Gå til innhold

Hva mener han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ikke lenge siden møtte jeg en hyggelig fyr på fest. Vi snakket osv. og det endte med at jeg hadde one night stand hos han. Kjente ikke fyren, men noen få dager etterpå kontaktet han meg og spurte om jeg likte han. Hva mener han med det? Synes det er litt rart at han spør om det når jeg egentlig ikke kjenner han. Har bare møtt han en gang og vi har ikke snakket særlig sammen etter vi møttes.  Hva er det han vil? Vil han bli kjent med meg? Har bare møtt han en gang... Trenger råd! 

Anonymkode: ecd41...aea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For meg høres det ut som om han liker deg eller er nysgjerrig på deg, og vil bli bedre kjent. Tror ikke han hadde sendt en sånn melding med mindre han ville noe mer. 

Endret av rundfirkant
Skrivefeil og autocorrect
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ikke lenge siden møtte jeg en hyggelig fyr på fest. Vi snakket osv. og det endte med at jeg hadde one night stand hos han. Kjente ikke fyren, men noen få dager etterpå kontaktet han meg og spurte om jeg likte han. Hva mener han med det? Synes det er litt rart at han spør om det når jeg egentlig ikke kjenner han. Har bare møtt han en gang og vi har ikke snakket særlig sammen etter vi møttes.  Hva er det han vil? Vil han bli kjent med meg? Har bare møtt han en gang... Trenger råd! 

Bevares!

Anonymkode: ab25a...0c4

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bevares!

Å nei! To voksne mennesker hygget seg sammen! 

Anonymkode: b7f05...5c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bevares!

Jeg kom ikke hit for å bli dømt, trenger bare råd fordi jeg ikke forstår hvordan menn tenker. Lurer bare på hva han egentlig vil

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ihvertfall ha sex med deg igjen. Hvorvidt han ønsker noe mere vites ikke...

Anonymkode: 125d9...d5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, rundfirkant skrev:

For meg høres det ut som om han liker deg eller er nysgjerrig på deg, og vil bli bedre kjent. Tror ikke han hadde sendt en sånn melding med mindre han ville noe mer. 

denne

Anonymkode: e050f...bba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...