Doxie Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 (endret) Spoiler Spoiler Jeg flyttet til ny by for noen år siden -Trondheim. Jeg flyttet pga kjæresten og nå sliter jeg voldsomt med å få nye venner. Der jeg kommer fra hadde jeg mange gode venninner, men nå så har jeg ingen og det føles ganske ensomt. Det føles rart, og litt flaut å spørre men.. Hva er deres beste tips for å få nye venner? Jeg tror ikke jeg er alene, så kanskje noen er i samme situasjon? Og kanskje i samme by?:-) Endret 17. juni 2016 av Doxie
stan Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Begynn på et kurs eller noe. De fleste jeg har blitt kjent med i voksen alder er gjennom kurs. Eller bli med i en forening. Eller i en menighet. Eller i et teaterlag. Det er jo mye som foregår i en by som Trondheim.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Hei! Jeg flyttet til Trondheim for et år siden for å studere, gikk greit å få seg venner da. Er sikkert vanskeligere å finne noen når man begynner rett på jobb i ny by.. Men det er så mye å finne på der at man finner garantert noen venner der med samme interesser - gjerne med litt alkohol i kroppenAnonymkode: 9eccb...783
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Hvor gammel er du TS?:) Hva med aktivitetsvenner.no? Må gjerne være litt frempå for å få kontakt, men er kanskje lettere når det er skreven form:) Eller hva med drinkg&draw(se på facebook)? Anonymkode: 4e448...fb1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Ta deg en tur ut på byen. Det er der jeg har fått mesteparten av vennene mine etter jeg flyttet til en ny by. Lett å bli kjent med folk med litt alkohol i blodet Anonymkode: 750e1...0d5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Slutt å anbefale alkohol som en lettvindt løsning på venneproblemet! Anonymkode: 3a6c1...1f6 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Jeg flytter straks til til Trondheim for å begynne i ny jobb og har tenkt på det samme. Det er ikke bare lett å finne nye venner når man flytter, iallefall ikke dersom det ikke er mange i samme aldersgruppe på jobb. Anonymkode: f1ada...0dc
harryhansen47 Skrevet 14. juni 2016 #8 Skrevet 14. juni 2016 Den 12.6.2016 at 0.16, Doxie skrev: Jeg flyttet til ny by for noen år siden -Trondheim. Jeg flyttet pga kjæresten og nå sliter jeg voldsomt med å få nye venner. Der jeg kommer fra hadde jeg mange gode venninner, men nå så har jeg ingen og det føles ganske ensomt. Det føles rart, og litt flaut å spørre men.. Hva er deres beste tips for å få nye venner? Jeg tror ikke jeg er alene, så kanskje noen er i samme situasjon? Og kanskje i samme by?:-) Hei, trønder her, stiller gjerne som venn hvis du ønsker
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #9 Skrevet 14. juni 2016 Hvor gammel er du, TS? Jeg flyttet til Trondheim i fjor i forbindelse med studier. Det er som regel ganske greit å få kontakt med noen i denne sammenhengen. Studerer du eller jobber du? Ellers er nok fritidsaktiviteter den beste arenaen for å få et nettverk i ny by. Hva er det du liker å gjøre? Anonymkode: 24c59...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå