Gå til innhold

Oppkall ungen etter besteforeldre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Verken jeg eller barnefar har kontakt med våre fedre så vi har bestemt oss for å oppkalle vår nye spire etter våre mødre.

Min mor heter Rita og min svigermor heter Tove, to enkle å fine navn. Fortell meg gjerne om du har en spennende og fin vri på disse navnene sammen, husk at det skal være spesielt! Helst et nytt navn.

Ritovelie er alt jeg har kommet på, høres ut som et stoff ..... Haha

Anonymkode: 036a9...0d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ritovelie høres ut som noe man kan kjøpe utenfor Lakkegata skole. Kan dere ikke bare bruke Rita og Tove hvis dere får jenter?

Anonymkode: baf9a...524

• Liker 8
Gjest carmabell
Skrevet

Hm eneste jeg kommer på er Torita, Tori og Rita Tovelle.

AnonymBruker
Skrevet

Rita er kjempefint. Det trengs ikke å pyntes på.

Anonymkode: 7fc91...118

• Liker 3
Skrevet

Vera eller Torill/Torlid

Eventuelt kan dere kalle jenta for Rita og så kalle den neste for enten Tove eller f.eks. Tom, Thomas eller noe liknende hvis dere får en gutt.

AnonymBruker
Skrevet

Er det jente eller gutt da?

Anonymkode: bea74...2f7

AnonymBruker
Skrevet

Så mange fine tips allerede :)' vet ikke kjønn enda så det er bare å komme med begge kjønn om det skulle være noen :)

Rita Tovelle forelsket jeg meg i :-) vi får se. 

Anonymkode: 036a9...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Det må bare bli Tove Rita. Ingenting annet fungerer. Rivotril er for belastet.....
Ellers får dere gå for bokstavoppkalling, og da kan alt på T eller R fungere. Tine Raquillah, Rakel Tomiana. Det er mer enn litt pussig at du syns Tove og Rita er fine, enkle navn som du vil bruke, og samtidig ønsker du noe helt annet og nytt og oppkonstruert?

Hvis det er gutt, kan han jo hete Rodin Torjus hvis dere liker slikt, Tom Roger hvis det er mer deres greie, Tambar eller Trond, Theis, Theodor, Ravi, Ryan, Robert, Rolf, Roar, osvi det uendelige.
Tovelle høres ut som en engangs mirofiberklut

Anonymkode: dd312...93b

• Liker 2
Skrevet

Var en jente med på Idol som het Torine Michelle, akkurat den kombinasjonen var muligens litt merkelig. Men, uansett så synes jeg Torine er et koselig navn.

Så mitt forslag er altså ; (Da får dere med de to første bokstaven i både Tove og Rita.

Torine :)

(Da får dere med de to første bokstaven i både Tove og Rita).

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ei med dobbeltnavn hvor det ene navnet et Tori (noe a la Anne Tori). Det synes jeg er fint. 

Anonymkode: 67e95...309

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle navn som skal gjøres så unike og nye som mulig ender som oftest opp med å bli så harry og stygge. Rita Tovelle er overlevbart, men Rita alene er mye penere. 

Nei, jeg ombestemte meg. Jeg liker ikke Rita Tovelle i det hele tatt. 

Anonymkode: 6e384...16b

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Tora,Tyra,Tori..

Anonymkode: f9005...4cc

• Liker 1
Skrevet

Bare ha de sammen, uten å samersveise de . Navna over her høres ut som pastaretter.

• Liker 6
Skrevet

Velg et av dem! 

En kombo-design vri av disse navnene er bare ekstremt harry!!

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes jentenavnet Tori hadde vært perfekt jeg. Blir jo en blanding av begge navnene. To og Ri.

Akkurat når det kommer til guttenavn er jeg litt usikker hva jeg skal foreslå, annet enn Tore. Med mindre du ønsker navn som starter på T og R og setter de sammen, f.eks. Tom Ragnar, da blir det jo plutselig mye lettere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tori og Rito. Hun og han.

Anonymkode: 08715...a19

AnonymBruker
Skrevet

Tovelle - da leser jeg "towel", altså håndkle.

Anonymkode: aec10...3e5

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tovelle - da leser jeg "towel", altså håndkle.

Anonymkode: aec10...3e5

Høres ut som pasta :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...