emilie123 Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Hei. Etter mange år uten trening begynte jeg å trene for 1 år siden. Av ulike grunner måtte jeg slutte å trene for 2 måneder siden. Nå er jeg klar til å starte forsiktig opp igjen. Mitt "problem" er at når jeg begynner å trene så tar jeg det for hardt. Blir 17 år i hue når jeg holder på pluss at jeg tar for mange økter i uka. Blir da fort for sliten og får lett skader. Trenger råd om hva som kan være en passe treningsmengde i starten og opptrapping av denne. Er 50+ og har hofteprotese så det er ting/øvelser jeg ikke kan gjøre, bla hoppe og løpe. Er veldig glad i å svømme, men akkurat nå er "min" svømmehall sommerstengt. Setter veldig pris på noen gode råd og innspill
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Kanskje du bør få hjelp fra en fysioterapeut eller en pt, ettersom du er så utsatt for skader og har hofteprotese? Så kan det settes opp helt konkrete planer som du følger - verken mer eller mindre trening. Det tror jeg at jeg ville ha gjort. Anonymkode: f18e8...f3c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå