AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Er det vanskelig å montere den? Anonymkode: 47583...02e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Det kommer an på hva du legger i vanskelig. For meg kan den være enkel å sette sammen, samtidig som du kan oppleve den som veldig avansert ut fra egenskap for å montere. Bruksanvisningen er oversiktlig og du trenger et par skrujern og en hammer for å montere den. Om du har skrudd ikea tidligere, er der jo samme prosessen. På samme måte som et puslespill, bare andre brikker Jeg tror du vil klare det fint. Eneste tips er å ta seg god tid, slik at du ikke monterer noe feil. Selv en dreven ikea-montør kan fort gjøre det. Lykke til Anonymkode: 05b19...d82 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Jeg har skrudd sammen endel møbler, men ikke fra IKEA. Hører folk si det er håpløst. Jeg ser på meg selv som litt handywoman liker å pusse opp og lage møbler. Takk 😊 Satser på den er klar før mini skal sove kl 19:30 Anonymkode: 47583...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå