Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har vært utro mot meg tidligere I forholdet. I går gikk han på byen, jeg lå og sov da han kom hjem. Han kommer ravende full inn på soverommet med opp kneppet skjorte og vekker meg. Jeg blir irritert å lurer på hvorfor han kommer hjem kl 4 på morgenen når byen stenger 2 på søndager og hvor han har vært. (Vi bor midt I byen å det tar 5 minutter å gå hjem Da klikker han og sier at han nettopp tok meg på fersken I og knulle en mann I sengen vår, at han så mannen I full gang med meg når han kom inn på rommet vårt mens jeg lå å sov nå I natt! Jeg klikket å sa at det er nok du som har knullet noen I kveld, iom du nekter å svare meg på hvor du har vært. 

Han står på sitt at han så meg ha sex I sengen! Herregud jeg lå og sov var selfølgelig ingen mann på rommet, det vet han jo selv også iom jeg faktisk lå å sov da han kom inn I rommet. Jeg har ALDRI vært utro, heller aldri gjort noe bak ryggen hans, aldri! Vi kranglet en stund, jeg sa at han var sinnsyk. Han har anklaget meg for dette en gang før da han har kommet hjem fra byen og selv om han ser at jeg ligger alene I sengen å sover sier han at han nettopp så meg bli knullet av en mann. Det siste han sa til meg var at jeg måtte be på mine bare knær I morgen og be om tilgivelse for at jeg knullet denne mannen han påstår han så meg I full action med på soverommet! Det sa han I fullt alvor og så meg I øyene. Herregud mannen er syk! Han har mest sannsynlig knullet noen på byen å kommer hjem og anklager meg I stedet. Hva feiler det han egentlig??

Anonymkode: 4fd26...7e7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom han har vært utro tidligere for så å begynne å anklage deg for å være det så forstår jeg ikke helt hvorfor du velger å være sammen med han? 

Jeg har vært i et slikt forhold tidligere og det er så destruktivt. Du sier selv at han er sinnsyk - vold u til ringe resten av ditt liv med en sinnsyk mann?

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at han har vært utro og vil få fokuset bort ifra hva han har gjort. Husker min ex anklagde meg for å ha hørt at jeg hadde sagt i tlf til exen min før der igjen at jeg hadde følelser for han osv. Dette var på fylla og det hadde jeg ikke gjort. Snakket ikke med exen min engang, men likevel "hørten han det med sine egne ører". Han ble helt rabiat, sparket til en lyktestolpe på byen til politiet kom. I dette tilfellet ønsket han å lage krangel og drama da, han var veldig psykisk ustabil en periode. 

Anonymkode: fcf80...285

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner dere slike menn?

Anonymkode: 35d9b...4dd

• Liker 15
Skrevet

Millionkronersspørsmålet er grunnen til hvorfor du fortsatt er sammen med ham...

• Liker 10
Skrevet

Jeg ville tenkt han har vært utro.

Det er trist at folk gjør slikt, men hvis han virkelig får kjenne på konsekvensene av og holde på sånn, så kanskje han vil skjerpe seg (: Ikke at det hjelper så mye nå da 

Gjest ricecrispies
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner dere slike menn?

Anonymkode: 35d9b...4dd

Det er så lite hjelpsomt med sånne kommentarer 👎🏻

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har mest sannsynlig knullet noen på byen å kommer hjem og anklager meg I stedet. Hva feiler det han egentlig??

Jeg synes ikke det virker som om han har vært utro, for så å komme hjem for å anklage deg.
På meg virker det som om han hadde hallusinasjoner, og at han virkelig "så" deg ha sex med en annen mann da han kom inn på soverommet.

Dette er ikke bra!

Anonymkode: 393f3...618

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det virker som om han har vært utro, for så å komme hjem for å anklage deg.
På meg virker det som om han hadde hallusinasjoner, og at han virkelig "så" deg ha sex med en annen mann da han kom inn på soverommet.

Dette er ikke bra!

Anonymkode: 393f3...618

Er det jeg også tenker.

Anonymkode: af26d...938

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva sa han til sitt forsvar i dag? Eller har han ikke sagt noe siden du forhåpentligvis kastet han og tingene hans ut og låste døren?

Anonymkode: e3c0a...33f

• Liker 1
Skrevet

Dette snøfnugget her virker som om det har smelta litt I kantene, Virker ustabilt. tror du burde se etter ett annet..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også at han har reaksjoner på alkohol og/eller andre rusmidler, og derfor ser ting som ikke er der. Det er noe han bør søke hjelp for med en gang. Du bør også vurdere om han er farlig for din fysiske og psykiske helse om han ikke oppsøker hjelp og følger opp. 

Anonymkode: 625d0...2e5

• Liker 3
Skrevet

Her er det klassiske KG-svaret "dump ham" på sin plass. Kom deg vekk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har vært utro mot meg tidligere I forholdet. I går gikk han på byen, jeg lå og sov da han kom hjem. Han kommer ravende full inn på soverommet med opp kneppet skjorte og vekker meg. Jeg blir irritert å lurer på hvorfor han kommer hjem kl 4 på morgenen når byen stenger 2 på søndager og hvor han har vært. (Vi bor midt I byen å det tar 5 minutter å gå hjem Da klikker han og sier at han nettopp tok meg på fersken I og knulle en mann I sengen vår, at han så mannen I full gang med meg når han kom inn på rommet vårt mens jeg lå å sov nå I natt! Jeg klikket å sa at det er nok du som har knullet noen I kveld, iom du nekter å svare meg på hvor du har vært. 

Han står på sitt at han så meg ha sex I sengen! Herregud jeg lå og sov var selfølgelig ingen mann på rommet, det vet han jo selv også iom jeg faktisk lå å sov da han kom inn I rommet. Jeg har ALDRI vært utro, heller aldri gjort noe bak ryggen hans, aldri! Vi kranglet en stund, jeg sa at han var sinnsyk. Han har anklaget meg for dette en gang før da han har kommet hjem fra byen og selv om han ser at jeg ligger alene I sengen å sover sier han at han nettopp så meg bli knullet av en mann. Det siste han sa til meg var at jeg måtte be på mine bare knær I morgen og be om tilgivelse for at jeg knullet denne mannen han påstår han så meg I full action med på soverommet! Det sa han I fullt alvor og så meg I øyene. Herregud mannen er syk! Han har mest sannsynlig knullet noen på byen å kommer hjem og anklager meg I stedet. Hva feiler det han egentlig??

Projisering? https://no.wikipedia.org/wiki/Projisering_(psykologi)

Anonymkode: 277a8...c13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min gjorde noe lignende en gang. Vi satt i stua og drakk vin og av en eller annen grunn ble han fullstendig pære dritings av fire glass. Merkelig rart for han bruker å tåle ganske mye alkohol. Det var som sagt bare oss to hele kvelden og plutselig klikker han i vinkler fordi det er en mann i rommet som jeg vistnok snakker med. Han roper og skriker til denne mannen og ber han komme seg vekk. Til slutt får han "jaget" mannen og blir etterhvert seg selv igjen. Senere på natta har vi sex og av en eller annen grunn går han ut i stua for å hente noe. Husker ikke hvorfor. Han kommer tilbake og blir rasende for at jeg nå har sex med denne mannen som han jagde ut tidligere på kvelden 🙄 Jeg bare.... WTF?

Det var helt tydelig at han oppriktig trodde at denne mannen var tilstede. Det så jeg på hele han. I hans øyne var dette sannheten og det var jeg som var "gal" som trodde noe annet. Det er kort og greit noe av det aller særeste jeg har vært med på!

Jeg var sammen med denne mannen i fire år til og det ble slutt av helt andre grunner. "Mannen" dukket aldri opp igjen. Han gikk også tilbake til å tåle normale mengder alkohol. Hva som skjedde denne kvelden får vi nok aldri vite, men vi misstenker en form for alkoholforgiftning?

Anonymkode: 5a68b...c93

• Liker 1
Gjest Vause
Skrevet

Og hva sier han om dette når han er edru, snakker dere om det da? Når man er full er man på et litt annet stadie enn når man er edru og ting som en gjerne ikke vil si eller skulle ha sagt, kommer ut. Kan være greit å løse opp i slike ting når begge er ved sine fulle fem. 

Skrevet

Høres ut som typen min når han har vært full. Han kjefter på meg for noe jelt absurd i tilfelle jeg kommer til å kjefte på han for noe han faktisk gjorde som var galt.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min gjorde noe lignende en gang. Vi satt i stua og drakk vin og av en eller annen grunn ble han fullstendig pære dritings av fire glass. Merkelig rart for han bruker å tåle ganske mye alkohol. Det var som sagt bare oss to hele kvelden og plutselig klikker han i vinkler fordi det er en mann i rommet som jeg vistnok snakker med. Han roper og skriker til denne mannen og ber han komme seg vekk. Til slutt får han "jaget" mannen og blir etterhvert seg selv igjen. Senere på natta har vi sex og av en eller annen grunn går han ut i stua for å hente noe. Husker ikke hvorfor. Han kommer tilbake og blir rasende for at jeg nå har sex med denne mannen som han jagde ut tidligere på kvelden 🙄 Jeg bare.... WTF?

Det var helt tydelig at han oppriktig trodde at denne mannen var tilstede. Det så jeg på hele han. I hans øyne var dette sannheten og det var jeg som var "gal" som trodde noe annet. Det er kort og greit noe av det aller særeste jeg har vært med på!

Jeg var sammen med denne mannen i fire år til og det ble slutt av helt andre grunner. "Mannen" dukket aldri opp igjen. Han gikk også tilbake til å tåle normale mengder alkohol. Hva som skjedde denne kvelden får vi nok aldri vite, men vi misstenker en form for alkoholforgiftning?

Det var en psykose fremprovosert av alkohol antageligvis.

Anonymkode: 8de8f...721

• Liker 3
Gjest Bruker115236
Skrevet (endret)

Syns og det høres ut som han er i en form for psykose. Har det hendt før, og hvordan var han i dag? Kan han ha tatt andre russtoffer eller røyka?

Endret av Bruker115236
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en psykose fremprovosert av alkohol antageligvis.

Anonymkode: 8de8f...721

Ett eller annet var det iallefall! Men han viste aldri lignende tendenser hverken før eller etter :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...