AnonymBruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Som ung herre tidlig i tjueårene, hvor møter man litt mer modne kvinner? Jeg føler at jenter i min aldersgruppe er svært lite moden (gjelder ikke alle da). Mange jenter blir mer moden når de nærmer seg 30 år, hvor kan jeg møte dem? Dette er mitt største problem, at de jentene jeg treffer på finner jeg for lite moden. Jeg får høre at jeg er veldig moden for alderen min, og skal jeg finne en potensiell partner må vi jo utfylle hverandre på kjemi.. Anonymkode: adfed...83e
Gjest supernova_87 Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Når du skriver at du er en ung herre fikk jeg 1900-talls vibber. Minner meg om Knut Hamsuns karakter i Sult. Kanskje du må finne en tidsmaskin og dra tilbake i tid? Hva legger du i moden? Hvor pleier du å møte kvinner nå da? Tror nok både kvinner i tidlig 20-åra og seine 20-åra går ut på fest, og finnes på nettdating, og treningssenteret. Du må bare ta kontakt med de som er litt eldre, for kvinnene finnes jo de samme stedene.
rundfirkant Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Hvor landet befinner du deg? Og om du er i 20 årene og vil møte noen som er litt nærmere 30 så er jo inne aldersforskjellen så stor at det burde være vanskelig å finne noen. Finnes mange både modne og umodne i alle aldre, tror nok du bare må prøve deg fram. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Ole Ivars? er ikke det stengt? Anonymkode: 811eb...ade
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Stopp trollingen! Anonymkode: 48b26...e13
ajarRun Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: er ikke det stengt? Anonymkode: 811eb...ade Nei? Den pubben på grønnland? Rett etter broen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå