AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Hei! Har blitt svindlet av nettstedet VOGA. Jeg får ikke min vare og får heller ikke svar fra kundeservice. Hvem kontakter jeg for å gå videre med dette? Anonymkode: f3ead...f7f
Emas Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Vi venta på nokre varer frå voga i 9 månadar! Tok kontakt med kundeservice x-antal gongar, og tilslutt dukka varene våra opp! Skal aldri meir handle der!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Har du betalt med kredittkort har du mulighet til å kansellere kjøpet. Men tror man gjør det lurt i å holde seg borte i fra slike svindelsider Anonymkode: a235e...bcd 3
petterm Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Du kan kontakte banken din og spørre hvordan du går frem for å klage.
Million Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 (endret) Jeg tok en tur inn på nettsiden deres, og gikk over en del info der. Men det er umulig å finne ut hvor de fysisk holder til hen. Ikke en gateadresse oppgitt, ikke en postboks en gang, og ikke et telefonnummer. Firmaer som gjemmer seg så godt og prøver å skjule seg på den måten, bør man ligge langt unna! Det er det første jeg sjekker når jeg vurderer å kjøpe noe fra en nettbutikk. De skal ha en fysisk adresse der firmaet faktisk holder til, en postadresse tilgjengelig også, samt telefonnummer. Et organisasjonsnummer i Norge bør de også ha. Alt dette er med på å vise at de er et reelt, seriøst, norsk firma. Du har fått link til nettsiden til Forbrukerrådet lenger oppe her. Bruk den, dersom du har prøvd en rekke ganger å komme i kontakt med firmaet uten å få svar. Du bør ha gitt dem minst et par uker, og flere henvendelsesforsøk. Endret 14. juni 2016 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå