AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Jeg trenger tips til gode bøker, noen av bøkene jeg har lest som jeg liker og som viser hvor variert smak jeg har, er: Jeg er Pilegrim - Ja takk til tips om thrillerbøker som ligner på denne Alt i et øyeblikk - Jojo Moyes stil, veldig fin og lettlest Elena Ferrante alle bøkene - alle er nydelige Dagbok fra Guantanamo - Dokumentarisk bok, jeg elsker bøker jeg kan lære av Alt lyset vi ikke ser - Nydelig litt dypere og tyngre bok Jojo Moyes sine bøker - Fine og enkle bøker Jeg tar gjerne i mot flere tips til bøker jeg bare må lese, bøkene ovenfor er mine favoritter og jeg anbefaler de varmt videre! Så, hvilke bøker mener du jeg bør lese? Anonymkode: 67a4c...1da
Suenna Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Jeg leser bok 2. i Ferranteserien nå :-) Er det ingen andre på KG som leser? He he
Frøken888 Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Sarah Waters - Den lille fremmende. Kate Morton - anbefaler alle hennes bøker. Eller Kattekrigerne. Tante barnet mitt ønsket at jeg skulle lese bøkene for henne og nå er jeg blitt mer hekta enn henne Å bøkene er spesielt skrevet så trudde ikke det var mulig.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Jeg leser Krig og Fred av Tolstoy
Forundret.. Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Jeg leser Alef nå, synes den så langt er bra men ikke en av Paulo Coelho's beste.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, Forundret.. skrev: Jeg leser Alef nå, synes den så langt er bra men ikke en av Paulo Coelho's beste. Hva handler den om? Anonymkode: 67a4c...1da
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, Wicky88 skrev: Sarah Waters - Den lille fremmende. Kate Morton - anbefaler alle hennes bøker. Eller Kattekrigerne. Tante barnet mitt ønsket at jeg skulle lese bøkene for henne og nå er jeg blitt mer hekta enn henne Å bøkene er spesielt skrevet så trudde ikke det var mulig. Sarah Waters - Den lille fremmende kjente jeg at jeg ble litt nysgjerrig på. Kan du si hvorfor du anbefaler den? Anonymkode: 67a4c...1da
Frøken888 Skrevet 13. juni 2016 #11 Skrevet 13. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sarah Waters - Den lille fremmende kjente jeg at jeg ble litt nysgjerrig på. Kan du si hvorfor du anbefaler den? Anonymkode: 67a4c...1da Den er en god blanding av grøsser, thriller og gamle historier siden den er lagt opp til før og etter krigen Sitert fra boken: Som om Jane Austen møtte Stephen King til middag hos Agatha Christie.
Leppefisken Skrevet 14. juni 2016 #12 Skrevet 14. juni 2016 hver tiende måtte dø, bok om krigsseilerne med historier fra folk som seilte under krigen. Mener det er viktig å påminnes innsatsen og det de ofret for landet.
deadmansmarionet Skrevet 7. juli 2016 #13 Skrevet 7. juli 2016 The Art of Racing in the Rain av Garth Stein og Indias datter av Shilpi Somaya Gowda
Gjest *Micki* Skrevet 7. juli 2016 #14 Skrevet 7. juli 2016 Den niende innsikt av James Redfield, fikk den av en kompis som mente jeg burde lese den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå