AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 For ikke lenge siden møtte jeg en hyggelig fyr på fest. Vi snakket osv. og det endte med at jeg hadde one night stand hos han. Kjente ikke fyren, men noen få dager etterpå kontaktet han meg og spurte om jeg likte han. Hva mener han med det? Synes det er litt rart at han spør om det når jeg egentlig ikke kjenner han. Har bare møtt han en gang og vi har ikke snakket særlig sammen etter vi møttes. Hva er det han vil? Vil han bli kjent med meg? Har bare møtt han en gang... Trenger råd! Anonymkode: ecd41...aea 1
rundfirkant Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 (endret) For meg høres det ut som om han liker deg eller er nysgjerrig på deg, og vil bli bedre kjent. Tror ikke han hadde sendt en sånn melding med mindre han ville noe mer. Endret 12. juni 2016 av rundfirkant Skrivefeil og autocorrect 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For ikke lenge siden møtte jeg en hyggelig fyr på fest. Vi snakket osv. og det endte med at jeg hadde one night stand hos han. Kjente ikke fyren, men noen få dager etterpå kontaktet han meg og spurte om jeg likte han. Hva mener han med det? Synes det er litt rart at han spør om det når jeg egentlig ikke kjenner han. Har bare møtt han en gang og vi har ikke snakket særlig sammen etter vi møttes. Hva er det han vil? Vil han bli kjent med meg? Har bare møtt han en gang... Trenger råd! Anonymkode: ecd41...aea Bevares! Anonymkode: ab25a...0c4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bevares! Anonymkode: ab25a...0c4 Å nei! To voksne mennesker hygget seg sammen! Anonymkode: b7f05...5c7 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bevares! Anonymkode: ab25a...0c4 Jeg kom ikke hit for å bli dømt, trenger bare råd fordi jeg ikke forstår hvordan menn tenker. Lurer bare på hva han egentlig vil Anonymkode: ecd41...aea 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Han vil ihvertfall ha sex med deg igjen. Hvorvidt han ønsker noe mere vites ikke... Anonymkode: 125d9...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Et øyeblikk siden, rundfirkant skrev: For meg høres det ut som om han liker deg eller er nysgjerrig på deg, og vil bli bedre kjent. Tror ikke han hadde sendt en sånn melding med mindre han ville noe mer. denne Anonymkode: e050f...bba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå