeg synes ikke hjerterammen i seg selv var slitsom, men synes den var litt slitsom mot den grønne bakgrunnen. Likte bildene øverst kjempegodt! Skikkelig søte
Arwen Skrevet 3. november 2004 #9 Skrevet 3. november 2004 Dessuten ser siden litt forskjellig ut i Opera og i IE, men det aner jeg ikke hvordan man gjør noe med. I opera så ligger tittelen og pynten helt til venstre på siden mens den er midtstilt i IE.
Lillje Skrevet 3. november 2004 #10 Skrevet 3. november 2004 Kjempe flott hjemmeside. Skal bli spennende å se fortsettelsen. Hjertene syntes jeg bli litt i meste laget, men kunne ha vært finere hvis de var mindre.
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #11 Skrevet 3. november 2004 Bare en bagatell men burde det ikke stå: Ingebjørg + Torgeir???? I monogrammet lenger ned på siden står jo I-en før T-en.....
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #12 Skrevet 3. november 2004 Takk for tips! Har ikkje sett så mykje på fargar og slikt, vart det betre no?
Calla Skrevet 3. november 2004 #13 Skrevet 3. november 2004 Siden var mer behagelig å se på nå ihvertfall..litt roligere på en måte.. men kanskje en dusere farge på hjertene også?
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #14 Skrevet 3. november 2004 Trur berre eg skal droppe dei hjertene og finne på noko anna! Blir så styr. Hehe...
Calla Skrevet 3. november 2004 #15 Skrevet 3. november 2004 ja, med slike søte bilder trenger man jo ikke store hjerter for å vise at det dreier seg om kjærlighet... Tror det blir bra jeg!
Lady Lovelylocks Skrevet 3. november 2004 #16 Skrevet 3. november 2004 Syns siden ser kjempebra ut jeg... Blir spennende og følge med videre
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #17 Skrevet 3. november 2004 Takk for fine tilbakemeldingar!! :-) No er hjertene fjerna, og det vart ganske greit syns eg, så kan eg heller pynte opp med anna stæsj..
Gjest Xavia Skrevet 6. november 2004 #18 Skrevet 6. november 2004 Personlig synes jeg at eføyen og den nedtellingsgreia gjør siden litt...tacky...? Toppen på siden; sort hvitt bildene av dere var veldig søte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå