Calla Skrevet 3. november 2004 #1 Skrevet 3. november 2004 Hvor drar dere/var dere på bryllupsreise? Jeg har tenkt litt på Zansibar... Virker som det er flere steder der hvor man kan slappe av og kose seg.. og samtidig bli skjemt bort med litt luksus... Noen som har vært der? Tar gjerne i mot tips om andre steder også... Vi vil helst ikke feriere i Europa, når vi først har mulighet til å koste på oss en litt lengre reise(mamma spanderer )... Ellers liker vi begge å slappe av, nyte god mat og drikke, ligge i solen og kanskje snorkle litt i havet....Er jo også en fordel at det er noen severdigheter eller fin natur å utforske...
Linn3c Skrevet 3. november 2004 #2 Skrevet 3. november 2004 Du kan jo ta ein titt på dei tipsa eg fekk.
Jandia Skrevet 3. november 2004 #3 Skrevet 3. november 2004 Jeg og mannen reiser til Florida om 1 dager, og skal være der i 2 uker!!!!
Lillje Skrevet 3. november 2004 #4 Skrevet 3. november 2004 vi har tenkt til å reise til Venecia. Har hørt at det skal være romantisk sted å feire hvetebrødsdagene der.
natasha Skrevet 3. november 2004 #5 Skrevet 3. november 2004 Var i Karibien - anbefales! Dersom vi hadde hatt lenger tid å være borte på ville jeg valgt Cook Islands i stillehavet, men det tar jo evigheter å komme dit. Ellers er jo Mauritius, Seychellene og Maldivene klassiske Honeymoon-destinasjoner dersom man vil ha det litt eksotisk.
Calla Skrevet 3. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2004 Har tenkt på seychellene også... noen som har vært der? Hvor i Karibien var dere Natasha?
blyg Skrevet 3. november 2004 #7 Skrevet 3. november 2004 Hei. Vi var på Maldivene på bryllupsreise. Var også en tur innom Dubai på veien, det var helt fantastisk. Maldivene var såååååååååå bra bryllupsreisemål. Du kan lese referat fra reisen vår helt i slutten av dagboken min. Vi var i Karibien året før bryllupet (det var der jeg ble fridd til ), og det var også fint, men hvis jeg skulle velge mellom Karibien og Maldivene som bryllupsreise mål, hadde jeg ikke vært i tvil: Maldivene!!!! Lykke til med valget! et lite tips til slutt; vi syntes det var helt skjønnt å reise nesten med en gang etter bryllupet (onsdagen etter), og bare slappe helt av, og bearbeide alle inntrykkene fra selve dagen. Personlig hadde det ikke vært så stas å gå på jobb på mandagen, og reise noen mnd. senere.... Men det er selvsagt smak og behag! blyg
Calla Skrevet 3. november 2004 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2004 Høres bra ut..skal sjekke ut mer om Maldivene jeg..Kan jeg spørre om det var veldig dyrt? Mamma har satt grensen for reisen på 20 000kr... Jeg tenker mye på det med tidspunkt for bryllupsreisen..ville gjerne reist rett etter.. men siden vi gifter oss i August så har jeg allerede begynt på høgskolen igjen... Men men, kan jo håper på at lærerene har litt forståelse med en brud....
Systo Skrevet 3. november 2004 #9 Skrevet 3. november 2004 Vi planlegger å ta bryllupsreisen vår til Gran Canaria Kanskje ikke så orginalt, men vi trives så utrolig godt der. Og i stede for 2uker skal vi ta 4uker... Vi har tenkt på Venezia og Karibiencruise, men vi ender alltid tilbake i Puerto Rico og Gran Canaria Skal bli utrolig deilig og jeg gleder meg. 8)
Gjest Melk Skrevet 3. november 2004 #10 Skrevet 3. november 2004 Wikstrøm reiser har bra katalog til eksotiske steder. Anbefales.
Cathie Skrevet 3. november 2004 #11 Skrevet 3. november 2004 vi skal til thailand, et sted som heter hua hin... På et kjempefint hilton hotell... Tror det blir veldig bra! http://www.startour.no/travel/hotel/hotel_3942_86.asp
magnhild Skrevet 3. november 2004 #12 Skrevet 3. november 2004 Vi skal til sør-italia! Hit! Det er ikke billig siden vi skal ha Blue inclusive. Men den friheten er det vi ønsker! Og dette ser ut til å kunne være drømmeturen vår!
ringblomst Skrevet 3. november 2004 #13 Skrevet 3. november 2004 Vi var 2 uker i Sorrento/Italia på et gammelt og sjarmerende hotell, med veldig god mat og flott service. Leide scooter og kjørte nedover Amalfi-kysten over tre dager, noe som var supert. Var også en tur til Pompeii og Vesuvius. Kunne ikke hatt en bedre bryllupsreise, billig var det ikke, men absolutt verdt det .
søndagsengel? Skrevet 11. november 2004 #14 Skrevet 11. november 2004 Jeg tror vi kommer til å reise til Korsika ( www.korsika.no ). De har egne pakker for bryllupsreiser. Fikk faktisk tips om det her inne på KG! :-)
tingeling Skrevet 11. november 2004 #15 Skrevet 11. november 2004 Wikstrøm reiser har bra katalog til eksotiske steder. Anbefales. Reiste på bryllupsreise med Wikstrøm for en del år siden (-99) og ble veldig skuffet. Vår kontaktperson hos wikstrøm hadde skrytt Penang i Malaysia opp i skyene, og det samme med lankawi. Han anbefalte oss også å mellomlande i kuala lumpur på veien ned. Å ankomme kuala lumpur etter 24 timers reise kl. 06.00 om morgenen, siden ikke få hotellrommet før kl 14.00 og så reise videre neste dag var å kaste bort de første to døgnene på reisen, men OK. Strendene på Penang er overhodet ikke fine (noe han hadde skrytt veldig av)... men greit nok, vi kunne leve med det.... Når vi siden kom til lankawi hvor vi hadde bestilt en bungalow som skulle stå på påler ut i vannet, og hvor vi var blitt lovet "honey moon -treatment", og i stedet får en bungalow langt inne i bushen med to enkelt senger og store glipper over vinduer og dører slik at alt som kan krype og gå kommer inn (og det er mye av det i malaysia) så begynte vi å bli lettere forbannet. Det viste seg at han hos wikstrøm hadde glemt å booke riktig bungalow, og det var ikke så mye som et unskyld å få. Men, men. dette er lenge siden nå (og vi er skilt), likevel blir man litt :evil: når det er en reise som man har planlagt og spart til å lenge og så blir den sånn ca 40% ok. Tingeling
maki Skrevet 11. november 2004 #16 Skrevet 11. november 2004 Vi planlegger å ta bryllupsreisen vår til Gran Canaria Kanskje ikke så orginalt, men vi trives så utrolig godt der. Og i stede for 2uker skal vi ta 4uker... Vi har tenkt på Venezia og Karibiencruise, men vi ender alltid tilbake i Puerto Rico og Gran Canaria Skal bli utrolig deilig og jeg gleder meg. 8) Puerto Rico
April Skrevet 12. november 2004 #17 Skrevet 12. november 2004 Vi var en uke i Florida og en uke på cruise i Karibien, kjempe flott tur. Vi dro torsdag etter bryllupet, men jeg skulle ønske vi hadde ventet litt. Det skjedde litt dagen etter bryllupet som gjorde meg så sliten og utafor at vi gjorde egentlig ikke annet enn bare å slappe av på turen. Og det var litt dumt siden det egentlig var kjempe masse man kunne funnet på! Skulle jeg valgt igjen tror jeg Maldivene hadde vært et alternativ..
Gjest Tex Skrevet 12. november 2004 #18 Skrevet 12. november 2004 Jeg ville kortest mulig, min kjære mann ville lengst mulig, vi møttes på midten og dro til Madrid.
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #19 Skrevet 12. november 2004 Vi reiste til Sicilia og bodde oppe i en fjellby som heter Taormina. Utrolig flott og det var jo sååå romantisk. Vil gjerne reise dit igjen. Og så var vi i Paris da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå