AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Siden min forlover bor et stykke unna og ikke kjenner mine venner noe særlig så jeg er med på å ordne utdrikningslag. Men verken jeg er forlover er interessert i å drite ut eller være gærne. Vi tenkte begge å finne på noe på dagtid, tusenfryd f.eks også rolig vin, kjeks, ost og druer på kvelden. Teit å være med på å ordne og ha et rolig et? Min samber kommer helt sikkert til å finne på noe drøyere med sine venner, type fallskjermhopping og strippeklubb. Men jeg trenger ikke noe ekstremt. Flere? Anonymkode: fe80a...f46
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Mitt drømmeutdrikningslag ville være om vi kunne samle en flokk med venninner på hytta med god mat og drikke, quiz, pakkelek, kanskje en liten natursti e.l. og mest mulig tid til å kose seg masse sammen. Anonymkode: 343b9...e4d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Ja, våde jeg og forlover føler oss ferdig med sånn crazy tid. Anonymkode: fe80a...f46
Tonio Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Jeg synes at utdrikningslag burde være noe bruden ønsker, men som også noe alle som skal være med kan ha det koselig med. Selv om det ikke er helt normen å ha ett utdrikningslag på Tusenfryd etterfulgt av vinkveld, så kan det være kjempekoselig. Hadde jeg blitt invitert i ett slikt utdrikningslag hadde jeg vært veldig glad, selv om jeg ville vært redd for at det fort kunne bli litt dyrere enn jeg ønsket å betale. 400 kroner inngang, 200 kroner fort i mat/div, vet ikke hvor dere skal være etterpå, men si 200 kroner for å komme til og fra Tusenfryd + vin+ost+kjeks kan fort bli 300 + kommende brud skal jo ikke betale noe selv, så om det er 11 gjester blir det 100 kroner der også. Altså over tusenlappen. Så for studenter / folk som ikke har like mye de kan / ønsker å bruke på det kan det jo bli litt dyrt for. Husk at alkohol på Tusenfryd ikke er lov. Lykke til! Høres artig ut.
hironakamura Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Jeg var litt med på å legge føringen for mitt utdrikningslag, altså info om at utdritning, fyllefest, dyre opplevelser eller kun ting for bruden (spa etc) var uaktuelt. Vet at ingen av mine venner ville ha satt pris på et slik utdrikningslag og ønsket at alle skulle ha en fin dag Alle var kjempefornøyde Gjorde noe litt i samme baner som det du skriver. Synes absolutt opplegget deres høres bra ut.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Vk blir fort en gjeng på 15 stk. Nå er det ikke satt at det er tusenfryd vi drar på heller. Men ost, kjeks, druer og vin trenger ikke koste stort! Vi er ikke så opptatt av alkohol, så vi føler ikke noe behov for å drikke alkohol hele dagen. Men de som vil være med her og der betaler egen billett og alle tar med en flaske vin hver f.eks. Vi følger nok ikke normen uansett så om vi som forlover og brud står for druer, kjeks og ost så burde det gå fint. Anonymkode: fe80a...f46
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 49 minutter siden, Tonio skrev: Jeg synes at utdrikningslag burde være noe bruden ønsker, men som også noe alle som skal være med kan ha det koselig med. Selv om det ikke er helt normen å ha ett utdrikningslag på Tusenfryd etterfulgt av vinkveld, så kan det være kjempekoselig. Hadde jeg blitt invitert i ett slikt utdrikningslag hadde jeg vært veldig glad, selv om jeg ville vært redd for at det fort kunne bli litt dyrere enn jeg ønsket å betale. 400 kroner inngang, 200 kroner fort i mat/div, vet ikke hvor dere skal være etterpå, men si 200 kroner for å komme til og fra Tusenfryd + vin+ost+kjeks kan fort bli 300 + kommende brud skal jo ikke betale noe selv, så om det er 11 gjester blir det 100 kroner der også. Altså over tusenlappen. Så for studenter / folk som ikke har like mye de kan / ønsker å bruke på det kan det jo bli litt dyrt for. Husk at alkohol på Tusenfryd ikke er lov. Lykke til! Høres artig ut. Man drikker jo ikke alkohol på tusenfryd uansett så man kan fylle opp et par biler i stedet. Anonymkode: fe80a...f46
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Det høres trivelig ut at du ønsker en mer hyggelig dag med venner. Hadde jeg vært din venn, hadde jeg absolutt blitt med på det. Angående at ost, kjeks etc. ikke koster så mye, så vil det jo ikke gjøre det, dersom alle gjestene bidrar og at forlover handler inn. Det er vel ganske vanlig at gjestene er med på å spleise for dagen. Om det skulle bli Tusenfryd, så har nok de fleste ulik økonomi. 3-400 for en billett er jo overkommelig, men hvordan er reiseveien for alle gjestene? Vil de føle seg inkludert eller ekskludert i en slik aktivitetsdag prismessig? Jeg ville nok reist inn og overnattet hos en venn i nærheten for helgen om en av mine venner skulle gifte seg, og hadde nok fint spyttet inn noen kroner for en koselig kveld etter Tusenfryd også. Men der er alle forskjellige. I mitt utdrikningslag var 14 invitert, hvor tre av gjestene dukket opp... Veldig synd, for to av mine nærmeste endte opp med ikke å kunne komme fordi de ikke hadde råd. Skulle ønske forlover hadde regnet inn reisen de ulike gjeste hadde i tillegg. Siden vi kun var fire, ble alle planene ødelagt og vi endte opp med å gjøre "ingenting". Husk: Gi ut invitasjon tidlig, slik at flere kan planlegge. Anonymkode: 2bd46...f53
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Er det utdrikking når man reker rundt og kjører karusell? Anonymkode: 74126...949
Sirah Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 Jeg hadde satt stor pris på en sånn dag istede for fyllefest og utdritning! Mye heller en dag i Tusenfryd eller lignende med gode venner! 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #11 Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det utdrikking når man reker rundt og kjører karusell? Anonymkode: 74126...949 Som sagt eller skrevet tidligere kommer vi ikke til å følge normen. Og jeg er somsagt ikke interessert i utdrikking. Og tusenfryd var et eksempel ikke det jeg faktisk skal. Den type dagtids aktivitet uten alkohol. Anonymkode: fe80a...f46
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #12 Skrevet 13. juni 2016 Kom gjerne med andre dagtids aktiviteter man kan finne på!! 😊 i nærheten av buskerud, telemark, oslo. Anonymkode: fe80a...f46
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #13 Skrevet 13. juni 2016 Kurs i poledans, SPA, akttegning Anonymkode: 613d4...db2
Pikeliten Skrevet 16. juni 2016 #14 Skrevet 16. juni 2016 Den 6/13/2016 at 12.37, AnonymBruker skrev: Siden min forlover bor et stykke unna og ikke kjenner mine venner noe særlig så jeg er med på å ordne utdrikningslag. Men verken jeg er forlover er interessert i å drite ut eller være gærne. Vi tenkte begge å finne på noe på dagtid, tusenfryd f.eks også rolig vin, kjeks, ost og druer på kvelden. Teit å være med på å ordne og ha et rolig et? Min samber kommer helt sikkert til å finne på noe drøyere med sine venner, type fallskjermhopping og strippeklubb. Men jeg trenger ikke noe ekstremt. Flere? Anonymkode: fe80a...f46 De fleste av mine venninner har slike utdrikningslag Aktiviteten på dagen tilpasses brudens interesser (det blir faktisk utrolig fort dyrt uansett!) og en rolig middag på kvelden, enten på restaurant eller hjemme hos noen. Jeg synes litt av poenget med utdrikningslaget er å bli litt overrasket, så jeg synes det er litt rart at du er med på å planlegge det, men ellers høres planene veldig bra ut
A4-livet Skrevet 16. juni 2016 #15 Skrevet 16. juni 2016 Klatrepark? Er vel både i Oslo, Drammen og et eller annet sted i Telemark jeg kjørte forbi en gang. Jeg syns hvertfall det hadde vært veldig gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå