AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Skrevet 13. juni 2016 Vet at de har Rimmel hos Lindex (hadde det før iallefall), men selges disse der?? http://beautyandbits.com/2015/03/rimmel-london-lasting-finish-25h-foundation-with-comfort-serum-first-impressions/ Anonymkode: ebc18...6a9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Jeg tror ikke det, men er det denne http://no.feelunique.com/p/Rimmel-Lasting-Finish-Foundation-112g ? Kammi så,fall trygt anbefale denne nettbutikken Anonymkode: 9f55f...193
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke det, men er det denne http://no.feelunique.com/p/Rimmel-Lasting-Finish-Foundation-112g ? Kammi så,fall trygt anbefale denne nettbutikken Anonymkode: 9f55f...193 Takk, har bestilt fra feelunique før men tenkte å unngå frakt Anonymkode: ebc18...6a9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Jobber på Lindex og vi har dessverre sluttet å føre Rimmel kjedelig for jeg elsker rimmel selv, men var noe med rettighetene til å selge i Norge eller noe slikt Anonymkode: 9fe40...c2d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobber på Lindex og vi har dessverre sluttet å føre Rimmel kjedelig for jeg elsker rimmel selv, men var noe med rettighetene til å selge i Norge eller noe slikt Anonymkode: 9fe40...c2d Tusen hjertelig takk for svar! Så dumt! Men da vet jeg det Anonymkode: ebc18...6a9
Salka Skrevet 15. juni 2016 #7 Skrevet 15. juni 2016 Feelunique har 3 for to på rimmel nå. Løp og kjøp! Det har jeg gjort. Og du betaler ikke frakt om du handler for over 200 kr. Du må dog velge norske kr ellers kommer frakt opp. Men det er uansett billigere enn det var i Norge. Liker rimmel jeg og. Ett av få billigmerker som ikke tester på dyr. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #8 Skrevet 15. juni 2016 18 timer siden, Salka skrev: Feelunique har 3 for to på rimmel nå. Løp og kjøp! Det har jeg gjort. Og du betaler ikke frakt om du handler for over 200 kr. Du må dog velge norske kr ellers kommer frakt opp. Men det er uansett billigere enn det var i Norge. Liker rimmel jeg og. Ett av få billigmerker som ikke tester på dyr. Oi oi, da må jeg løpe og kjøpe ja! Tusen takk for tips!! :D Anonymkode: ebc18...6a9
Salka Skrevet 15. juni 2016 #9 Skrevet 15. juni 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi oi, da må jeg løpe og kjøpe ja! Tusen takk for tips!! :D Anonymkode: ebc18...6a9 Bare hyggelig!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #10 Skrevet 15. juni 2016 2 minutter siden, Salka skrev: Bare hyggelig! ...Selvsagt er fargen jeg skulle ha out of stock. Jaja Anonymkode: ebc18...6a9
Salka Skrevet 15. juni 2016 #11 Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: ...Selvsagt er fargen jeg skulle ha out of stock. Jaja Anonymkode: ebc18...6a9 Typisk. :/ Masse jeg hadde lyst på som var utsolgt og. Grrr. Kjøpte den foundationen du linket til. Fargen min var også utsolgt på mandag, men så kom den inn igår, så da fikk jeg bestilt likevel. Spent på den, har hørt så mye bra om den, så gleder meg masse til å prøve!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #12 Skrevet 15. juni 2016 1 minutt siden, Salka skrev: Typisk. :/ Masse jeg hadde lyst på som var utsolgt og. Grrr. Kjøpte den foundationen du linket til. Fargen min var også utsolgt på mandag, men så kom den inn igår, så da fikk jeg bestilt likevel. Spent på den, har hørt så mye bra om den, så gleder meg masse til å prøve! Åååh, kanskje min farge kommer inn igjen i morgen!! Du må skrive hva du synes når du har prøvd den :D Anonymkode: ebc18...6a9
Salka Skrevet 15. juni 2016 #13 Skrevet 15. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Åååh, kanskje min farge kommer inn igjen i morgen!! Du må skrive hva du synes når du har prøvd den :D Anonymkode: ebc18...6a9 Hvis du skriver mailadressen din i boksen hvor det står Out of stock får du mail når den kommer inn. Så jeg kjappet meg å bestille med en gang jeg så mailen, hehe. Det skal jeg gjøre! Er såååå spent på den! De har sendt alt, så håper den kommer fort. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå